NUOTOLINIS MOKYMAS*

[271] remiamasi siekiamomis kompetencijomis, bei kaip nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių įvertinimasRodyti visą konkordanso eilutę
[272] remiamasi siekiamomis kompetencijomis, bei kaip nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių įvertinimasRodyti visą konkordanso eilutę
[273] remiamasi siekiamomis kompetencijomis, bei kaip nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių įvertinimasRodyti visą konkordanso eilutę
[274] reflektyvaus vertinimo modelį ir patikrinti, kaip nuotolinio mokymo (- si) kokybės reflektyvus vertinimo modelisRodyti visą konkordanso eilutę
[275] konferencijos palyginti retai naudojamos kaip nuotolinio mokymo (si) priemonė. 4 Nuotolinio mokymo (si) strateginėRodyti visą konkordanso eilutę
[276] turinio projektavimo sprendimus. Labai svarbu, kasd nuotolinio mokymo (si) dėstytojai sugebėtų patys parengti mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[277] veiksnių, nes paramos aspektas svarbus kiekviename nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etape). Šis skyrelisRodyti visą konkordanso eilutę
[278] nuotolinio mokymo (- si) turinį. Kadangi kiekvienas nuotolinio mokymo (- si) turinys yra individualus atvejis, tikRodyti visą konkordanso eilutę
[279] Tyrimo metu užsibrėžta nustatyti, kaip kinta nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę įtakojančių veiksniųRodyti visą konkordanso eilutę
[280] reflektyvaus vertinimo modelį. 5) Nustatyti, kaip kinta nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančių veiksniųRodyti visą konkordanso eilutę
[281] turinio projektavimo metu. 5) Nustatyti, kaip kinta nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančių veiksniųRodyti visą konkordanso eilutę
[282] Tyrimo metu užsibrėžta nustatyti, kaip kinta nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę įtakojančių veiksniųRodyti visą konkordanso eilutę
[283] priklausantys veiksniai integraliai pateikti kitose nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapus atspindinčioseRodyti visą konkordanso eilutę
[284] dėstytojai turi būti supažindinti su kitų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių svarba formuojantRodyti visą konkordanso eilutę
[285] dėstytojai turi būti supažindinti su kitų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių svarba formuojantRodyti visą konkordanso eilutę
[286] vertinimo veiksnių ir kriterijų klasifikacija. Nuotolinio mokymo (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[287] dėstytoju, jiems iškyla daugiau klausimų. Nuotolinio mokymo (si) organizavimo metu besimokantieji uždavėRodyti visą konkordanso eilutę
[288] si) turinį kilmę bei pagrindines kliūtis,. - nuotolinio mokymo (- si) organizavimo būdų įtaką mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[289] o taip pat atsakydami į klausimą „ Kodėl nuotolinio mokymo (- si) kursai nėra pasiekiami Lietuvos gyventojams.Rodyti visą konkordanso eilutę
[290] kokybišką mokymo (- si) procesą. - kokius nuotolinio mokymo (- si) veiksnius dėstytojai naudoja mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[291] mėnesiais dėstytojai dalyvavo didaktiniuose nuotolinio mokymo (- si) kursuose, parengtuose šio tyrimo autorėsRodyti visą konkordanso eilutę
[292] kad jų turinys remiasi pedagogine koncepcija (nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teorija), 8 atsakė,Rodyti visą konkordanso eilutę
[293] pateiktus modelius ir šio tyrimo kontekstą, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modeliui pasirinktasRodyti visą konkordanso eilutę
[294] veiksnių kaitą bei identifikuojant kontekstinius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybei reikalingus veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[295] veiksnių kaitą bei identifikuojant kontekstinius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybei reikalingus veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[296] organizatorių poreikius, nustatant kuojant kontekstinius nuotolinio mokymo (- si) kokybei reikalingus veiksnius. - dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[297] motyvacijos šaltinius, kurie kontekstualizuojami nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių grupėje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[298] motyvacijos šaltinius, kurie kontekstualizuojami nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių grupėje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[299] veiklą mokslinėmis rekomendacijomis kurdami nuotolinio mokymo (- si) turinį Lietuvoje. Tyrimo objektas –Rodyti visą konkordanso eilutę
[300] turinio kokybės vertinimo veiksnius, kuriant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins