[271] |
remiamasi siekiamomis kompetencijomis, bei kaip | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių įvertinimas | |
[272] |
remiamasi siekiamomis kompetencijomis, bei kaip | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių įvertinimas | |
[273] |
remiamasi siekiamomis kompetencijomis, bei kaip | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių įvertinimas | |
[274] |
reflektyvaus vertinimo modelį ir patikrinti, kaip | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės reflektyvus vertinimo modelis | |
[275] |
konferencijos palyginti retai naudojamos kaip | nuotolinio mokymo | (si) priemonė. 4 Nuotolinio mokymo (si) strateginė | |
[276] |
turinio projektavimo sprendimus. Labai svarbu, kasd | nuotolinio mokymo | (si) dėstytojai sugebėtų patys parengti mokymo | |
[277] |
veiksnių, nes paramos aspektas svarbus kiekviename | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etape). Šis skyrelis | |
[278] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį. Kadangi kiekvienas | nuotolinio mokymo | (- si) turinys yra individualus atvejis, tik | |
[279] |
Tyrimo metu užsibrėžta nustatyti, kaip kinta | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę įtakojančių veiksnių | |
[280] |
reflektyvaus vertinimo modelį. 5) Nustatyti, kaip kinta | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančių veiksnių | |
[281] |
turinio projektavimo metu. 5) Nustatyti, kaip kinta | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančių veiksnių | |
[282] |
Tyrimo metu užsibrėžta nustatyti, kaip kinta | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę įtakojančių veiksnių | |
[283] |
priklausantys veiksniai integraliai pateikti kitose | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapus atspindinčiose | |
[284] |
dėstytojai turi būti supažindinti su kitų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių svarba formuojant | |
[285] |
dėstytojai turi būti supažindinti su kitų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių svarba formuojant | |
[286] |
vertinimo veiksnių ir kriterijų klasifikacija. | Nuotolinio mokymo | (- si) dalyvių vaidmenų suvokimo nuotolinio | |
[287] |
dėstytoju, jiems iškyla daugiau klausimų. | Nuotolinio mokymo | (si) organizavimo metu besimokantieji uždavė | |
[288] |
si) turinį kilmę bei pagrindines kliūtis,. - | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo būdų įtaką mokymo (- | |
[289] |
o taip pat atsakydami į klausimą „ Kodėl | nuotolinio mokymo | (- si) kursai nėra pasiekiami Lietuvos gyventojams. | |
[290] |
kokybišką mokymo (- si) procesą. - kokius | nuotolinio mokymo | (- si) veiksnius dėstytojai naudoja mokymo (- | |
[291] |
mėnesiais dėstytojai dalyvavo didaktiniuose | nuotolinio mokymo | (- si) kursuose, parengtuose šio tyrimo autorės | |
[292] |
kad jų turinys remiasi pedagogine koncepcija | (nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teorija), 8 atsakė, | |
[293] |
pateiktus modelius ir šio tyrimo kontekstą, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modeliui pasirinktas | |
[294] |
veiksnių kaitą bei identifikuojant kontekstinius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybei reikalingus veiksnius | |
[295] |
veiksnių kaitą bei identifikuojant kontekstinius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybei reikalingus veiksnius | |
[296] |
organizatorių poreikius, nustatant kuojant kontekstinius | nuotolinio mokymo | (- si) kokybei reikalingus veiksnius. - dėstytojų | |
[297] |
motyvacijos šaltinius, kurie kontekstualizuojami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių grupėje. | |
[298] |
motyvacijos šaltinius, kurie kontekstualizuojami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių grupėje. | |
[299] |
veiklą mokslinėmis rekomendacijomis kurdami | nuotolinio mokymo | (- si) turinį Lietuvoje. Tyrimo objektas – | |
[300] |
turinio kokybės vertinimo veiksnius, kuriant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |