NUOTOLINIS MOKYMAS*

[451] suaugusių asmenų ir organizacijų poreikius, nuotolinio mokymo (si) strateginę plėtrą, sukauptą patirtįRodyti visą konkordanso eilutę
[452] mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. Nuotolinio mokymo (- si) turinys suvokiamas kaip kokybiškas tuomet,Rodyti visą konkordanso eilutę
[453] mokymo (si) ypatumus, organizacijų poreikius, nuotolinio mokymo (si) strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį.Rodyti visą konkordanso eilutę
[454] mokymo (si) ypatumus, organizacijų poreikius, nuotolinio mokymo (si) strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį.Rodyti visą konkordanso eilutę
[455] suaugusių asmenų ir organizacijų poreikius, nuotolinio mokymo (si) strateginę plėtrą, sukauptą patirtįRodyti visą konkordanso eilutę
[456] mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. Nuotolinio mokymo (- si) turinys suvokiamas kaip kokybiškas tuomet,Rodyti visą konkordanso eilutę
[457] mokymo (- si) turinio projektą, prieš pradedant nuotolinio mokymo (- si) turinio vertinimą, tobulinimą, mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[458] mokymo (- si) turinio projektą, prieš pradedant nuotolinio mokymo (- si) turinio vertinimą, tobulinimą, mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[459] integruoti į eksperimentinio tyrimo priemonę, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[460] integruoti į eksperimentinio tyrimo priemonę, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[461] integruoti į eksperimentinio tyrimo priemonę, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[462] respondentų, ar jie atlieka poreikių analizę prieš nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą, ir taip pat buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[463] autonomiško ir individualizuoto mokymosi principus. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemia daugybė integraliaiRodyti visą konkordanso eilutę
[464] teoriniuose mokymuose, kurių metu buvo pristatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[465] Išpildžius jų mokymo (- si) poreikius, pritaikant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[466] Išpildžius jų mokymo (- si) poreikius, pritaikant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[467] dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[468] dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[469] dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[470] pamatuoti “ veiksnių svarbos kaitą pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[471] turinio kokybės vertinimo veiksniais. - Pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[472] įtakojančių veiksnių svarbos įvertinimas, pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[473] vertinimo veiksnių įvertinimas kito pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[474] turinį, įvertina kokybės veiksnius pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[475] Todėl galima daryti prielaidą, jog pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[476] tyrimo hipotezę, teigiančią jog pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[477] nuotolinio mokymo (- si) turinį, parengtą pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[478] vertinimo veiksnių įvertinimas kito pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[479] nuotolinio mokymo (- si) turinį, parengtą pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[480] lemiančių veiksnių svarbos suvokimas, pritaikius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins