[541] |
išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant | nuotolinio mokymo | (si) turinį ir mokymo (- si) organizavimą. | |
[542] |
dėstytojų motyvacijos veiksnius projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ;. Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių | |
[543] |
išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ir mokymo (- si) organizavimą | |
[544] |
visų paramos teikimo elementų projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, todėl besimokantieji išreiškia | |
[545] |
apie šių elementų panaudojimą projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Todėl galima daryti išvadą, | |
[546] |
išpildyti vartotojų poreikius. Projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[547] |
kaip svarbius ir motyvuojančius projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, o taip pat naudojamus nuotolinio | |
[548] |
nustatyta, jog :. Dėstytojai, projektuojantys | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, nepriklausomai nuo jų darbo | |
[549] |
išsiaiškinti kaip dėstytojai, projektuojantys | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, įvertina kokybės veiksnius | |
[550] |
tarpe. Akivaizdu, jog dėstytojai projektuojantys | nuotolinio mokymo | (- si) turinį nesinaudoja egzistuojančiais | |
[551] |
išsiaiškinti, kaip dėstytojai, projektuojantys | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, įvertina kokybės veiksnius, | |
[552] |
išsiaiškinti kaip dėstytojai, projektuojantys | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, įvertina kokybės veiksnius | |
[553] |
veiksnius. - dėstytojų poreikius projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį,. - kas lemia nuotolinio mokymo | |
[554] |
apklausti dėstytojai, kurie rengiasi projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, 2) po mokymų, kai respondentai | |
[555] |
reikalingos papildomos žinios kaip projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį arba organizuoti nuotolinį mokymą | |
[556] |
Empirinio tyrimo rezultatai leidžia projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo gaires, nustatytas | |
[557] |
etapus bei dėstytojų motyvacijos projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį kilmę, kitų atskirų kokybės | |
[558] |
reikalingos papildomos žinios kaip projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį arba organizuoti nuotolinį mokymą | |
[559] |
turinį,. - dėstytojų motyvacijos projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį kilmę bei pagrindines kliūtis,. | |
[560] |
etapus bei dėstytojų motyvacijos projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį kilmę, kitų atskirų kokybės | |
[561] |
veiksniai skatinantys dėstytojus projektuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį yra asmeninė iniciatyva, noras | |
[562] |
prielaidą, jog tikslinga dėstytojus projekuojančius | nuotolinio mokymo | (- si) turinį supažindinti su projektavimo | |
[563] |
arba parengė ekspertams atsakomuosius raštus. | NUOTOLINIO MOKYMO | (- SI) TURINIO KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIŲ PRITAIKOMUMAS. | |
[564] |
pabaigę teorinius apmokymus, bet ir buvo realizavę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio koncepciją virtualioje mokymosi | |
[565] |
vykdytose apklausose, ir to pasekoje realizavusių | nuotolinio mokymo | (- si) turinį virtualioje mokymosi aplinkoje. | |
[566] |
susijusio sprendimo primėmimą, realizuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Kadangi kiekvienas nuotolinio | |
[567] |
susijusio sprendimo primėmimą, realizuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Nustatytos nuotolinio mokymo | |
[568] |
veiksnių pritaikomumas vertinant jau realizuotą | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, kai buvo priimtas sprendimas | |
[569] |
nuotolinio mokymo (- si) kursų autoriai. Reflektyvaus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumo | |
[570] |
ryžtingiau priimti sprendimus. Pritaikius reflektyvaus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelį, dėstytojai | |