[361] |
patirties ir nuomonių analizė. Siekiant nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius, | |
[362] |
įgyvendinimas. Todėl tyrimo metu pasirinkta nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius, | |
[363] |
įgyvendinimo įrankiu. Tyrimo tikslas – nustatyti | nuotolinio mokymo | (si) taikymo galimybes tęstinio profesinio rengimo | |
[364] |
(- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai, | |
[365] |
(- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai, | |
[366] |
kokybės vertinimas. Tyrimo tikslas – nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius ir | |
[367] |
Tyrimo metu, atlikus teorinę analizę, nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai, | |
[368] |
dimensijos. Todėl tyrimo metu pasirinkta nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius, | |
[369] |
pasiektas. Šio tyrimo tikslas – nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius ir | |
[370] |
si) organizavimą. Tyrimo tikslas – nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius ir | |
[371] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį. Nustatytos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių grupės, kurios | |
[372] |
papildomų kokybės veiksnių įvertinimo. Nustatytos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių grupės, kurios | |
[373] |
(Anderson 2004, Atkins 1993, Kozman 1991), o | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu turi būti sprendžiami | |
[374] |
metu atlikto ekspertinio vertinimo objektais. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių pritaikomumo | |
[375] |
(- si) turinį Lietuvoje. Tyrimo objektas – | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas. Tyrimo tikslas | |
[376] |
susijusių su šio tiriamojo darbo objektu – | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybe (konkrečiai disertacijos | |
[377] |
veiksnius, kurie tyrimo metu yra operacionalizuojami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si) | |
[378] |
veiksnius, kurie tyrimo metu yra operacionalizuojami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si) | |
[379] |
įgyvendinimas. Šiame darbe operacionalizuojami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai. | |
[380] |
užmokesčio dydį sulygsta su studijų organizatoriais. | Nuotolinio mokymo | (si) taikymo galimybės tęstinio profesinio | |
[381] |
nuotolinio mokymo (- si) projektavime ir organizavime, | nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių reglamentavimą respondentų | |
[382] |
apie jų atsakomybę ir vaidmenis organizuojant | nuotolinio mokymo | (- si) procesą yra ribotas ir neišsamus. Tyrimo | |
[383] |
tęstiniam ir profesiniam mokymui organizuoti. | Nuotolinio mokymo | (si) samprata į Lietuvos aukštąjį mokslą | |
[384] |
turinio kokybės veiksnių grupės, kurios padeda | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriams priimti sprendimus apie | |
[385] |
turinio kokybės veiksnių grupės, kurios padeda | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriams priimti sprendimus apie | |
[386] |
veiksnių skaičius, tyrimo metu buvo pagrįsta. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės samprata - – dėstytojų | |
[387] |
ir mokymo (- si) organizavimą. 1) Pagrįsti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo dimensijas. | |
[388] |
ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių, | |
[389] |
ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių, | |
[390] |
ir nepritaiko daugelio teoriškai pagrįstų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių, | |