NUOTOLINIS MOKYMAS*

[241] veiksnių svarbą bei kiek jų dėstytojai įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. Šio tyrimoRodyti visą konkordanso eilutę
[242] visi kokybės vertinimo veiksniai įvertinami nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. 2 NuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[243] reflektyvaus vertinimo modelį, svarbu įvertinti :. - nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[244] neįvertinti. 1 3 priedas), kurios leidžia įvertinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę prieš jo akreditaciją,Rodyti visą konkordanso eilutę
[245] Lietuvoje. 1 3 priedas), kurios leidžia įvertinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę prieš jo akreditaciją,Rodyti visą konkordanso eilutę
[246] neįvertinti. 1 3 priedas), kurios leidžia įvertinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę prieš jo akreditaciją,Rodyti visą konkordanso eilutę
[247] analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius.Rodyti visą konkordanso eilutę
[248] analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius.Rodyti visą konkordanso eilutę
[249] analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius.Rodyti visą konkordanso eilutę
[250] analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[251] analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[252] analizės metu būtų nustatytas didesnis įvertintų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių skaičius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[253] pakartotiniam mokymo (- si) organizavimui. Įvertinus nuotolinio mokymo (- si) turinį, turi vykti dinamiški pokyčiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[254] metakognityvinio vertinimo rezultatai. Įvertinus nuotolinio mokymo (si) turinį, turi vykti dinamiški pokyčiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[255] mokymosi vertę mokymo (- si) proceso metu ir po jo. Nuotolinio mokymo (- si) turinys dažnai yra projektuojamas kaipRodyti visą konkordanso eilutę
[256] respondentai vieną iš priežasčių nurodo, jog „ nuotolinio mokymo (- si) kursai nėra grindžiami praktiniu mokymuRodyti visą konkordanso eilutę
[257] skiriasi sąveikos principais, galima teigti, jog nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo koncepcija gali būtiRodyti visą konkordanso eilutę
[258] veiksnius. Tyrimo metu iškelta hipotezė, jog nuotolinio mokymo (- si) turinį projektuojantys dėstytojai neatpažįstaRodyti visą konkordanso eilutę
[259] veiksnių įvertinimo. Drįstama manyti, jog nuotolinio mokymo (- si) turinio projektų autoriai, naudodamiRodyti visą konkordanso eilutę
[260] pagrįsti šios disertacijos hipotezę, jog “ Nuotolinio mokymo (- si) turinį projektuojantys dėtytojai neatpažįstaRodyti visą konkordanso eilutę
[261] nuomonių analizės rezultatai leidžia teigti, jog nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai suvokia ne visus kokybęRodyti visą konkordanso eilutę
[262] kursų ekspertinį vertinimą, nustatyta, jog nuotolinio mokymo (- si) turinyje naudojami šie ištekliai :.Rodyti visą konkordanso eilutę
[263] lemiančius veiksnius, svarbu nuolat prisiminti, jog nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas turėtų būtiRodyti visą konkordanso eilutę
[264] pagrįsti šios disertacijos hipotezę, jog “ Nuotolinio mokymo (- si) turinį projektuojantys dėtytojai neatpažįstaRodyti visą konkordanso eilutę
[265] epistemiologines nuostatas. Drįstama manyti, jog nuotolinio mokymo (- si) turinio projektų autoriai, naudodamiRodyti visą konkordanso eilutę
[266] besimokantysis. Šio tyrimo kontekste svarbu pabrėžti jog nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimas negali apsieitiRodyti visą konkordanso eilutę
[267] veiksniams. Ekspertinio vertinimo metu nustatyta, jog nuotolinio mokymo (- si) turinyje, suprojektuotame pritaikius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[268] nuotolinio mokymo (si) apibrėžimams. Tai rodo, kad nuotolinio mokymo (si) plėtra dar nėra pakankama ir kai kurieRodyti visą konkordanso eilutę
[269] (- si) turinio projektavimo idėjomis. Kadangi nuotolinio mokymo (- si) organizavimas nuo tradicinio mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[270] reflektyvaus vertinimo modelį ir patikrinti, kaip nuotolinio mokymo (- si) kokybės reflektyvus vertinimo modelisRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins