NUOTOLINIS MOKYMAS*

[61] nuotolinio mokymo (- si) turinio analizę. 1) Nuotolinio mokymo (- si) turinį projektuojantys dėstytojai neatpažįstaRodyti visą konkordanso eilutę
[62] kokybę ir mokymo (- si) organizavimo procesą. 1) Nuotolinio mokymo (- si) turinį projektuojantys dėstytojai neatpažįstaRodyti visą konkordanso eilutę
[63] nepalaiko betarpiško kontakto su mokytoju. 1 Nuotolinio mokymo (si) situacija, atsižvelgiant į suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[64] projektavo nuotolinio mokymo (- si) turinį. 1 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės samprata : dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[65] strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį. 1 Nuotolinio mokymo (si) situacija, atsižvelgiant į suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[66] nuomonių analizės tyrimo charakteristikos. 1 Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[67] (- SI) TURINIO KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIAI. 1 Nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimas. Kalbant apie nuotolinįRodyti visą konkordanso eilutę
[68] tyrimo procedūra aprašyta skyrelyje 2. „ Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[69] galimybes mokymo (- si) organizavimo metu. 2 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijos.Rodyti visą konkordanso eilutę
[70] nuotolinio mokymo (- si) dalyviai, kurie 2005 m. 2 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[71] atsirado didžiulis poreikis susipažinti su IKT. 2 Nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[72] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. 2 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[73] įvertinti jų pasiekiamumą. McNaught (2001) nuotolinio mokymo (- si) kurso kokybės vertinimo veiksnių irRodyti visą konkordanso eilutę
[74] (- si) aplinką. Masie (cituota Abell 2003), nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai naudoja naujas technologijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[75] (Dagienė, Valavičius 2004, Sabaliauskas 2006) nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[76] turima omenyje tik atsitiktinai atrinktų 25 nuotolinio mokymo (- si) kursų vertinimas. Nuotolinio mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[77] turinys tobulinamas pagal vertinimo rezultatus. 3 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[78] vertinimo metakognityvioji dimensija “). 3 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių identifikavimasRodyti visą konkordanso eilutę
[79] skelbiamų išteklių publikavimo standartai). 3 Nuotolinio mokymo (si) turinio kokybės vertinimo aspektai. ŠiameRodyti visą konkordanso eilutę
[80] (pirmasis žvalgomasis tyrimas, 2003, N = 22). 4 „ Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[81] priklausys nuo prieinamų ir kokybiškų paslaugų. 4 Nuotolinio mokymo (si) elementų taikymo galimybės tęstiniamRodyti visą konkordanso eilutę
[82] turinio projektavimo tobulinimo kontekste. 4 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[83] naudojamos kaip nuotolinio mokymo (si) priemonė. 4 Nuotolinio mokymo (si) strateginė plėtra ir sukaupta patirtis.Rodyti visą konkordanso eilutę
[84] nuotoliniam mokymui (- si) būdingų bruožų. 5) Nuotolinio mokymo (- si) turinio aprašyme turi aiškiai būtiRodyti visą konkordanso eilutę
[85] svarbu aiškiai nustatyti veiksnių grupes. 5 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo metakognityviojiRodyti visą konkordanso eilutę
[86] paprašyti priskirti prioritetus (nuo 1 iki 5) nuotolinio mokymo (si) apibrėžimams. Tai rodo, kad nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[87] tyrimas, vykdytas 2003 m. Apklausoje dalyvavo 55 nuotolinio mokymo (- si) dalyviai (besimokantieji), kurie tuo metuRodyti visą konkordanso eilutę
[88] besimokančiųjų klausimų santykis buvo 1 : 26, 7. Nuotolinio mokymo (- si) organizavimo metu besimokantieji paklausėRodyti visą konkordanso eilutę
[89] ir profesinių poreikių tenkinimo (81, 8 %). Nuotolinio mokymo (si) veikloje dėstytojai dažniausiai dalyvaujaRodyti visą konkordanso eilutę
[90] projekto, t. y. praktiniame lygemenyje. 9 „ Nuotolinio mokymo (- si) i turinio kokybės vertinimo veiksniųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins