[571] |
(Laužackas, 2000), akcentuojant reflektyvaus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo svarbą, kognityvinės | |
[572] |
turinio kokybės vertinimo srityje. Reflektyvaus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumo | |
[573] |
turinio projektų autoriai, naudodami reflektyvų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelį nuotolinio | |
[574] |
turinio projektų autoriai, naudodami reflektyvų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelį nuotolinio | |
[575] |
besimokančiųjų savęs vertinimo patirtį ir reikšmę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo kontekste. | |
[576] |
modelio veiksniai. Po mokymų dėstytojai rengė | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Nuotolinio mokymo (- si) turinio | |
[577] |
Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje rengiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį orientuojamasi į egzistuojančius | |
[578] |
esamus nuotolinio mokymo (si) elementus rengiant | nuotolinio mokymo | (si) kursus ;. b) gebėti susipažinti su esamomis | |
[579] |
Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje rengiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį orientuojamasi į egzistuojančius | |
[580] |
Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje, rengiant | nuotolinio mokymo | (si) turinį, orientuojamasi į naujausius kvalifikacijų | |
[581] |
Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje rengiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį orientuojamasi į egzistuojančius | |
[582] |
skirtingiems didaktiniams tikslams, rengiant | nuotolinio mokymo | (si) medžiagą ;. d) gebėti planuoti mokymosi | |
[583] |
kognityvinio ir metakognityvinio vertinimo rezultatai. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo metu visi šie | |
[584] |
vertinimo modelį,. Tyrimui būtina sąlyga : | nuotolinio mokymo | (- si) turinys, atrinktas ekspertiniam vertinimui, | |
[585] |
mokymo (- si) turinio projektavimo sąvokas, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijas, | |
[586] |
mokymo (- si) turinio projektavimo sąvokas, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijas, | |
[587] |
arba organizuoti nuotolinį mokymą (- si). - | nuotolinio mokymo | (- si) paramos teikimo aspektus besimokančiojo | |
[588] |
nepasitenkinimą nuotolinio mokymu (- si),. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai neįvertina visų paramos | |
[589] |
užduočių atlikimo terminai. McNaught pateikia šią | nuotolinio mokymo | (si) turinio kokybės veiksnių klasifikaciją | |
[590] |
abiejų šių veiksnių darna, ir pateikia šią | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių klasifikaciją | |
[591] |
abiejų šių veiksnių darna, ir pateikia šią | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių klasifikaciją | |
[592] |
tęstinio profesinio mokymo plėtrai skatinti. | Nuotolinio mokymos | (si) plėtra būtina, kad Lietuvoje būtų sukurtas | |
[593] |
taikant nuotolinio mokymo (si) didaktiką. Skatinti | nuotolinio mokymo | (si) plėtrą įmonėse. Nuotolinio mokymo (si) | |
[594] |
veiksnius, pagrindinį dėmesį reikia skirti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ankstyvajam planavimo | |
[595] |
veiksnius, pagrindinį dėmesį reikia skirti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ankstyvajam planavimo | |
[596] |
vertinimo veiksnių grupės (žr. 3 skyrelyje „ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas mokymo (- | |
[597] |
nuoseklumą (detaliau apie tai skaitykite skyrelyje „ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas mokymo (- | |
[598] |
mokymo (- si) turinio projektavimo sprendimus. „ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimas “), kurių trečiasis | |
[599] |
mokymo (- si) kokybės užtikrinimo srityje, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimo IKT pagalba pavyzdžių | |
[600] |
mokymo (- si) kokybės užtikrinimo srityje, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimo IKT pagalba pavyzdžių | |