NUOTOLINIS MOKYMAS*

[421] kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. - parinkti nuotolinio mokymo (- si) turinį, parengtą pritaikius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[422] kokybės reflektyvaus vertinimo modelį,. - parinkti nuotolinio mokymo (- si) turinį, parengtą pritaikius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[423] nuotolinio mokymo (si) turinį, vertinimo strategijos rengėjamsRodyti visą konkordanso eilutę
[424] rekomendacijas, galima teigti, jog pasirengiant nuotolinio mokymo (- si) turinio ar mokymo (- si) organizavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[425] mokymo (- si) organizavimą, tačiau pasirinktų nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[426] mokymo (- si) organizavimą, tačiau pasirinktų nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[427] mokymo (- si) organizavimą, tačiau pasirinktų nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[428] mokymo (- si) organizavimo metu “). Pasirinkus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teoriją, išsiaiškinamiRodyti visą konkordanso eilutę
[429] perspektyvoje ir besimokančiųjų pasitenkinimą nuotolinio mokymo (- si) organizavimu. 22 respondentai teigė,Rodyti visą konkordanso eilutę
[430] detaliai aprašyta Besimokančiųjų pasitenkinimo nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybe tyrimo rezultatų aprašyme,Rodyti visą konkordanso eilutę
[431] vertinimo teorijas. Poumay (2003) pasiūlyti nuotolinio mokymo (- si) turinio vertinimo kriterijai klasifikuojamiRodyti visą konkordanso eilutę
[432] kokybės reflektyvaus vertinimo modelyje pateikti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiantys veiksniai leisRodyti visą konkordanso eilutę
[433] analizės,. - besimokantieji nėra patenkinti nuotolinio mokymo (- si) turiniu, kadangi ne visi kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[434] dėstytojų profesiniai poreikiai dalyvauti patiems nuotolinio mokymo (si) procese yra stipriau iškreikšti, dėstytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
[435] tikslas – ekspertinio vertinimo būdu patikrinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[436] modelį. 6) Ekspertinio vertinimo būdu patikrinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[437] analizę. 6) Ekspertinio vertinimo būdu patikrinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[438] tikslas – ekspertinio vertinimo būdu patikrinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[439] respondentų atstovaujamas institucijas, patirtį nuotolinio mokymo (- si) projektavime ir organizavime, nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[440] ekspertų vertinimo rezultatus, arba patobulino nuotolinio mokymo (- si) turinį pagal ekspertų rekomendacijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[441] dalyviai, siekdami įvertinti ir patobulinti nuotolinio mokymo (- si) turinį pakartotiniam mokymo (- si) organizavimui.Rodyti visą konkordanso eilutę
[442] klaidas ir galimas problemas, bei patobulinti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą. Lietuvoje stipriaiRodyti visą konkordanso eilutę
[443] tyrimo rezultatai pretenduoja integraliai paveikti nuotolinio mokymo (- si) kokybės užtikrinimo tvarkos ir procedūrųRodyti visą konkordanso eilutę
[444] tyrimo rezultatai pretenduoja integraliai paveikti nuotolinio mokymo (- si) kokybės užtikrinimo tvarkos ir procedūrųRodyti visą konkordanso eilutę
[445] ribotos galimybės susipažinti su pažangiomis nuotolinio mokymo (- si) technologijomis ir metodikomis, ribotiRodyti visą konkordanso eilutę
[446] veiksnių suvokimą ir įvertinimą, pažymėtinas nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[447] Šiame tyrime siūlomos dvi laiko perspektyvos : nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[448] Sulaukta 55 užpildytų anketų, kurias pildė nuotolinio mokymo (- si) dalyviai, kurie 2005 m. 2 Nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[449] ir mokymo (- si) organizavimo metu. Planuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimą, reikia turėtiRodyti visą konkordanso eilutę
[450] paslaugų. Pateiktos rekomendacijos, kaip plėtoti nuotolinio mokymo (si) elementų pritaikomumą profesiniam ir tęstiniamRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins