[391] |
ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių, | |
[392] |
ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių, | |
[393] |
turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumą | nuotolinio mokymo | (- si) kursuose, parengtuose pritaikius nuotolinio | |
[394] |
turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumą | nuotolinio mokymo | (- si) kursuose, parengtuose pritaikius nuotolinio | |
[395] |
išskirti vertinimo veiksnius, kurių panaudojimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu būtų galima | |
[396] |
išskirti vertinimo veiksnius, kurių panaudojimą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu būtų galima | |
[397] |
Autorė teigia, jog nei atskirai puikiai panaudota | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teorija, nei tinkamai | |
[398] |
Autorė teigia, jog nei atskirai puikiai panaudota | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teorija, nei tinkamai | |
[399] |
parodė, jog atrinkti ir šiame tyrime panaudoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai nėra | |
[400] |
metodiką, kai po mokymų respondentai papildė | nuotolinio mokymo | (- si) turinio medžiagos pateiktis papildomais | |
[401] |
pritaikymas, panaudojant šio tyrimo kontekste paregtą | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[402] |
dėstytojas ir besimokantieji, kurie vertina parengą | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Nuotolinio mokymo (- si) turinį | |
[403] |
objektais. Po šių mokymų respondentai parengė | nuotolinio mokymo | (- si) turinį – nuotolinio mokymo (- si) kursus, | |
[404] |
mokymuose. Po šių mokymų respondentai parengė | nuotolinio mokymo | (- si) turinį – nuotolinio mokymo (- si) kursus, | |
[405] |
vertinimo veiksnių pritaikomumo tyrime, parengė | nuotolinio mokymo | (- si) turinį. Ekspertinio vertinimo tikslas | |
[406] |
reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia | nuotolinio mokymo | (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinio | |
[407] |
reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia | nuotolinio mokymo | (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinio | |
[408] |
reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia | nuotolinio mokymo | (- si) kursus, kurie tyrimo kontekste tampa nuotolinio | |
[409] |
nustatytas besimokančiųjų požiūris į parengtą | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ir mokymo (- si) organizavimo | |
[410] |
rezultatų bei žvalgomųju tyrimų dėka parengtas | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[411] |
rezultatų bei žvalgomųju tyrimų dėka parengtas | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[412] |
daryti prielaidą, jog yra tikslinga parengti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[413] |
daryti prielaidą, jog yra tikslinga parengti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[414] |
būtina įvertinti norint sėkmingai parengti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį ir organizuoti mokymą (- si), | |
[415] |
atsitiktine tvarka buvo atrinkti 25 naujai parengti | nuotolinio mokymo | (- si) kursai iš 48 parengtų kursų, kurių | |
[416] |
strategijos parengimui, bet dažniausiai parengtuose | nuotolinio mokymo | (si) turinio atvejuose nustatytos panašios mokymo | |
[417] |
veiksnių grupės (kaip parodyta 8 pav. Parengus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą, jis realizuojamas IKT | |
[418] |
projektavimo proceso dalis, kuri aktuali parengus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą, prieš pradedant nuotolinio | |
[419] |
projektavimo proceso dalis, kuri aktuali parengus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą, prieš pradedant nuotolinio | |
[420] |
tikslai, kurių nuosekliai siekiama parenkant | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo būdus, formuluojant mokymosi | |