[211] |
Skatinti nuotolinio mokymo (si) plėtrą įmonėse. | Nuotolinio mokymo | (si) elementai taikomi naudojant tradicinio mokymo | |
[212] |
pritaikomumo tyrimo (eksperimento) instrumentas “. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio tobulinimas (instrumente pavadinta | |
[213] |
(- si) kokybės kontekste tyrimo instrumentas. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[214] |
tyrimų rezultatų analizės metu. Apibendrinti ir | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[215] |
si) turinio projektavimo proceso suvokimui ir | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės sampratai, pradedant | |
[216] |
si) turinio projektavimo proceso suvokimui ir | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės sampratai, pradedant | |
[217] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo etapai, kai realizavus pirmąjį | |
[218] |
kokybės vertinimo veiksnius, būtina išanalizuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo teorijas. Poumay | |
[219] |
kokybės vertinimo veiksnius, būtina išanalizuoti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo teorijas. Siekiant | |
[220] |
ir organizavimą. Tyrimu siekta išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) organizatorių mokymosi poreikius ir motyvacijos | |
[221] |
Šiuo žvalgomuoju tyrimu siekta išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) paramos teikimo aspektus besimokančiojo | |
[222] |
žvalgomieji tyrimai, kuriais siekta išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės sampratą – dėstytojų | |
[223] |
atlikta teorinė analizė, siekiant išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius. | |
[224] |
si). Tyrimas atliktas siekiant išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) organizatorių poreikius, nustatant kuojant | |
[225] |
kokybę, svarba. Tyrimu siekta išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) organizatorių mokymosi poreikius ir motyvacijos | |
[226] |
Žvalgomųjų tyrimų tikslai buvo išsiaiškinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės sampratą dėstytojo | |
[227] |
ir besimokančiųjų buvo prašoma išskirti | nuotolinio mokymo | (si) privalumus. Nuomonės išsiskyrė vertinant | |
[228] |
dėstytojų suvokimą, kaip tie veiksniai įtakoja | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą ir organizavimą. | |
[229] |
iliustruoja kaip paramos teikimo aspektas įtakoja | nuotolinio mokymo | (- si) proceso dalyvių pasitenkinimą mokymo | |
[230] |
dėstytojų suvokimą, kaip tie veiksniai įtakoja | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą ir organizavimą. | |
[231] |
išsiaiškinti kontekstinius veiksnius, įtakojančius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimą, kuriuos dėstytojai | |
[232] |
išsiaiškinti kontekstinius veiksnius, įtakojančius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimą, kuriuos dėstytojai | |
[233] |
(besimokantieji), kurie tuo metu mokėsi įvairiuose | nuotolinio mokymo | (- si) kursuose, teikiamuose Lietuvos nuotolinio | |
[234] |
kokybę lemiančius veiksnius dėstytojai įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. 5) Nustatyti, | |
[235] |
asmenys. Dėstytojai savianalizės metu įvertina | nuotolinio mokymo | (si) turinio kokybę lemiančius veiksnius ir | |
[236] |
– dėstytojai) savianalizės būdu įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą atsižvelgdami į mokymo | |
[237] |
situacijoms. Dėstytojai savianalizės metu įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę lemiančius veiksnius | |
[238] |
– dėstytojai) savianalizės būdu įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą atsižvelgdami į mokymo | |
[239] |
kokybę lemiančius veiksnius dėstytojai įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. 4) Patikrinti, | |
[240] |
veiksnių svarbą bei kiek jų dėstytojai įvertina | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. Teorinės analizės | |