NUOTOLINIS MOKYMAS*

[511] leidžia atlikti. Dar daugiau, kadangi projektuodami nuotolinio mokymo (- si) turinį turime galvoti apie kokybės vertinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[512] kokybei reikalingų elementų, projektuodami nuotolinio mokymo (- si) turinį. Išpildžius jų mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[513] perspektyvoje, kadangi tyrimo metu projektuojamo nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[514] žymiai dažniau renkasi ir grindžia projektuojamo nuotolinio mokymo (- si) turinį egzistuojančiomis nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[515] veiksniai bus įvertinti ateityje projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. Kaip detaliai aprašyta BesimokančiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[516] išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ir mokymo (- si) organizavimąRodyti visą konkordanso eilutę
[517] pat svarbu pažymėti, jog tiek projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[518] kaip svarbius ir motyvuojančius projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, o taip pat naudojamus nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[519] besimokančiųjų motyvacija didės, jeigu projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį bus sukurtos galimybės besimokantiesiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[520] siekiant ištirti ar jie naudojami projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ir kaip jų panaudojamumas skiriasiRodyti visą konkordanso eilutę
[521] nuo pasirengimo. Šiame tyrime projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[522] išsakytus anksčiau, būtina įvertinti projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[523] diskusijų apibendrinimą, teigiant, jog projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį svarbuRodyti visą konkordanso eilutę
[524] visų paramos teikimo elementų projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, todėl besimokantieji išreiškiaRodyti visą konkordanso eilutę
[525] siekiant ištirti ar jie naudojami projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ir kaip jų panaudojamumas skiriasiRodyti visą konkordanso eilutę
[526] dalyvauja dėstytojas ir studentas. Projektuojant nuotolinio mokymo (si) turinį, vertinimo strategijos rengėjamsRodyti visą konkordanso eilutę
[527] vertinimo proceso objektai ir dalyviai. Projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, pirmiausiai atliekama mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[528] reflektyvaus vertinimo modelį. Projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[529] pat svarbu pažymėti, jog tiek projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[530] kiti. Vienas svarbiausių etapų projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį – mokymosi tikslų formulavimas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[531] kaip svarbius ir motyvuojančius projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį,. - dėstytojų motyvacijos projektuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[532] Lietuvoje buvo realiai išbandytas projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį (Misevičius 2004, Volungeviciene,Rodyti visą konkordanso eilutę
[533] pat šių veiksnių įvertinimas projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. - nuotolinio mokymo (- si) turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[534] atvejais grindžiamas turima patirtimi projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį ;. - antrojo matavimo metu, poRodyti visą konkordanso eilutę
[535] informaciją apie IKT panaudojimą projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį. - kontekstinius veiksnius, įtakojančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[536] reflektyvaus vertinimo modelį. Projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, vertinimo strategijos rengėjamsRodyti visą konkordanso eilutę
[537] Galima teigti, jog kiekvienu atveju, projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį, rekomenduojama pasirinkti egzistuojančiąRodyti visą konkordanso eilutę
[538] išpildymą paramos sistemų sukūrimu projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinį (Poumay 2004, Salmon 2004, AndersonRodyti visą konkordanso eilutę
[539] kurie buvo nustatyti ir įvertinti projektuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį, turiRodyti visą konkordanso eilutę
[540] išsiaiškinti jų pritaikomumą projektuojant nuotolinio mokymo (si) turinį ir mokymo (- si) organizavimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins