[61] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio analizę. 1) | Nuotolinio mokymo | (- si) turinį projektuojantys dėstytojai neatpažįsta | |
[62] |
kokybę ir mokymo (- si) organizavimo procesą. 1) | Nuotolinio mokymo | (- si) turinį projektuojantys dėstytojai neatpažįsta | |
[63] |
nepalaiko betarpiško kontakto su mokytoju. 1 | Nuotolinio mokymo | (si) situacija, atsižvelgiant į suaugusiųjų | |
[64] |
projektavo nuotolinio mokymo (- si) turinį. 1 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės samprata : dėstytojų | |
[65] |
strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį. 1 | Nuotolinio mokymo | (si) situacija, atsižvelgiant į suaugusiųjų | |
[66] |
nuomonių analizės tyrimo charakteristikos. 1 | Nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio | |
[67] |
(- SI) TURINIO KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIAI. 1 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimas. Kalbant apie nuotolinį | |
[68] |
tyrimo procedūra aprašyta skyrelyje 2. „ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[69] |
galimybes mokymo (- si) organizavimo metu. 2 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijos. | |
[70] |
nuotolinio mokymo (- si) dalyviai, kurie 2005 m. 2 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[71] |
atsirado didžiulis poreikis susipažinti su IKT. 2 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio tobulinimas nuotolinio mokymo | |
[72] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. 2 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[73] |
įvertinti jų pasiekiamumą. McNaught (2001) | nuotolinio mokymo | (- si) kurso kokybės vertinimo veiksnių ir | |
[74] |
(- si) aplinką. Masie (cituota Abell 2003), | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai naudoja naujas technologijas, | |
[75] |
(Dagienė, Valavičius 2004, Sabaliauskas 2006) | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si) | |
[76] |
turima omenyje tik atsitiktinai atrinktų 25 | nuotolinio mokymo | (- si) kursų vertinimas. Nuotolinio mokymo (- | |
[77] |
turinys tobulinamas pagal vertinimo rezultatus. 3 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas mokymo (- | |
[78] |
vertinimo metakognityvioji dimensija “). 3 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių identifikavimas | |
[79] |
skelbiamų išteklių publikavimo standartai). 3 | Nuotolinio mokymo | (si) turinio kokybės vertinimo aspektai. Šiame | |
[80] |
(pirmasis žvalgomasis tyrimas, 2003, N = 22). 4 „ | Nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio | |
[81] |
priklausys nuo prieinamų ir kokybiškų paslaugų. 4 | Nuotolinio mokymo | (si) elementų taikymo galimybės tęstiniam | |
[82] |
turinio projektavimo tobulinimo kontekste. 4 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[83] |
naudojamos kaip nuotolinio mokymo (si) priemonė. 4 | Nuotolinio mokymo | (si) strateginė plėtra ir sukaupta patirtis. | |
[84] |
nuotoliniam mokymui (- si) būdingų bruožų. 5) | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio aprašyme turi aiškiai būti | |
[85] |
svarbu aiškiai nustatyti veiksnių grupes. 5 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo metakognityvioji | |
[86] |
paprašyti priskirti prioritetus (nuo 1 iki 5) | nuotolinio mokymo | (si) apibrėžimams. Tai rodo, kad nuotolinio | |
[87] |
tyrimas, vykdytas 2003 m. Apklausoje dalyvavo 55 | nuotolinio mokymo | (- si) dalyviai (besimokantieji), kurie tuo metu | |
[88] |
besimokančiųjų klausimų santykis buvo 1 : 26, 7. | Nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo metu besimokantieji paklausė | |
[89] |
ir profesinių poreikių tenkinimo (81, 8 %). | Nuotolinio mokymo | (si) veikloje dėstytojai dažniausiai dalyvauja | |
[90] |
projekto, t. y. praktiniame lygemenyje. 9 „ | Nuotolinio mokymo | (- si) i turinio kokybės vertinimo veiksnių | |