NUOTOLINIS MOKYMAS*

[391] ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[392] ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[393] turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumą nuotolinio mokymo (- si) kursuose, parengtuose pritaikius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[394] turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumą nuotolinio mokymo (- si) kursuose, parengtuose pritaikius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[395] išskirti vertinimo veiksnius, kurių panaudojimą nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu būtų galimaRodyti visą konkordanso eilutę
[396] išskirti vertinimo veiksnius, kurių panaudojimą nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu būtų galimaRodyti visą konkordanso eilutę
[397] Autorė teigia, jog nei atskirai puikiai panaudota nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teorija, nei tinkamaiRodyti visą konkordanso eilutę
[398] Autorė teigia, jog nei atskirai puikiai panaudota nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teorija, nei tinkamaiRodyti visą konkordanso eilutę
[399] parodė, jog atrinkti ir šiame tyrime panaudoti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai nėraRodyti visą konkordanso eilutę
[400] metodiką, kai po mokymų respondentai papildė nuotolinio mokymo (- si) turinio medžiagos pateiktis papildomaisRodyti visą konkordanso eilutę
[401] pritaikymas, panaudojant šio tyrimo kontekste paregtą nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[402] dėstytojas ir besimokantieji, kurie vertina parengą nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nuotolinio mokymo (- si) turinįRodyti visą konkordanso eilutę
[403] objektais. Po šių mokymų respondentai parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį – nuotolinio mokymo (- si) kursus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[404] mokymuose. Po šių mokymų respondentai parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį – nuotolinio mokymo (- si) kursus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[405] vertinimo veiksnių pritaikomumo tyrime, parengė nuotolinio mokymo (- si) turinį. Ekspertinio vertinimo tikslasRodyti visą konkordanso eilutę
[406] reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia nuotolinio mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[407] reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia nuotolinio mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[408] reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia nuotolinio mokymo (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[409] nustatytas besimokančiųjų požiūris į parengtą nuotolinio mokymo (- si) turinį ir mokymo (- si) organizavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[410] rezultatų bei žvalgomųju tyrimų dėka parengtas nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[411] rezultatų bei žvalgomųju tyrimų dėka parengtas nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[412] daryti prielaidą, jog yra tikslinga parengti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[413] daryti prielaidą, jog yra tikslinga parengti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[414] būtina įvertinti norint sėkmingai parengti nuotolinio mokymo (- si) turinį ir organizuoti mokymą (- si),Rodyti visą konkordanso eilutę
[415] atsitiktine tvarka buvo atrinkti 25 naujai parengti nuotolinio mokymo (- si) kursai iš 48 parengtų kursų, kuriųRodyti visą konkordanso eilutę
[416] strategijos parengimui, bet dažniausiai parengtuose nuotolinio mokymo (si) turinio atvejuose nustatytos panašios mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[417] veiksnių grupės (kaip parodyta 8 pav. Parengus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą, jis realizuojamas IKTRodyti visą konkordanso eilutę
[418] projektavimo proceso dalis, kuri aktuali parengus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą, prieš pradedant nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[419] projektavimo proceso dalis, kuri aktuali parengus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą, prieš pradedant nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[420] tikslai, kurių nuosekliai siekiama parenkant nuotolinio mokymo (- si) organizavimo būdus, formuluojant mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins