NUOTOLINIS MOKYMAS*

[211] Skatinti nuotolinio mokymo (si) plėtrą įmonėse. Nuotolinio mokymo (si) elementai taikomi naudojant tradicinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[212] pritaikomumo tyrimo (eksperimento) instrumentas “. Nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimas (instrumente pavadintaRodyti visą konkordanso eilutę
[213] (- si) kokybės kontekste tyrimo instrumentas. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[214] tyrimų rezultatų analizės metu. Apibendrinti ir nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[215] si) turinio projektavimo proceso suvokimui ir nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės sampratai, pradedantRodyti visą konkordanso eilutę
[216] si) turinio projektavimo proceso suvokimui ir nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės sampratai, pradedantRodyti visą konkordanso eilutę
[217] nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir nuotolinio mokymo (- si) organizavimo etapai, kai realizavus pirmąjįRodyti visą konkordanso eilutę
[218] kokybės vertinimo veiksnius, būtina išanalizuoti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo teorijas. PoumayRodyti visą konkordanso eilutę
[219] kokybės vertinimo veiksnius, būtina išanalizuoti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo teorijas. SiekiantRodyti visą konkordanso eilutę
[220] ir organizavimą. Tyrimu siekta išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) organizatorių mokymosi poreikius ir motyvacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[221] Šiuo žvalgomuoju tyrimu siekta išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) paramos teikimo aspektus besimokančiojoRodyti visą konkordanso eilutę
[222] žvalgomieji tyrimai, kuriais siekta išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės sampratą – dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[223] atlikta teorinė analizė, siekiant išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius.Rodyti visą konkordanso eilutę
[224] si). Tyrimas atliktas siekiant išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) organizatorių poreikius, nustatant kuojantRodyti visą konkordanso eilutę
[225] kokybę, svarba. Tyrimu siekta išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) organizatorių mokymosi poreikius ir motyvacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[226] Žvalgomųjų tyrimų tikslai buvo išsiaiškinti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės sampratą dėstytojoRodyti visą konkordanso eilutę
[227] ir besimokančiųjų buvo prašoma išskirti nuotolinio mokymo (si) privalumus. Nuomonės išsiskyrė vertinantRodyti visą konkordanso eilutę
[228] dėstytojų suvokimą, kaip tie veiksniai įtakoja nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą ir organizavimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[229] iliustruoja kaip paramos teikimo aspektas įtakoja nuotolinio mokymo (- si) proceso dalyvių pasitenkinimą mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[230] dėstytojų suvokimą, kaip tie veiksniai įtakoja nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą ir organizavimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[231] išsiaiškinti kontekstinius veiksnius, įtakojančius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimą, kuriuos dėstytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
[232] išsiaiškinti kontekstinius veiksnius, įtakojančius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimą, kuriuos dėstytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
[233] (besimokantieji), kurie tuo metu mokėsi įvairiuose nuotolinio mokymo (- si) kursuose, teikiamuose Lietuvos nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[234] kokybę lemiančius veiksnius dėstytojai įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. 5) Nustatyti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[235] asmenys. Dėstytojai savianalizės metu įvertina nuotolinio mokymo (si) turinio kokybę lemiančius veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[236] – dėstytojai) savianalizės būdu įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą atsižvelgdami į mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[237] situacijoms. Dėstytojai savianalizės metu įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę lemiančius veiksniusRodyti visą konkordanso eilutę
[238] – dėstytojai) savianalizės būdu įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą atsižvelgdami į mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[239] kokybę lemiančius veiksnius dėstytojai įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. 4) Patikrinti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[240] veiksnių svarbą bei kiek jų dėstytojai įvertina nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. Teorinės analizėsRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins