[241] |
veiksnių svarbą bei kiek jų dėstytojai įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. Šio tyrimo | |
[242] |
visi kokybės vertinimo veiksniai įvertinami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. 2 Nuotolinio | |
[243] |
reflektyvaus vertinimo modelį, svarbu įvertinti :. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo kokybės vertinimo | |
[244] |
neįvertinti. 1 3 priedas), kurios leidžia įvertinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę prieš jo akreditaciją, | |
[245] |
Lietuvoje. 1 3 priedas), kurios leidžia įvertinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę prieš jo akreditaciją, | |
[246] |
neįvertinti. 1 3 priedas), kurios leidžia įvertinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę prieš jo akreditaciją, | |
[247] |
analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius. | |
[248] |
analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius. | |
[249] |
analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius. | |
[250] |
analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius, | |
[251] |
analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius, | |
[252] |
analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius, | |
[253] |
pakartotiniam mokymo (- si) organizavimui. Įvertinus | nuotolinio mokymo | (- si) turinį, turi vykti dinamiški pokyčiai | |
[254] |
metakognityvinio vertinimo rezultatai. Įvertinus | nuotolinio mokymo | (si) turinį, turi vykti dinamiški pokyčiai | |
[255] |
mokymosi vertę mokymo (- si) proceso metu ir po jo. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinys dažnai yra projektuojamas kaip | |
[256] |
respondentai vieną iš priežasčių nurodo, jog „ | nuotolinio mokymo | (- si) kursai nėra grindžiami praktiniu mokymu | |
[257] |
skiriasi sąveikos principais, galima teigti, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo koncepcija gali būti | |
[258] |
veiksnius. Tyrimo metu iškelta hipotezė, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinį projektuojantys dėstytojai neatpažįsta | |
[259] |
veiksnių įvertinimo. Drįstama manyti, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektų autoriai, naudodami | |
[260] |
pagrįsti šios disertacijos hipotezę, jog “ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinį projektuojantys dėtytojai neatpažįsta | |
[261] |
nuomonių analizės rezultatai leidžia teigti, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai suvokia ne visus kokybę | |
[262] |
kursų ekspertinį vertinimą, nustatyta, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinyje naudojami šie ištekliai :. | |
[263] |
lemiančius veiksnius, svarbu nuolat prisiminti, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas turėtų būti | |
[264] |
pagrįsti šios disertacijos hipotezę, jog “ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinį projektuojantys dėtytojai neatpažįsta | |
[265] |
epistemiologines nuostatas. Drįstama manyti, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektų autoriai, naudodami | |
[266] |
besimokantysis. Šio tyrimo kontekste svarbu pabrėžti jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimas negali apsieiti | |
[267] |
veiksniams. Ekspertinio vertinimo metu nustatyta, jog | nuotolinio mokymo | (- si) turinyje, suprojektuotame pritaikius nuotolinio | |
[268] |
nuotolinio mokymo (si) apibrėžimams. Tai rodo, kad | nuotolinio mokymo | (si) plėtra dar nėra pakankama ir kai kurie | |
[269] |
(- si) turinio projektavimo idėjomis. Kadangi | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimas nuo tradicinio mokymo (- | |
[270] |
reflektyvaus vertinimo modelį ir patikrinti, kaip | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės reflektyvus vertinimo modelis | |