NUOTOLINIS MOKYMAS*

[301] rezultatai įtakojo tolimesnius sprendimus, kuriant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[302] konstruktyvistinių bruožų. Šio tyrimo metu bet kuris nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapas yra įvertinamasRodyti visą konkordanso eilutę
[303] veiksnių grupėje. Šio tyrimo metu bet kuris nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapas yra įvertinamasRodyti visą konkordanso eilutę
[304] kokybės vertinimo kontekste. 4) Patikrinti, kuriuos nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančius veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[305] turinio projektavimo metu. 4) Patikrinti, kuriuos nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančius veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[306] atlikta dėstytojų, besiruošiančių kurti nuotolinio mokymo (- si) turinį, anketinė apklausa (detaliauRodyti visą konkordanso eilutę
[307] išteklių trūkumas,. - dėstytojams trukdo kurti nuotolinio mokymo (- si) turinį tokios priežastys, kaip informacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[308] poreikius : dėstytojai, kurie rengiasi kurti nuotolinio mokymo (- si) turinį (yra rengę anksčiau arba rengiasiRodyti visą konkordanso eilutę
[309] poreikius : dėstytojai, kurie rengiasi kurti nuotolinio mokymo (- si) turinį (yra rengę anksčiau arba rengiasiRodyti visą konkordanso eilutę
[310] diegti naujoves,. - dėstytojams trukdo kurti nuotolinio mokymo (- si) turinį tokios priežastys, kaip informacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[311] mokymo (- si) turinio analizę. Atveju laikoma nuotolinio mokymo (- si) turinys, parengtas pritaikius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[312] nuotolinio mokymo (- si) turinį,. - kas lemia nuotolinio mokymo (- si) paslaugų pasiūlą,. - motyvus, skatinančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[313] šiuolaikinius mokymosi metodus (III lygmuo). NUOTOLINIO MOKYMO (- SI) TURINIO KOKYBĖS REFLEKTYVAUS VERTINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[314] organizavimu. 22 respondentai teigė, jog, jų manymu, nuotolinio mokymo (- si) turinys nėra pasiekiamas ir nurodė tokiasRodyti visą konkordanso eilutę
[315] turinio projektavimo etapus ;. - metakognityvinę nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo dimensiją, kaipRodyti visą konkordanso eilutę
[316] klausimai yra dažnai naudojamas vertinimo metodas. Nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[317] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu,. - nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai neįvertina jau egzistuojančioRodyti visą konkordanso eilutę
[318] situacijoms. Kokybės vertinimo proceso metu nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai bei mokymo (- si) organizavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[319] segmentų lygmenyse. Kokybės vertinimo proceso metu nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai bei mokymo (- si) organizavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[320] projektavimo ir mokymo (- si) organizavimo metu. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[321] kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. „ Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo metakognityviojiRodyti visą konkordanso eilutę
[322] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo metu visi šieRodyti visą konkordanso eilutę
[323] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modelį. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[324] mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu įvertins turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[325] mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelį nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu įvertins turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[326] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, nuotolinio mokymo (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[327] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, nuotolinio mokymo (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[328] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, nuotolinio mokymo (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[329] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, nuotolinio mokymo (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[330] turinio kokybės reflektyvaus vertinimo modeliu, nuotolinio mokymo (- si) turinys tenkintų keliamus kokybės reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins