[31] |
pasiekiamumas ir ryšys su kuratoriumi turi pabrėžti | nuotolinį mokymą | (si) kaip individualizuoto mokymo (si) formą. | |
[32] |
ryšys su kuratoriumi turi potencialą pabrėžti | nuotolinį mokymą | (- si) kaip individualizuoto mokymo (- si) formą. | |
[33] |
autonomiško ir individualizuoto mokymosi principus. | Nuotolinį mokymą | (si) veikia makro - ir mikromokymo (si) turinio | |
[34] |
projektavimo sprendimus. Vos pradėjus taikyti | nuotolinį mokymą | (si), atsirado didžiulis poreikis susipažinti | |
[35] |
finansiniai ištekliai. Vos pradėjus taikyti | nuotolinį mokymą | (- si), atsirado didžiulis poreikis susipažinti | |
[36] |
paradigmos (Mizoguchi, Bourdeau 2000). Tiesiogiai | nuotolinį mokymą | (si) veikia paramos sistema. Thorpe ‘ as (2002) | |
[37] |
paradigmos (Mizoguchi, Bourdeau 2000). Tiesiogiai | nuotolinį mokymą | (- si) veikia paramos sistema. Thorpe (2002) | |
[38] |
(si) privalumus. Nuomonės išsiskyrė vertinant | nuotolinį mokymą | (si) kaip e. Akivaizdu, kad dėstytojų profesiniai | |
[39] |
• aukštųjų mokyklų partnerystė vystant | nuotolinį mokymą | (si) ;. Mokymo turinio pertvarkymas buvo vienas | |
[40] |
aktualus, nes dėstytojai ir institucijos į | nuotolinį mokymą | žiūri kaip į potencialią komercinę veiklą | |
[41] |
besimokančiųjų patirtį. Masie (cituota Abell 2003), | nuotoliniam mokymo | (si) turiniui kostruoti autoriai naudoja ne tik | |
[42] |
meteorologiją ir bendruosius naudotojus. (6) | Nuotoliniai mokymo | (- si) kursai ir kiti ištekliai suskaidyti į | |
[43] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelį, apsiribota | nuotoliniam mokymui | (- si) būdingiausiais etapais ir kokybės dimensijomis, | |
[44] |
turinio projektavimo modeliais papildant juos | nuotoliniam mokymui | (- si) būtinomis dimensijomis. 1 priede pateiktoje | |
[45] |
organizavimo scenarijų nuo pradžios iki pabaigos. | Nuotoliniame mokyme | (- si) besimokantieji gali daugiau klausinėti, | |
[46] |
taisyklių taikymą ir problemų sprendimą. | Nuotoliniame mokyme | (- si) labai svarbu patiems dėstytojams sugebėti | |
[47] |
įprastų pedagoginių procesų dėl tam tikrų, tik | nuotoliniam mokymui | (si) būdingų bruožų. Nuotolinio mokymo (si) | |
[48] |
pedagoginių procesų vertinimų dėl tam tikrų, tik | nuotoliniam mokymui | (- si) būdingų bruožų. 5) Nuotolinio mokymo | |
[49] |
rezultatai rodo, kad didžiausia motyvacija dalyvauti | nuotoliniame mokyme | yra asmeninis suinteresuotumas, patogumas. Nuotolinis | |
[50] |
sudėtingas mokymo technologijas, pavyzdžiui, | nuotolinio mokymo, | jie darbo užmokesčio dydį sulygsta su studijų | |
[51] |
nuotolinį (mišrų) mokymą, pateikite duomenis apie | nuotolinio mokymo | kursus, mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, | |
[52] |
nuotolinį (mišrų) mokymą, pateikite duomenis apie | nuotolinio mokymo | kursus, mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, | |
[53] |
asmenims su negalia, romų tautybės asmenims, | nuotolinio mokymo, | modulinės programos ir atskiri mokymo moduliai. | |
[54] |
skaičius. Atitinkamų programų (E - darbo rinkos, | nuotolinio mokymo, | modulinių) skaičius. — Novatoriškos palydovinio | |
[55] |
(angl. Atitinkamų programų (E - darbo rinkos, | nuotolinio mokymo, | modulinių) skaičius. Atitinkamų programų | |
[56] |
švietimo ir ugdymo sektoriuose, išskiria nevienodus | nuotolinio mokymo | privalumus. Nuotolinio mokymo (si) veikloje dėstytojai | |
[57] |
kontinuume nuo vadinamojo mokymo akis į akį iki | nuotolinio mokymo. | • programų judumą (nuotolinis mokymas, mokymas | |
[58] |
kiekvieno etapo kokybės veiksnių grupes. 1 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio vertinimas mokymo (- si) turinio | |
[59] |
KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIŲ PRITAIKOMUMAS. 1 | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės samprata : dėstytojų | |
[60] |
dėstytojo ir besimokančiųjų perspektyvose. 1 | Nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių vaidmenų suvokimas nuotolinio | |