[481] |
lemiančių veiksnių svarbos suvokimas, pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[482] |
nuotolinio mokymo (- si) turinys, parengtas pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[483] |
kokybės veiksnių svarbos kaitą pritaikius | nuotolinio mokymo | / si turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[484] |
vertinimo veiksnio svarbą, parodė, jog pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[485] |
pamatuoti “ veiksnių svarbos kaitą pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[486] |
turinį, įvertina kokybės veiksnius, pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[487] |
trūkumu, kuris gali būti pašalintas pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[488] |
veiksnių svarbos suvokimo kaitai pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[489] |
mokymo (- si) turinyje, suprojektuotame pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[490] |
ir kaip jų panaudojamumas skiriasi pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[491] |
vertinimo veiksnių įvertinimas kito pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[492] |
ir kaip jų panaudojamumas skiriasi pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[493] |
įtakojančių veiksnių svarbos įvertinimas, pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[494] |
turinį, įvertina kokybės veiksnius pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[495] |
kinta paramos priemonių panaudojimas pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[496] |
mokymo (- si) kursuose, parengtuose pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[497] |
vertinimo veiksnių skaičius. 3) Pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[498] |
mokymo (- si) kursuose, parengtuose pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[499] |
išsiaiškintas šių veiksnių pritaikomumas | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. - Atskirų | |
[500] |
išskiria nevienodus nuotolinio mokymo privalumus. | Nuotolinio mokymo | (si) veikloje dėstytojai dažniausiai dalyvauja | |
[501] |
tobulinimą, mokymo (- si) organizavimo procesą. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio tobulinimas (ši veiksnių grupė | |
[502] |
projektavimo ir mokymo (- si) organizavimo procesus. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimas ir mokymo (- si) | |
[503] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[504] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[505] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[506] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[507] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[508] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[509] |
webct. Baigę kursus, dėstytojai patys projektavo | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. 1 Nuotolinio mokymo (- si) turinio | |
[510] |
kokybei reikalingų elementų, projektuodami | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Teorinės analizės rezultatai | |