NUOTOLINIS MOKYMAS*

[571] (Laužackas, 2000), akcentuojant reflektyvaus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo svarbą, kognityvinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[572] turinio kokybės vertinimo srityje. Reflektyvaus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[573] turinio projektų autoriai, naudodami reflektyvų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[574] turinio projektų autoriai, naudodami reflektyvų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[575] besimokančiųjų savęs vertinimo patirtį ir reikšmę nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo kontekste.Rodyti visą konkordanso eilutę
[576] modelio veiksniai. Po mokymų dėstytojai rengė nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nuotolinio mokymo (- si) turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[577] Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje rengiant nuotolinio mokymo (- si) turinį orientuojamasi į egzistuojančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[578] esamus nuotolinio mokymo (si) elementus rengiant nuotolinio mokymo (si) kursus ;. b) gebėti susipažinti su esamomisRodyti visą konkordanso eilutę
[579] Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje rengiant nuotolinio mokymo (- si) turinį orientuojamasi į egzistuojančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[580] Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje, rengiant nuotolinio mokymo (si) turinį, orientuojamasi į naujausius kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[581] Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje rengiant nuotolinio mokymo (- si) turinį orientuojamasi į egzistuojančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[582] skirtingiems didaktiniams tikslams, rengiant nuotolinio mokymo (si) medžiagą ;. d) gebėti planuoti mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[583] kognityvinio ir metakognityvinio vertinimo rezultatai. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo metu visi šieRodyti visą konkordanso eilutę
[584] vertinimo modelį,. Tyrimui būtina sąlyga : nuotolinio mokymo (- si) turinys, atrinktas ekspertiniam vertinimui,Rodyti visą konkordanso eilutę
[585] mokymo (- si) turinio projektavimo sąvokas, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[586] mokymo (- si) turinio projektavimo sąvokas, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[587] arba organizuoti nuotolinį mokymą (- si). - nuotolinio mokymo (- si) paramos teikimo aspektus besimokančiojoRodyti visą konkordanso eilutę
[588] nepasitenkinimą nuotolinio mokymu (- si),. - nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai neįvertina visų paramosRodyti visą konkordanso eilutę
[589] užduočių atlikimo terminai. McNaught pateikia šią nuotolinio mokymo (si) turinio kokybės veiksnių klasifikacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[590] abiejų šių veiksnių darna, ir pateikia šią nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių klasifikacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[591] abiejų šių veiksnių darna, ir pateikia šią nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių klasifikacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[592] tęstinio profesinio mokymo plėtrai skatinti. Nuotolinio mokymos (si) plėtra būtina, kad Lietuvoje būtų sukurtasRodyti visą konkordanso eilutę
[593] taikant nuotolinio mokymo (si) didaktiką. Skatinti nuotolinio mokymo (si) plėtrą įmonėse. Nuotolinio mokymo (si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[594] veiksnius, pagrindinį dėmesį reikia skirti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ankstyvajam planavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[595] veiksnius, pagrindinį dėmesį reikia skirti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ankstyvajam planavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[596] vertinimo veiksnių grupės (žr. 3 skyrelyje „ Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[597] nuoseklumą (detaliau apie tai skaitykite skyrelyje „ Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[598] mokymo (- si) turinio projektavimo sprendimus. „ Nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimas “), kurių trečiasisRodyti visą konkordanso eilutę
[599] mokymo (- si) kokybės užtikrinimo srityje, nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo IKT pagalba pavyzdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
[600] mokymo (- si) kokybės užtikrinimo srityje, nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo IKT pagalba pavyzdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins