[451] |
suaugusių asmenų ir organizacijų poreikius, | nuotolinio mokymo | (si) strateginę plėtrą, sukauptą patirtį | |
[452] |
mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinys suvokiamas kaip kokybiškas tuomet, | |
[453] |
mokymo (si) ypatumus, organizacijų poreikius, | nuotolinio mokymo | (si) strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį. | |
[454] |
mokymo (si) ypatumus, organizacijų poreikius, | nuotolinio mokymo | (si) strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį. | |
[455] |
suaugusių asmenų ir organizacijų poreikius, | nuotolinio mokymo | (si) strateginę plėtrą, sukauptą patirtį | |
[456] |
mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinys suvokiamas kaip kokybiškas tuomet, | |
[457] |
mokymo (- si) turinio projektą, prieš pradedant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio vertinimą, tobulinimą, mokymo | |
[458] |
mokymo (- si) turinio projektą, prieš pradedant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio vertinimą, tobulinimą, mokymo | |
[459] |
integruoti į eksperimentinio tyrimo priemonę, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[460] |
integruoti į eksperimentinio tyrimo priemonę, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[461] |
integruoti į eksperimentinio tyrimo priemonę, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[462] |
respondentų, ar jie atlieka poreikių analizę prieš | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą, ir taip pat buvo | |
[463] |
autonomiško ir individualizuoto mokymosi principus. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemia daugybė integraliai | |
[464] |
teoriniuose mokymuose, kurių metu buvo pristatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[465] |
Išpildžius jų mokymo (- si) poreikius, pritaikant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[466] |
Išpildžius jų mokymo (- si) poreikius, pritaikant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[467] |
dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[468] |
dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[469] |
dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[470] |
pamatuoti “ veiksnių svarbos kaitą pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[471] |
turinio kokybės vertinimo veiksniais. - Pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[472] |
įtakojančių veiksnių svarbos įvertinimas, pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[473] |
vertinimo veiksnių įvertinimas kito pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[474] |
turinį, įvertina kokybės veiksnius pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[475] |
Todėl galima daryti prielaidą, jog pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[476] |
tyrimo hipotezę, teigiančią jog pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[477] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį, parengtą pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[478] |
vertinimo veiksnių įvertinimas kito pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[479] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį, parengtą pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[480] |
lemiančių veiksnių svarbos suvokimas, pritaikius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |