NUOTOLINIS MOKYMAS*

[31] pasiekiamumas ir ryšys su kuratoriumi turi pabrėžti nuotolinį mokymą (si) kaip individualizuoto mokymo (si) formą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[32] ryšys su kuratoriumi turi potencialą pabrėžti nuotolinį mokymą (- si) kaip individualizuoto mokymo (- si) formą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[33] autonomiško ir individualizuoto mokymosi principus. Nuotolinį mokymą (si) veikia makro - ir mikromokymo (si) turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[34] projektavimo sprendimus. Vos pradėjus taikyti nuotolinį mokymą (si), atsirado didžiulis poreikis susipažintiRodyti visą konkordanso eilutę
[35] finansiniai ištekliai. Vos pradėjus taikyti nuotolinį mokymą (- si), atsirado didžiulis poreikis susipažintiRodyti visą konkordanso eilutę
[36] paradigmos (Mizoguchi, Bourdeau 2000). Tiesiogiai nuotolinį mokymą (si) veikia paramos sistema. Thorpe ‘ as (2002)Rodyti visą konkordanso eilutę
[37] paradigmos (Mizoguchi, Bourdeau 2000). Tiesiogiai nuotolinį mokymą (- si) veikia paramos sistema. Thorpe (2002)Rodyti visą konkordanso eilutę
[38] (si) privalumus. Nuomonės išsiskyrė vertinant nuotolinį mokymą (si) kaip e. Akivaizdu, kad dėstytojų profesiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[39] • aukštųjų mokyklų partnerystė vystant nuotolinį mokymą (si) ;. Mokymo turinio pertvarkymas buvo vienasRodyti visą konkordanso eilutę
[40] aktualus, nes dėstytojai ir institucijos į nuotolinį mokymą žiūri kaip į potencialią komercinę veikląRodyti visą konkordanso eilutę
[41] besimokančiųjų patirtį. Masie (cituota Abell 2003), nuotoliniam mokymo (si) turiniui kostruoti autoriai naudoja ne tikRodyti visą konkordanso eilutę
[42] meteorologiją ir bendruosius naudotojus. (6) Nuotoliniai mokymo (- si) kursai ir kiti ištekliai suskaidyti įRodyti visą konkordanso eilutę
[43] kokybės reflektyvaus vertinimo modelį, apsiribota nuotoliniam mokymui (- si) būdingiausiais etapais ir kokybės dimensijomis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[44] turinio projektavimo modeliais papildant juos nuotoliniam mokymui (- si) būtinomis dimensijomis. 1 priede pateiktojeRodyti visą konkordanso eilutę
[45] organizavimo scenarijų nuo pradžios iki pabaigos. Nuotoliniame mokyme (- si) besimokantieji gali daugiau klausinėti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[46] taisyklių taikymą ir problemų sprendimą. Nuotoliniame mokyme (- si) labai svarbu patiems dėstytojams sugebėtiRodyti visą konkordanso eilutę
[47] įprastų pedagoginių procesų dėl tam tikrų, tik nuotoliniam mokymui (si) būdingų bruožų. Nuotolinio mokymo (si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[48] pedagoginių procesų vertinimų dėl tam tikrų, tik nuotoliniam mokymui (- si) būdingų bruožų. 5) Nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[49] rezultatai rodo, kad didžiausia motyvacija dalyvauti nuotoliniame mokyme yra asmeninis suinteresuotumas, patogumas. NuotolinisRodyti visą konkordanso eilutę
[50] sudėtingas mokymo technologijas, pavyzdžiui, nuotolinio mokymo, jie darbo užmokesčio dydį sulygsta su studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[51] nuotolinį (mišrų) mokymą, pateikite duomenis apie nuotolinio mokymo kursus, mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[52] nuotolinį (mišrų) mokymą, pateikite duomenis apie nuotolinio mokymo kursus, mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[53] asmenims su negalia, romų tautybės asmenims, nuotolinio mokymo, modulinės programos ir atskiri mokymo moduliai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[54] skaičius. Atitinkamų programų (E - darbo rinkos, nuotolinio mokymo, modulinių) skaičius. — Novatoriškos palydovinioRodyti visą konkordanso eilutę
[55] (angl. Atitinkamų programų (E - darbo rinkos, nuotolinio mokymo, modulinių) skaičius. Atitinkamų programųRodyti visą konkordanso eilutę
[56] švietimo ir ugdymo sektoriuose, išskiria nevienodus nuotolinio mokymo privalumus. Nuotolinio mokymo (si) veikloje dėstytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
[57] kontinuume nuo vadinamojo mokymo akis į akį iki nuotolinio mokymo. • programų judumą (nuotolinis mokymas, mokymasRodyti visą konkordanso eilutę
[58] kiekvieno etapo kokybės veiksnių grupes. 1 Nuotolinio mokymo (- si) turinio vertinimas mokymo (- si) turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[59] KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIŲ PRITAIKOMUMAS. 1 Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės samprata : dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[60] dėstytojo ir besimokančiųjų perspektyvose. 1 Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimas nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins