NUOTOLINIS MOKYMAS*

[631] profesinio mokymo (si) turinio autoriai taiko nuotolinio mokymo (si) elementus. Išsiaiškinti, kaip besimokantiejiRodyti visą konkordanso eilutę
[632] į mokymosi komponentus. Naudodamas IKT taiko nuotolinio mokymo (si) galimybes, renkasi konstruktyvistinę paradigmąRodyti visą konkordanso eilutę
[633] organizuoti (I lygmuo), b) naudodamas IKT taiko nuotolinio mokymo (si) galimybes, renkasi konstruktyvistinę paradigmąRodyti visą konkordanso eilutę
[634] paradigmą, nes dažniausiai mokymo procese taikomi nuotolinio mokymo (si) elementai yra literatūros sąrašo, internetiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[635] organizacijoms, taikančioms ar ketinančioms taikyti nuotolinio mokymo (si) elementus darbuotojų mokymui. a) gebėtiRodyti visą konkordanso eilutę
[636] mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinio mokymo (- si) turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžiaRodyti visą konkordanso eilutę
[637] mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinio mokymo (- si) turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžiaRodyti visą konkordanso eilutę
[638] mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinio mokymo (- si) turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžiaRodyti visą konkordanso eilutę
[639] cituota Abell 2003), lyginamoji studija tarp nuotolinio mokymo (- si) sesijų ir tradicinio mokymo (- si) sesijųRodyti visą konkordanso eilutę
[640] Lietuvoje stipriai akcentuojamos technologijos nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo procese, ypač kalbantRodyti visą konkordanso eilutę
[641] mokymo (- si) turinio projektavimo teorijomis. - Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[642] metodika bus panaudoti eksperimento metu, tikrinant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[643] metodika bus panaudoti eksperimento metu, tikrinant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[644] teikiamuose Lietuvos nuotolinio mokymosi tinkle. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[645] suplanuotas procesas (Moore, Kearsley 1996), tiriant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[646] suplanuotas procesas (Moore, Kearsley 1996), tiriant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[647] nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės sampratos : dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[648] Nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas nuotolinio mokymo (- si) organizavimo metu. Taip pat svarbu išsiaiškinti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[649] būtų suteikta laisvė projektuoti ir tobulinti nuotolinio mokymo (- si) turinį, pritaikyti mokymosi tikslus prieRodyti visą konkordanso eilutę
[650] statistiniais duomenimis, galima formuluoti tokias nuotolinio mokymo (si) plėtros tęstinio ir profesinio rengimoRodyti visą konkordanso eilutę
[651] sklaidą ir paiešką ; taip pat įvardijami tokie nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo barjerai, kaip įgūdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
[652] sklaidą ir paiešką ; taip pat įvardijami tokie nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo barjerai, kaip įgūdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
[653] aspektai. Šiame poskyryje analizuosime tokius nuotolinio mokymo (si) turinio kokybės aspektus :. Galima darytiRodyti visą konkordanso eilutę
[654] įgūdžių stoka, laiko ir išteklių trūkumas,. - nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai neįvertina visų paramosRodyti visą konkordanso eilutę
[655] vertina parengą nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nuotolinio mokymo (- si) turinį vertina besimokantieji iš vartotojoRodyti visą konkordanso eilutę
[656] parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį – nuotolinio mokymo (- si) kursus, kurie tapo šio tyrimo metu atliktoRodyti visą konkordanso eilutę
[657] dėstytojai rengė nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[658] parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį – nuotolinio mokymo (- si) kursus, kurie tapo šio tyrimo metu atliktoRodyti visą konkordanso eilutę
[659] projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. - nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas. Nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[660] projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ;. Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins