NUOTOLINIS MOKYMAS*

[181] nuotolinio mokymo (- si) turinį egzistuojančiomis nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teorijomis. - NuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[182] mokymų stoka, ypatingai apie egzistuojančius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[183] mokymų stoka, ypatingai apie egzistuojančius nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius irRodyti visą konkordanso eilutę
[184] analizę ir sugebėti naujai panaudoti esamus nuotolinio mokymo (si) elementus rengiant nuotolinio mokymo (si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[185] (si) kaip individualizuoto mokymo (si) formą. Nuotolinio mokymo (si) metu reikalinga įvairių rūšių parama,Rodyti visą konkordanso eilutę
[186] nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo strategijos efektyvumasRodyti visą konkordanso eilutę
[187] nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo strategijos efektyvumasRodyti visą konkordanso eilutę
[188] nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimo formų, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo strategijos efektyvumasRodyti visą konkordanso eilutę
[189] dėstytojus įvertinti poreikius prieš formuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektą. Turint omenyje šioRodyti visą konkordanso eilutę
[190] keliami uždaviniai kryptingai suformuluoja gaires nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo proceso suvokimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[191] keliami uždaviniai kryptingai suformuluoja gaires nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo proceso suvokimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[192] instrumentas. Teorinės analizės rezultatais grindžiami nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[193] :. Teorinės analizės rezultatais grindžiami nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[194] instrumentas. Teorinės analizės rezultatais grindžiami nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[195] metu iškelta antroji hipotezė, jog grindžiant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[196] metu iškelta antroji hipotezė, jog grindžiant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[197] (- si) organizavimo procesą. 2) Grindžiant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[198] metu iškelta antroji hipotezė, jog grindžiant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[199] vertinimo veiksnių skaičius. 2) Grindžiant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[200] vertinimo veiksnių skaičius. 2) Grindžiant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[201] turinio kokybės vertinimo veiksnių grupėje. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[202] vertinimo veiksniai, kurie buvo integruoti į nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[203] pasiektas, nustatyti kokybės veiksniai integruoti į nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[204] veiksniai tampa svarbūs ir yra integruoti į nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[205] scenarijus ir perkelti mokymo (- si) procesą į nuotolinio mokymo (- si) aplinką. Nuotolinis mokymas (- is) jauRodyti visą konkordanso eilutę
[206] Tradicinio mokymo (si) turinio perkėlimas į nuotolinio mokymo (si) terpes ir mokymo (si) individualizavimasRodyti visą konkordanso eilutę
[207] didelis dėmesys. 2 Besimokančiųjų požiūris į nuotolinio mokymo (si) elementų taikymą tęstiniam ir profesiniamRodyti visą konkordanso eilutę
[208] veiksniai tampa svarbūs ir yra integruoti į nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[209] Tradicinio mokymo (- si) turinio perkėlimas į nuotolinio mokymo (- si) terpes bei mokymo (- si) individualizavimasRodyti visą konkordanso eilutę
[210] vertinimo veiksniai, kurie buvo integruoti į nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins