[181] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį egzistuojančiomis | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teorijomis. - Nuotolinio | |
[182] |
mokymų stoka, ypatingai apie egzistuojančius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius ir | |
[183] |
mokymų stoka, ypatingai apie egzistuojančius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius ir | |
[184] |
analizę ir sugebėti naujai panaudoti esamus | nuotolinio mokymo | (si) elementus rengiant nuotolinio mokymo (si) | |
[185] |
(si) kaip individualizuoto mokymo (si) formą. | Nuotolinio mokymo | (si) metu reikalinga įvairių rūšių parama, | |
[186] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo strategijos efektyvumas | |
[187] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo strategijos efektyvumas | |
[188] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo strategijos efektyvumas | |
[189] |
dėstytojus įvertinti poreikius prieš formuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektą. Turint omenyje šio | |
[190] |
keliami uždaviniai kryptingai suformuluoja gaires | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo proceso suvokimui | |
[191] |
keliami uždaviniai kryptingai suformuluoja gaires | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo proceso suvokimui | |
[192] |
instrumentas. Teorinės analizės rezultatais grindžiami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, | |
[193] |
:. Teorinės analizės rezultatais grindžiami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, | |
[194] |
instrumentas. Teorinės analizės rezultatais grindžiami | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, | |
[195] |
metu iškelta antroji hipotezė, jog grindžiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo | |
[196] |
metu iškelta antroji hipotezė, jog grindžiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo | |
[197] |
(- si) organizavimo procesą. 2) Grindžiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo | |
[198] |
metu iškelta antroji hipotezė, jog grindžiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo | |
[199] |
vertinimo veiksnių skaičius. 2) Grindžiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo | |
[200] |
vertinimo veiksnių skaičius. 2) Grindžiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymo | |
[201] |
turinio kokybės vertinimo veiksnių grupėje. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[202] |
vertinimo veiksniai, kurie buvo integruoti į | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[203] |
pasiektas, nustatyti kokybės veiksniai integruoti į | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[204] |
veiksniai tampa svarbūs ir yra integruoti į | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[205] |
scenarijus ir perkelti mokymo (- si) procesą į | nuotolinio mokymo | (- si) aplinką. Nuotolinis mokymas (- is) jau | |
[206] |
Tradicinio mokymo (si) turinio perkėlimas į | nuotolinio mokymo | (si) terpes ir mokymo (si) individualizavimas | |
[207] |
didelis dėmesys. 2 Besimokančiųjų požiūris į | nuotolinio mokymo | (si) elementų taikymą tęstiniam ir profesiniam | |
[208] |
veiksniai tampa svarbūs ir yra integruoti į | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[209] |
Tradicinio mokymo (- si) turinio perkėlimas į | nuotolinio mokymo | (- si) terpes bei mokymo (- si) individualizavimas | |
[210] |
vertinimo veiksniai, kurie buvo integruoti į | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |