NUOTOLINIS MOKYMAS*

[361] patirties ir nuomonių analizė. Siekiant nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[362] įgyvendinimas. Todėl tyrimo metu pasirinkta nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[363] įgyvendinimo įrankiu. Tyrimo tikslas – nustatyti nuotolinio mokymo (si) taikymo galimybes tęstinio profesinio rengimoRodyti visą konkordanso eilutę
[364] (- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[365] (- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[366] kokybės vertinimas. Tyrimo tikslas – nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[367] Tyrimo metu, atlikus teorinę analizę, nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[368] dimensijos. Todėl tyrimo metu pasirinkta nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[369] pasiektas. Šio tyrimo tikslas – nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[370] si) organizavimą. Tyrimo tikslas – nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[371] nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nustatytos nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių grupės, kuriosRodyti visą konkordanso eilutę
[372] papildomų kokybės veiksnių įvertinimo. Nustatytos nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių grupės, kuriosRodyti visą konkordanso eilutę
[373] (Anderson 2004, Atkins 1993, Kozman 1991), o nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu turi būti sprendžiamiRodyti visą konkordanso eilutę
[374] metu atlikto ekspertinio vertinimo objektais. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[375] (- si) turinį Lietuvoje. Tyrimo objektas – nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas. Tyrimo tikslasRodyti visą konkordanso eilutę
[376] susijusių su šio tiriamojo darbo objektu – nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybe (konkrečiai disertacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[377] veiksnius, kurie tyrimo metu yra operacionalizuojami nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[378] veiksnius, kurie tyrimo metu yra operacionalizuojami nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[379] įgyvendinimas. Šiame darbe operacionalizuojami nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[380] užmokesčio dydį sulygsta su studijų organizatoriais. Nuotolinio mokymo (si) taikymo galimybės tęstinio profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[381] nuotolinio mokymo (- si) projektavime ir organizavime, nuotolinio mokymo (- si) dalyvių reglamentavimą respondentųRodyti visą konkordanso eilutę
[382] apie jų atsakomybę ir vaidmenis organizuojant nuotolinio mokymo (- si) procesą yra ribotas ir neišsamus. TyrimoRodyti visą konkordanso eilutę
[383] tęstiniam ir profesiniam mokymui organizuoti. Nuotolinio mokymo (si) samprata į Lietuvos aukštąjį moksląRodyti visą konkordanso eilutę
[384] turinio kokybės veiksnių grupės, kurios padeda nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriams priimti sprendimus apieRodyti visą konkordanso eilutę
[385] turinio kokybės veiksnių grupės, kurios padeda nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriams priimti sprendimus apieRodyti visą konkordanso eilutę
[386] veiksnių skaičius, tyrimo metu buvo pagrįsta. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės samprata - – dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[387] ir mokymo (- si) organizavimą. 1) Pagrįsti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[388] ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[389] ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[390] ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins