[601] |
būti pradėtas kuo ankstyvesnėje stadijoje. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimą atliekantis | |
[602] |
tradicinėse studijose, nėra supažindinti su | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniais. | |
[603] |
pritaria mokymo (si) turinio autorių susitarimui su | nuotolinio mokymo | (si) turinio vartotojais (besimokančiaisiais) | |
[604] |
mokymo (- si) turinio autorių susitarimą su | nuotolinio mokymo | (- si) turinio vartotojais (besimokančiaisiais) | |
[605] |
grįstą teorinę medžiagą, siekiant supažindinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autorius su kokybės veiksniais. | |
[606] |
grįstą teorinę medžiagą, siekiant supažindinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autorius su kokybės veiksniais. | |
[607] |
kokybės vertinimo dimensijas. 2) Suprojektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus vertinimo modelį, | |
[608] |
teorijas. Siekiant kuo išsamiau suprojektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[609] |
sėkmei. Siekiant kuo išsamiau suprojektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[610] |
įžvalgoje, taigi šie veiksniai neabejotinai suteikia | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu priimtiems sprendimams | |
[611] |
įžvalgoje, taigi šie veiksniai neabejotinai suteikia | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu priimtiems sprendimams | |
[612] |
patikrinti kaip dėstytojai ir besimokantieji suvokia | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės veiksnius bendrame kokybės koncepcijos | |
[613] |
mokymu (- si),. - dėstytojai nepilnai suvokia | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnius ir neįvertina | |
[614] |
modelis įtakoja šių veiksnių svarbos suvokimą. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[615] |
Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimas | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės kontekste (pirmas žvalgomasis | |
[616] |
Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės kontekste tyrimas (pirmasis žvalgomasis | |
[617] |
Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės kontekste tyrimas, vykdytas 2003 | |
[618] |
Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės kontekste tyrimo instrumentas | |
[619] |
Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės kontekste tyrimo instrumentas. | |
[620] |
Lietuvoje stipriai akcentuojama technologijų svarba | nuotolinio mokymo | (si) turinio projektavimo procese, ypač kalbant | |
[621] |
kokybės veiksnius ir neįvertina jų svarbos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu,. - nuotolinio | |
[622] |
turinio kokybės vertinimo modelį svarbu :. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas atliekamas | |
[623] |
studijų dalyko mokymo (- si) tikslai nėra ta | nuotolinio mokymo | (- si) turinio dalis, kuri yra pakankamai lanksčiai | |
[624] |
mokslus pedagoginiam scenarijui įvykdyti, tačiau | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimas yra pedagogikos | |
[625] |
reflektyvų vidinį kokybės vertinimą. Taigi | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksniai turi būti | |
[626] |
poveikį mokymo (si) organizavimo sėkmei. Taigi | nuotolinio mokymo | (si) turinio kokybės veiksniai turi būti suvienodinti | |
[627] |
pasiekimų ir mokymosi rezultatų vertinimą, taikant | nuotolinio mokymo | (si) elementus, skirtingas technologines priemones | |
[628] |
pasiekimų ir mokymosi rezultatų vertinimą, taikant | nuotolinio mokymo | (si) elementus, skirtingas technologines priemones | |
[629] |
gebėti pakeisti tradicinio mokymo aplinkas taikant | nuotolinio mokymo | (si) didaktiką. Skatinti nuotolinio mokymo (si) | |
[630] |
gebėti pakeisti tradicinio mokymo aplinkas taikant | nuotolinio mokymo | (si) didaktiką. d) gebėti planuoti mokymosi | |