NUOTOLINIS MOKYMAS*

[331] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, nuotolinio mokymo (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[332] daryti pirmą kartą) ir yra pasirengę mokytis nuotolinio mokymo (- si) metodikos pagrindų, nes jų neturi, arbaRodyti visą konkordanso eilutę
[333] daryti pirmą kartą) ir yra pasirengę mokytis nuotolinio mokymo (- si) metodikos pagrindų, nes jų neturi, arbaRodyti visą konkordanso eilutę
[334] besimokantysis nepalaiko betarpiško kontakto su mokytoju. Nuotolinio mokymo (- si) turinys – tai mokymo (- si) turinys,Rodyti visą konkordanso eilutę
[335] projektavimo metu. Delfosse ir kt. (2003) nagrinėja nuotolinio mokymo (- si) turinio sėkmės veiksnius, atlikę kokybinįRodyti visą konkordanso eilutę
[336] aukštojo mokslo tyrimus, kaip labiausiai naudojamso nuotolinio mokymo (si) turinui realizuoti minimos šios IKT priemoniųRodyti visą konkordanso eilutę
[337] mokymo (- si) turinį, o taip pat naudojamus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapus bei dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[338] mokymo (- si) turinį, o taip pat naudojamus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapus bei dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[339] Išteklių analizė ir pritaikomumas naudojant nuotolinio mokymo (si) elementus. Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje,Rodyti visą konkordanso eilutę
[340] Išteklių analizė ir pritaikomumas naudojant nuotolinio mokymo (si) elementus. Dėstytojų ir besimokančiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[341] rekomendaciją institucijoms skatinti dėstytojus naudoti nuotolinio mokymo (si) elementus teikiant didesnę administracinęRodyti visą konkordanso eilutę
[342] pasiūlą,. - motyvus, skatinančius naudoti nuotolinio mokymo (- si) organizavimo būdus Lietuvoje,. RespondentaiRodyti visą konkordanso eilutę
[343] aiškinamasi dėstytojų motyvacijos veiksniai naudoti nuotolinio mokymo (- si) organizavimo būdus, bei priežastys irRodyti visą konkordanso eilutę
[344] daugiau informacijos paskatintų juos naudoti nuotolinio mokymo (- si) organizavimo formas ir būdus. TodėlRodyti visą konkordanso eilutę
[345] rekomendacijas :. a) skatinti dėstytojus naudoti nuotolinio mokymo (si) elementus, teikiant jiems didesnę administracinęRodyti visą konkordanso eilutę
[346] ir neigiamai veikiančias dėstytojus naudoti nuotolinio mokymo (- si) formas, besimokančiųjų pasitenkinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[347] besimokantieji įvardija šias nepasitenkinimo nuotolinio mokymo (- si) turiniu priežastis : „ nebuvo priimtinasRodyti visą konkordanso eilutę
[348] daugiausia besimokančiųjų liko nepatenkinti nuotolinio mokymo (- si) turiniu dėl nepriimtinų mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[349] strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį. Ir nors nuotolinio mokymo (si) svarbą pripažįsta tiek jį proteguojantys,Rodyti visą konkordanso eilutę
[350] dėmesys skiriamas technologijoms, nukenčia nuotolinio mokymo (si) turinio projektavimo sritis, taip pat pristingaRodyti visą konkordanso eilutę
[351] dėmesys skiriamas technologijoms, nukenčia nuotolinio mokymo (si) turinio projektavimo sritis, taip pat pristingaRodyti visą konkordanso eilutę
[352] teoriškai turi skirtis, nes jis priklauso nuo nuotolinio mokymo (- si) turinio autorių sprendimo ir nuo individualiųRodyti visą konkordanso eilutę
[353] teoriškai turi skirtis, nes jis priklauso nuo nuotolinio mokymo (- si) turinio autorių sprendimo ir nuo individualiųRodyti visą konkordanso eilutę
[354] rezultatai leidžia teigti, jog nėra nuoseklios nuotolinio mokymo (- si) dalyvių pareigybių ir kompetencijųRodyti visą konkordanso eilutę
[355] organizuojant mokymo (- si) procesą, nurodė nuotolinio mokymo (- si) centrus arba kolegas. Šio žvalgomojoRodyti visą konkordanso eilutę
[356] modelį. - Ekspertinis vertinimas atliktas nustatant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumąRodyti visą konkordanso eilutę
[357] būdu. - Ekspertinis vertinimas atliktas nustatant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumąRodyti visą konkordanso eilutę
[358] technologijas turiniui realizuoti ar kt. Norint nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius kiekvienamRodyti visą konkordanso eilutę
[359] vertinimo modelį. Šio tyrimo tikslas – nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[360] (- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins