NUOTOLINIS MOKYMAS*

[541] išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant nuotolinio mokymo (si) turinį ir mokymo (- si) organizavimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[542] dėstytojų motyvacijos veiksnius projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ;. Nuotolinio mokymo (- si) dalyviųRodyti visą konkordanso eilutę
[543] išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ir mokymo (- si) organizavimąRodyti visą konkordanso eilutę
[544] visų paramos teikimo elementų projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, todėl besimokantieji išreiškiaRodyti visą konkordanso eilutę
[545] apie šių elementų panaudojimą projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. Todėl galima daryti išvadą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[546] išpildyti vartotojų poreikius. Projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[547] kaip svarbius ir motyvuojančius projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, o taip pat naudojamus nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[548] nustatyta, jog :. Dėstytojai, projektuojantys nuotolinio mokymo (- si) turinį, nepriklausomai nuo jų darboRodyti visą konkordanso eilutę
[549] išsiaiškinti kaip dėstytojai, projektuojantys nuotolinio mokymo (- si) turinį, įvertina kokybės veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[550] tarpe. Akivaizdu, jog dėstytojai projektuojantys nuotolinio mokymo (- si) turinį nesinaudoja egzistuojančiaisRodyti visą konkordanso eilutę
[551] išsiaiškinti, kaip dėstytojai, projektuojantys nuotolinio mokymo (- si) turinį, įvertina kokybės veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[552] išsiaiškinti kaip dėstytojai, projektuojantys nuotolinio mokymo (- si) turinį, įvertina kokybės veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[553] veiksnius. - dėstytojų poreikius projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį,. - kas lemia nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[554] apklausti dėstytojai, kurie rengiasi projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį, 2) po mokymų, kai respondentaiRodyti visą konkordanso eilutę
[555] reikalingos papildomos žinios kaip projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį arba organizuoti nuotolinį mokymąRodyti visą konkordanso eilutę
[556] Empirinio tyrimo rezultatai leidžia projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo gaires, nustatytasRodyti visą konkordanso eilutę
[557] etapus bei dėstytojų motyvacijos projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį kilmę, kitų atskirų kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[558] reikalingos papildomos žinios kaip projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį arba organizuoti nuotolinį mokymąRodyti visą konkordanso eilutę
[559] turinį,. - dėstytojų motyvacijos projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį kilmę bei pagrindines kliūtis,.Rodyti visą konkordanso eilutę
[560] etapus bei dėstytojų motyvacijos projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį kilmę, kitų atskirų kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[561] veiksniai skatinantys dėstytojus projektuoti nuotolinio mokymo (- si) turinį yra asmeninė iniciatyva, norasRodyti visą konkordanso eilutę
[562] prielaidą, jog tikslinga dėstytojus projekuojančius nuotolinio mokymo (- si) turinį supažindinti su projektavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[563] arba parengė ekspertams atsakomuosius raštus. NUOTOLINIO MOKYMO (- SI) TURINIO KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIŲ PRITAIKOMUMAS.Rodyti visą konkordanso eilutę
[564] pabaigę teorinius apmokymus, bet ir buvo realizavę nuotolinio mokymo (- si) turinio koncepciją virtualioje mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[565] vykdytose apklausose, ir to pasekoje realizavusių nuotolinio mokymo (- si) turinį virtualioje mokymosi aplinkoje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[566] susijusio sprendimo primėmimą, realizuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. Kadangi kiekvienas nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[567] susijusio sprendimo primėmimą, realizuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nustatytos nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[568] veiksnių pritaikomumas vertinant jau realizuotą nuotolinio mokymo (- si) turinį, kai buvo priimtas sprendimasRodyti visą konkordanso eilutę
[569] nuotolinio mokymo (- si) kursų autoriai. Reflektyvaus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[570] ryžtingiau priimti sprendimus. Pritaikius reflektyvaus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį, dėstytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins