[331] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimus | |
[332] |
daryti pirmą kartą) ir yra pasirengę mokytis | nuotolinio mokymo | (- si) metodikos pagrindų, nes jų neturi, arba | |
[333] |
daryti pirmą kartą) ir yra pasirengę mokytis | nuotolinio mokymo | (- si) metodikos pagrindų, nes jų neturi, arba | |
[334] |
besimokantysis nepalaiko betarpiško kontakto su mokytoju. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinys – tai mokymo (- si) turinys, | |
[335] |
projektavimo metu. Delfosse ir kt. (2003) nagrinėja | nuotolinio mokymo | (- si) turinio sėkmės veiksnius, atlikę kokybinį | |
[336] |
aukštojo mokslo tyrimus, kaip labiausiai naudojamso | nuotolinio mokymo | (si) turinui realizuoti minimos šios IKT priemonių | |
[337] |
mokymo (- si) turinį, o taip pat naudojamus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapus bei dėstytojų | |
[338] |
mokymo (- si) turinį, o taip pat naudojamus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapus bei dėstytojų | |
[339] |
Išteklių analizė ir pritaikomumas naudojant | nuotolinio mokymo | (si) elementus. Tyrimo metu aiškintasi, ar Lietuvoje, | |
[340] |
Išteklių analizė ir pritaikomumas naudojant | nuotolinio mokymo | (si) elementus. Dėstytojų ir besimokančiųjų | |
[341] |
rekomendaciją institucijoms skatinti dėstytojus naudoti | nuotolinio mokymo | (si) elementus teikiant didesnę administracinę | |
[342] |
pasiūlą,. - motyvus, skatinančius naudoti | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo būdus Lietuvoje,. Respondentai | |
[343] |
aiškinamasi dėstytojų motyvacijos veiksniai naudoti | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo būdus, bei priežastys ir | |
[344] |
daugiau informacijos paskatintų juos naudoti | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo formas ir būdus. Todėl | |
[345] |
rekomendacijas :. a) skatinti dėstytojus naudoti | nuotolinio mokymo | (si) elementus, teikiant jiems didesnę administracinę | |
[346] |
ir neigiamai veikiančias dėstytojus naudoti | nuotolinio mokymo | (- si) formas, besimokančiųjų pasitenkinimo | |
[347] |
besimokantieji įvardija šias nepasitenkinimo | nuotolinio mokymo | (- si) turiniu priežastis : „ nebuvo priimtinas | |
[348] |
daugiausia besimokančiųjų liko nepatenkinti | nuotolinio mokymo | (- si) turiniu dėl nepriimtinų mokymo (- si) | |
[349] |
strateginę plėtrą ir sukauptą patirtį. Ir nors | nuotolinio mokymo | (si) svarbą pripažįsta tiek jį proteguojantys, | |
[350] |
dėmesys skiriamas technologijoms, nukenčia | nuotolinio mokymo | (si) turinio projektavimo sritis, taip pat pristinga | |
[351] |
dėmesys skiriamas technologijoms, nukenčia | nuotolinio mokymo | (si) turinio projektavimo sritis, taip pat pristinga | |
[352] |
teoriškai turi skirtis, nes jis priklauso nuo | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autorių sprendimo ir nuo individualių | |
[353] |
teoriškai turi skirtis, nes jis priklauso nuo | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autorių sprendimo ir nuo individualių | |
[354] |
rezultatai leidžia teigti, jog nėra nuoseklios | nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių pareigybių ir kompetencijų | |
[355] |
organizuojant mokymo (- si) procesą, nurodė | nuotolinio mokymo | (- si) centrus arba kolegas. Šio žvalgomojo | |
[356] |
modelį. - Ekspertinis vertinimas atliktas nustatant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumą | |
[357] |
būdu. - Ekspertinis vertinimas atliktas nustatant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių panaudojamumą | |
[358] |
technologijas turiniui realizuoti ar kt. Norint nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius kiekvienam | |
[359] |
vertinimo modelį. Šio tyrimo tikslas – nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius ir | |
[360] |
(- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai, | |