[421] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. - parinkti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, parengtą pritaikius nuotolinio | |
[422] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelį,. - parinkti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, parengtą pritaikius nuotolinio | |
[423] |
| nuotolinio mokymo | (si) turinį, vertinimo strategijos rengėjams | |
[424] |
rekomendacijas, galima teigti, jog pasirengiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio ar mokymo (- si) organizavimo | |
[425] |
mokymo (- si) organizavimą, tačiau pasirinktų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinio | |
[426] |
mokymo (- si) organizavimą, tačiau pasirinktų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinio | |
[427] |
mokymo (- si) organizavimą, tačiau pasirinktų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinio | |
[428] |
mokymo (- si) organizavimo metu “). Pasirinkus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teoriją, išsiaiškinami | |
[429] |
perspektyvoje ir besimokančiųjų pasitenkinimą | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimu. 22 respondentai teigė, | |
[430] |
detaliai aprašyta Besimokančiųjų pasitenkinimo | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybe tyrimo rezultatų aprašyme, | |
[431] |
vertinimo teorijas. Poumay (2003) pasiūlyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio vertinimo kriterijai klasifikuojami | |
[432] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelyje pateikti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiantys veiksniai leis | |
[433] |
analizės,. - besimokantieji nėra patenkinti | nuotolinio mokymo | (- si) turiniu, kadangi ne visi kokybės vertinimo | |
[434] |
dėstytojų profesiniai poreikiai dalyvauti patiems | nuotolinio mokymo | (si) procese yra stipriau iškreikšti, dėstytojai | |
[435] |
tikslas – ekspertinio vertinimo būdu patikrinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[436] |
modelį. 6) Ekspertinio vertinimo būdu patikrinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[437] |
analizę. 6) Ekspertinio vertinimo būdu patikrinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[438] |
tikslas – ekspertinio vertinimo būdu patikrinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[439] |
respondentų atstovaujamas institucijas, patirtį | nuotolinio mokymo | (- si) projektavime ir organizavime, nuotolinio | |
[440] |
ekspertų vertinimo rezultatus, arba patobulino | nuotolinio mokymo | (- si) turinį pagal ekspertų rekomendacijas, | |
[441] |
dalyviai, siekdami įvertinti ir patobulinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį pakartotiniam mokymo (- si) organizavimui. | |
[442] |
klaidas ir galimas problemas, bei patobulinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą. Lietuvoje stipriai | |
[443] |
tyrimo rezultatai pretenduoja integraliai paveikti | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės užtikrinimo tvarkos ir procedūrų | |
[444] |
tyrimo rezultatai pretenduoja integraliai paveikti | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės užtikrinimo tvarkos ir procedūrų | |
[445] |
ribotos galimybės susipažinti su pažangiomis | nuotolinio mokymo | (- si) technologijomis ir metodikomis, riboti | |
[446] |
veiksnių suvokimą ir įvertinimą, pažymėtinas | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[447] |
Šiame tyrime siūlomos dvi laiko perspektyvos : | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir nuotolinio mokymo | |
[448] |
Sulaukta 55 užpildytų anketų, kurias pildė | nuotolinio mokymo | (- si) dalyviai, kurie 2005 m. 2 Nuotolinio mokymo | |
[449] |
ir mokymo (- si) organizavimo metu. Planuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimą, reikia turėti | |
[450] |
paslaugų. Pateiktos rekomendacijos, kaip plėtoti | nuotolinio mokymo | (si) elementų pritaikomumą profesiniam ir tęstiniam | |