[631] |
profesinio mokymo (si) turinio autoriai taiko | nuotolinio mokymo | (si) elementus. Išsiaiškinti, kaip besimokantieji | |
[632] |
į mokymosi komponentus. Naudodamas IKT taiko | nuotolinio mokymo | (si) galimybes, renkasi konstruktyvistinę paradigmą | |
[633] |
organizuoti (I lygmuo), b) naudodamas IKT taiko | nuotolinio mokymo | (si) galimybes, renkasi konstruktyvistinę paradigmą | |
[634] |
paradigmą, nes dažniausiai mokymo procese taikomi | nuotolinio mokymo | (si) elementai yra literatūros sąrašo, internetinių | |
[635] |
organizacijoms, taikančioms ar ketinančioms taikyti | nuotolinio mokymo | (si) elementus darbuotojų mokymui. a) gebėti | |
[636] |
mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa | nuotolinio mokymo | (- si) turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia | |
[637] |
mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa | nuotolinio mokymo | (- si) turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia | |
[638] |
mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa | nuotolinio mokymo | (- si) turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia | |
[639] |
cituota Abell 2003), lyginamoji studija tarp | nuotolinio mokymo | (- si) sesijų ir tradicinio mokymo (- si) sesijų | |
[640] |
Lietuvoje stipriai akcentuojamos technologijos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo procese, ypač kalbant | |
[641] |
mokymo (- si) turinio projektavimo teorijomis. - | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[642] |
metodika bus panaudoti eksperimento metu, tikrinant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[643] |
metodika bus panaudoti eksperimento metu, tikrinant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[644] |
teikiamuose Lietuvos nuotolinio mokymosi tinkle. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[645] |
suplanuotas procesas (Moore, Kearsley 1996), tiriant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius, | |
[646] |
suplanuotas procesas (Moore, Kearsley 1996), tiriant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius, | |
[647] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės sampratos : dėstytojų | |
[648] |
Nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo metu. Taip pat svarbu išsiaiškinti, | |
[649] |
būtų suteikta laisvė projektuoti ir tobulinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, pritaikyti mokymosi tikslus prie | |
[650] |
statistiniais duomenimis, galima formuluoti tokias | nuotolinio mokymo | (si) plėtros tęstinio ir profesinio rengimo | |
[651] |
sklaidą ir paiešką ; taip pat įvardijami tokie | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo barjerai, kaip įgūdžių | |
[652] |
sklaidą ir paiešką ; taip pat įvardijami tokie | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo barjerai, kaip įgūdžių | |
[653] |
aspektai. Šiame poskyryje analizuosime tokius | nuotolinio mokymo | (si) turinio kokybės aspektus :. Galima daryti | |
[654] |
įgūdžių stoka, laiko ir išteklių trūkumas,. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai neįvertina visų paramos | |
[655] |
vertina parengą nuotolinio mokymo (- si) turinį. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinį vertina besimokantieji iš vartotojo | |
[656] |
parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį – | nuotolinio mokymo | (- si) kursus, kurie tapo šio tyrimo metu atlikto | |
[657] |
dėstytojai rengė nuotolinio mokymo (- si) turinį. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[658] |
parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį – | nuotolinio mokymo | (- si) kursus, kurie tapo šio tyrimo metu atlikto | |
[659] |
projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tobulinimas. Nuotolinio mokymo | |
[660] |
projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ;. | Nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio | |