NUOTOLINIS MOKYMAS*

[481] lemiančių veiksnių svarbos suvokimas, pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[482] nuotolinio mokymo (- si) turinys, parengtas pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[483] kokybės veiksnių svarbos kaitą pritaikius nuotolinio mokymo / si turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[484] vertinimo veiksnio svarbą, parodė, jog pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[485] pamatuoti “ veiksnių svarbos kaitą pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[486] turinį, įvertina kokybės veiksnius, pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[487] trūkumu, kuris gali būti pašalintas pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[488] veiksnių svarbos suvokimo kaitai pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[489] mokymo (- si) turinyje, suprojektuotame pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[490] ir kaip jų panaudojamumas skiriasi pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[491] vertinimo veiksnių įvertinimas kito pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[492] ir kaip jų panaudojamumas skiriasi pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[493] įtakojančių veiksnių svarbos įvertinimas, pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[494] turinį, įvertina kokybės veiksnius pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[495] kinta paramos priemonių panaudojimas pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[496] mokymo (- si) kursuose, parengtuose pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[497] vertinimo veiksnių skaičius. 3) Pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[498] mokymo (- si) kursuose, parengtuose pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[499] išsiaiškintas šių veiksnių pritaikomumas nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. - AtskirųRodyti visą konkordanso eilutę
[500] išskiria nevienodus nuotolinio mokymo privalumus. Nuotolinio mokymo (si) veikloje dėstytojai dažniausiai dalyvaujaRodyti visą konkordanso eilutę
[501] tobulinimą, mokymo (- si) organizavimo procesą. Nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas (ši veiksnių grupėRodyti visą konkordanso eilutę
[502] projektavimo ir mokymo (- si) organizavimo procesus. Nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimas ir mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[503] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[504] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[505] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[506] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[507] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[508] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[509] webct. Baigę kursus, dėstytojai patys projektavo nuotolinio mokymo (- si) turinį. 1 Nuotolinio mokymo (- si) turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[510] kokybei reikalingų elementų, projektuodami nuotolinio mokymo (- si) turinį. Teorinės analizės rezultataiRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins