[151] |
si) organizavimo metu ir reflektyviai dalyvauti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si) | |
[152] |
ekspertinio vertinimo metu. Respondentai, dalyvavę | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[153] |
mokymo (- si) organizavimo proceso dalyviui ;. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio pritaikomumo galimybes mokymo | |
[154] |
turinio segmentų lygmenyse. Trentino (2000), dėl | nuotolinio mokymo | (si) turinio ypatybių kokybinis ir kiekybinis | |
[155] |
keturias veiksnių grupes :. Trentin (2000), dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio ypatybių kokybinis ir kiekybinis | |
[156] |
refleksijos metu galės priimti sprendimą dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tobulinimo ir papildomų kokybės | |
[157] |
refleksijos metu galės priimti sprendimą dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tobulinimo ir papildomų kokybės | |
[158] |
dėl asmeninio suinteresuotumo (85, 4 %), dėl | nuotolinio mokymo | (si) patogumo (83, 7 %) ir profesinių poreikių | |
[159] |
dėl asmeninio suinteresuotumo (85, 4 %), dėl | nuotolinio mokymo | (si) patogumo (83, 7 %) ir profesinių poreikių | |
[160] |
(- si) organizavimą ir priima sprendimus dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tinkamumo mokymo (- si) organizavimui | |
[161] |
2004), pagal kuriuos priimamas sprendimas dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinį | |
[162] |
2004), pagal kuriuos priimamas sprendimas dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinį | |
[163] |
(- si) organizavimą ir priima sprendimus dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tinkamumo mokymo (- si) organizavimui | |
[164] |
2004), pagal kuriuos priimamas sprendimas dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinį | |
[165] |
si) turinį, kai buvo priimtas sprendimas dėl | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projekto, t. y. praktiniame lygemenyje. | |
[166] |
pasitenkinimas turiniu padidės. Detalizuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo kokybės veiksnius, | |
[167] |
remiamasi siekiamomis kompetencijomis. Detalizuojant | nuotolinio mokymo | (si) turinio projektavimo kokybės aspektus, | |
[168] |
mėnesiais dėstytojai dalyvavo didaktiniuose | nuotolinio mokymo | (- si) kursuose, parengtuose šio tyrimo autorės | |
[169] |
projektavimo kokybės vertinimo dimensijas ;. - | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapus ;. - metakognityvinę | |
[170] |
turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti | |
[171] |
turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti | |
[172] |
turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapai, nustatyti | |
[173] |
skatina aktyvų pilietiškumą. - plėtoti e - | nuotolinio mokymo | (si) sistemą Lietuvoje ;. - sukurti e - nuotolinio | |
[174] |
mokymo (si) sistemą Lietuvoje ;. - sukurti e - | nuotolinio mokymo | (si) kompiuterines programas ;. Jei dėstytojams | |
[175] |
pateikimo priemonių parinkimą siekiant efektyvaus | nuotolinio mokymo | (- si) proceso. Tačiau svarbu suvokti, jog studijų | |
[176] |
maksimaliai kokybiškai pasirengti efektyviam | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si) | |
[177] |
efektyvumas, bedarbių mokymo paslaugų efektyvumas, | nuotolinio mokymo | (si) taikymas tęstiniam profesiniam mokymui | |
[178] |
jog yra atlikę analizę apie egzistuojančią | nuotolinio mokymo | (- si) turinio pasiūlą, ir tik 17 respondentų | |
[179] |
turinį, rekomenduojama pasirinkti egzistuojančią | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teoriją, kuria turinio | |
[180] |
turinio autoriai neįvertina jau egzistuojančio | nuotolinio mokymo | (- si) turinio savo dalyko srityje, neatlieka | |