NUOTOLINIS MOKYMAS*

[601] būti pradėtas kuo ankstyvesnėje stadijoje. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimą atliekantisRodyti visą konkordanso eilutę
[602] tradicinėse studijose, nėra supažindinti su nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniais.Rodyti visą konkordanso eilutę
[603] pritaria mokymo (si) turinio autorių susitarimui su nuotolinio mokymo (si) turinio vartotojais (besimokančiaisiais)Rodyti visą konkordanso eilutę
[604] mokymo (- si) turinio autorių susitarimą su nuotolinio mokymo (- si) turinio vartotojais (besimokančiaisiais)Rodyti visą konkordanso eilutę
[605] grįstą teorinę medžiagą, siekiant supažindinti nuotolinio mokymo (- si) turinio autorius su kokybės veiksniais.Rodyti visą konkordanso eilutę
[606] grįstą teorinę medžiagą, siekiant supažindinti nuotolinio mokymo (- si) turinio autorius su kokybės veiksniais.Rodyti visą konkordanso eilutę
[607] kokybės vertinimo dimensijas. 2) Suprojektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus vertinimo modelį,Rodyti visą konkordanso eilutę
[608] teorijas. Siekiant kuo išsamiau suprojektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[609] sėkmei. Siekiant kuo išsamiau suprojektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[610] įžvalgoje, taigi šie veiksniai neabejotinai suteikia nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu priimtiems sprendimamsRodyti visą konkordanso eilutę
[611] įžvalgoje, taigi šie veiksniai neabejotinai suteikia nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu priimtiems sprendimamsRodyti visą konkordanso eilutę
[612] patikrinti kaip dėstytojai ir besimokantieji suvokia nuotolinio mokymo (- si) kokybės veiksnius bendrame kokybės koncepcijosRodyti visą konkordanso eilutę
[613] mokymu (- si),. - dėstytojai nepilnai suvokia nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnius ir neįvertinaRodyti visą konkordanso eilutę
[614] modelis įtakoja šių veiksnių svarbos suvokimą. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[615] Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimas nuotolinio mokymo (- si) kokybės kontekste (pirmas žvalgomasisRodyti visą konkordanso eilutę
[616] Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio mokymo (- si) kokybės kontekste tyrimas (pirmasis žvalgomasisRodyti visą konkordanso eilutę
[617] Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio mokymo (- si) kokybės kontekste tyrimas, vykdytas 2003Rodyti visą konkordanso eilutę
[618] Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio mokymo (- si) kokybės kontekste tyrimo instrumentasRodyti visą konkordanso eilutę
[619] Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio mokymo (- si) kokybės kontekste tyrimo instrumentas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[620] Lietuvoje stipriai akcentuojama technologijų svarba nuotolinio mokymo (si) turinio projektavimo procese, ypač kalbantRodyti visą konkordanso eilutę
[621] kokybės veiksnius ir neįvertina jų svarbos nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu,. - nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[622] turinio kokybės vertinimo modelį svarbu :. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas atliekamasRodyti visą konkordanso eilutę
[623] studijų dalyko mokymo (- si) tikslai nėra ta nuotolinio mokymo (- si) turinio dalis, kuri yra pakankamai lanksčiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[624] mokslus pedagoginiam scenarijui įvykdyti, tačiau nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimas yra pedagogikosRodyti visą konkordanso eilutę
[625] reflektyvų vidinį kokybės vertinimą. Taigi nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksniai turi būtiRodyti visą konkordanso eilutę
[626] poveikį mokymo (si) organizavimo sėkmei. Taigi nuotolinio mokymo (si) turinio kokybės veiksniai turi būti suvienodintiRodyti visą konkordanso eilutę
[627] pasiekimų ir mokymosi rezultatų vertinimą, taikant nuotolinio mokymo (si) elementus, skirtingas technologines priemonesRodyti visą konkordanso eilutę
[628] pasiekimų ir mokymosi rezultatų vertinimą, taikant nuotolinio mokymo (si) elementus, skirtingas technologines priemonesRodyti visą konkordanso eilutę
[629] gebėti pakeisti tradicinio mokymo aplinkas taikant nuotolinio mokymo (si) didaktiką. Skatinti nuotolinio mokymo (si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[630] gebėti pakeisti tradicinio mokymo aplinkas taikant nuotolinio mokymo (si) didaktiką. d) gebėti planuoti mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins