[511] |
leidžia atlikti. Dar daugiau, kadangi projektuodami | nuotolinio mokymo | (- si) turinį turime galvoti apie kokybės vertinimą | |
[512] |
kokybei reikalingų elementų, projektuodami | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Išpildžius jų mokymo (- si) | |
[513] |
perspektyvoje, kadangi tyrimo metu projektuojamo | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[514] |
žymiai dažniau renkasi ir grindžia projektuojamo | nuotolinio mokymo | (- si) turinį egzistuojančiomis nuotolinio | |
[515] |
veiksniai bus įvertinti ateityje projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Kaip detaliai aprašyta Besimokančiųjų | |
[516] |
išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ir mokymo (- si) organizavimą | |
[517] |
pat svarbu pažymėti, jog tiek projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[518] |
kaip svarbius ir motyvuojančius projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, o taip pat naudojamus nuotolinio | |
[519] |
besimokančiųjų motyvacija didės, jeigu projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį bus sukurtos galimybės besimokantiesiems | |
[520] |
siekiant ištirti ar jie naudojami projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ir kaip jų panaudojamumas skiriasi | |
[521] |
nuo pasirengimo. Šiame tyrime projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[522] |
išsakytus anksčiau, būtina įvertinti projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[523] |
diskusijų apibendrinimą, teigiant, jog projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelį svarbu | |
[524] |
visų paramos teikimo elementų projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, todėl besimokantieji išreiškia | |
[525] |
siekiant ištirti ar jie naudojami projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ir kaip jų panaudojamumas skiriasi | |
[526] |
dalyvauja dėstytojas ir studentas. Projektuojant | nuotolinio mokymo | (si) turinį, vertinimo strategijos rengėjams | |
[527] |
vertinimo proceso objektai ir dalyviai. Projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, pirmiausiai atliekama mokymo | |
[528] |
reflektyvaus vertinimo modelį. Projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[529] |
pat svarbu pažymėti, jog tiek projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[530] |
kiti. Vienas svarbiausių etapų projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį – mokymosi tikslų formulavimas, | |
[531] |
kaip svarbius ir motyvuojančius projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį,. - dėstytojų motyvacijos projektuoti | |
[532] |
Lietuvoje buvo realiai išbandytas projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį (Misevičius 2004, Volungeviciene, | |
[533] |
pat šių veiksnių įvertinimas projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. - nuotolinio mokymo (- si) turinio | |
[534] |
atvejais grindžiamas turima patirtimi projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ;. - antrojo matavimo metu, po | |
[535] |
informaciją apie IKT panaudojimą projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. - kontekstinius veiksnius, įtakojančius | |
[536] |
reflektyvaus vertinimo modelį. Projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, vertinimo strategijos rengėjams | |
[537] |
Galima teigti, jog kiekvienu atveju, projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, rekomenduojama pasirinkti egzistuojančią | |
[538] |
išpildymą paramos sistemų sukūrimu projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinį (Poumay 2004, Salmon 2004, Anderson | |
[539] |
kurie buvo nustatyti ir įvertinti projektuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelį, turi | |
[540] |
išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant | nuotolinio mokymo | (si) turinį ir mokymo (- si) organizavimą. | |