NUOTOLINIS MOKYMAS*

[151] si) organizavimo metu ir reflektyviai dalyvauti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[152] ekspertinio vertinimo metu. Respondentai, dalyvavę nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[153] mokymo (- si) organizavimo proceso dalyviui ;. - nuotolinio mokymo (- si) turinio pritaikomumo galimybes mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[154] turinio segmentų lygmenyse. Trentino (2000), dėl nuotolinio mokymo (si) turinio ypatybių kokybinis ir kiekybinisRodyti visą konkordanso eilutę
[155] keturias veiksnių grupes :. Trentin (2000), dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio ypatybių kokybinis ir kiekybinisRodyti visą konkordanso eilutę
[156] refleksijos metu galės priimti sprendimą dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimo ir papildomų kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[157] refleksijos metu galės priimti sprendimą dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tobulinimo ir papildomų kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[158] dėl asmeninio suinteresuotumo (85, 4 %), dėl nuotolinio mokymo (si) patogumo (83, 7 %) ir profesinių poreikiųRodyti visą konkordanso eilutę
[159] dėl asmeninio suinteresuotumo (85, 4 %), dėl nuotolinio mokymo (si) patogumo (83, 7 %) ir profesinių poreikiųRodyti visą konkordanso eilutę
[160] (- si) organizavimą ir priima sprendimus dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo mokymo (- si) organizavimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[161] 2004), pagal kuriuos priimamas sprendimas dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinįRodyti visą konkordanso eilutę
[162] 2004), pagal kuriuos priimamas sprendimas dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinįRodyti visą konkordanso eilutę
[163] (- si) organizavimą ir priima sprendimus dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo mokymo (- si) organizavimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[164] 2004), pagal kuriuos priimamas sprendimas dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinįRodyti visą konkordanso eilutę
[165] si) turinį, kai buvo priimtas sprendimas dėl nuotolinio mokymo (- si) turinio projekto, t. y. praktiniame lygemenyje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[166] pasitenkinimas turiniu padidės. Detalizuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo kokybės veiksnius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[167] remiamasi siekiamomis kompetencijomis. Detalizuojant nuotolinio mokymo (si) turinio projektavimo kokybės aspektus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[168] mėnesiais dėstytojai dalyvavo didaktiniuose nuotolinio mokymo (- si) kursuose, parengtuose šio tyrimo autorėsRodyti visą konkordanso eilutę
[169] projektavimo kokybės vertinimo dimensijas ;. - nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapus ;. - metakognityvinęRodyti visą konkordanso eilutę
[170] turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapai, nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[171] turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapai, nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[172] turinio kokybės apibrėžimai ir dimensijos, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo etapai, nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[173] skatina aktyvų pilietiškumą. - plėtoti e - nuotolinio mokymo (si) sistemą Lietuvoje ;. - sukurti e - nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[174] mokymo (si) sistemą Lietuvoje ;. - sukurti e - nuotolinio mokymo (si) kompiuterines programas ;. Jei dėstytojamsRodyti visą konkordanso eilutę
[175] pateikimo priemonių parinkimą siekiant efektyvaus nuotolinio mokymo (- si) proceso. Tačiau svarbu suvokti, jog studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[176] maksimaliai kokybiškai pasirengti efektyviam nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[177] efektyvumas, bedarbių mokymo paslaugų efektyvumas, nuotolinio mokymo (si) taikymas tęstiniam profesiniam mokymuiRodyti visą konkordanso eilutę
[178] jog yra atlikę analizę apie egzistuojančią nuotolinio mokymo (- si) turinio pasiūlą, ir tik 17 respondentųRodyti visą konkordanso eilutę
[179] turinį, rekomenduojama pasirinkti egzistuojančią nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teoriją, kuria turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[180] turinio autoriai neįvertina jau egzistuojančio nuotolinio mokymo (- si) turinio savo dalyko srityje, neatliekaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins