[301] |
rezultatai įtakojo tolimesnius sprendimus, kuriant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[302] |
konstruktyvistinių bruožų. Šio tyrimo metu bet kuris | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapas yra įvertinamas | |
[303] |
veiksnių grupėje. Šio tyrimo metu bet kuris | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapas yra įvertinamas | |
[304] |
kokybės vertinimo kontekste. 4) Patikrinti, kuriuos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius | |
[305] |
turinio projektavimo metu. 4) Patikrinti, kuriuos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius | |
[306] |
atlikta dėstytojų, besiruošiančių kurti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, anketinė apklausa (detaliau | |
[307] |
išteklių trūkumas,. - dėstytojams trukdo kurti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį tokios priežastys, kaip informacijos | |
[308] |
poreikius : dėstytojai, kurie rengiasi kurti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį (yra rengę anksčiau arba rengiasi | |
[309] |
poreikius : dėstytojai, kurie rengiasi kurti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį (yra rengę anksčiau arba rengiasi | |
[310] |
diegti naujoves,. - dėstytojams trukdo kurti | nuotolinio mokymo | (- si) turinį tokios priežastys, kaip informacijos | |
[311] |
mokymo (- si) turinio analizę. Atveju laikoma | nuotolinio mokymo | (- si) turinys, parengtas pritaikius nuotolinio | |
[312] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį,. - kas lemia | nuotolinio mokymo | (- si) paslaugų pasiūlą,. - motyvus, skatinančius | |
[313] |
šiuolaikinius mokymosi metodus (III lygmuo). | NUOTOLINIO MOKYMO | (- SI) TURINIO KOKYBĖS REFLEKTYVAUS VERTINIMO | |
[314] |
organizavimu. 22 respondentai teigė, jog, jų manymu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys nėra pasiekiamas ir nurodė tokias | |
[315] |
turinio projektavimo etapus ;. - metakognityvinę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo dimensiją, kaip | |
[316] |
klausimai yra dažnai naudojamas vertinimo metodas. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[317] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu,. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai neįvertina jau egzistuojančio | |
[318] |
situacijoms. Kokybės vertinimo proceso metu | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai bei mokymo (- si) organizavimo | |
[319] |
segmentų lygmenyse. Kokybės vertinimo proceso metu | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai bei mokymo (- si) organizavimo | |
[320] |
projektavimo ir mokymo (- si) organizavimo metu. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[321] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. „ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo metakognityvioji | |
[322] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo metu visi šie | |
[323] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių pritaikomumo | |
[324] |
mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu įvertins turinio | |
[325] |
mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu įvertins turinio | |
[326] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimus | |
[327] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimus | |
[328] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimus | |
[329] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimus | |
[330] |
turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, | nuotolinio mokymo | (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimus | |