NUOTOLINIS MOKYMAS*

[121] Tolimesnes mokslines diskusijas ir išvadas, atlikus nuotolinio mokymo (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[122] IKT pagalba pavyzdžių stoka ir kt.. Atlikus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[123] vertinimo modelio pritaikomumo tyrimą. Atlikus nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teorijų apžvalgąRodyti visą konkordanso eilutę
[124] teorijomis, šio tyrimo kontekste buvo atrinkti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[125] teorijomis, šio tyrimo kontekste buvo atrinkti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[126] modelį. Atlikus 25 atsitiktine tvarka atrinktų nuotolinio mokymo (- si) kursų ekspertinį vertinimą, nustatyta,Rodyti visą konkordanso eilutę
[127] kokybės reflektyvaus vertinimo modelį, atskiriems nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniamsRodyti visą konkordanso eilutę
[128] kokybės reflektyvaus vertinimo modelį, atskiriems nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniamsRodyti visą konkordanso eilutę
[129] nuomonių analizės metu išsiaiškinta atskirų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių reikšmė.Rodyti visą konkordanso eilutę
[130] nuomonių analizė, įvertinant :. - atskirų nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių reikšmėsRodyti visą konkordanso eilutę
[131] turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia nuotolinio mokymo (- si) kokybės reflektyvaus vertinimo modelioRodyti visą konkordanso eilutę
[132] turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia nuotolinio mokymo (- si) kokybės reflektyvaus vertinimo modelioRodyti visą konkordanso eilutę
[133] turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia nuotolinio mokymo (- si) kokybės reflektyvaus vertinimo modelioRodyti visą konkordanso eilutę
[134] įgyvendinamo technologijų dėka, atvejams, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. Mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[135] besimokančiojo mokymosi pasiekimus. Kaip teigia autoriai, nuotolinio mokymo (si) turinio kokybės vertinimas iš esmės skiriasiRodyti visą konkordanso eilutę
[136] besimokančiojo mokymosi pasiekimus. Kaip teigia autoriai, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybė iš esmės skiriasi nuoRodyti visą konkordanso eilutę
[137] turinio kokybės veiksnių nustatymu, ir baigiant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[138] turinio kokybės veiksnių nustatymu, ir baigiant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[139] susipažinimą su paslaugos ir pasiūlos analize bei nuotolinio mokymo (- si) paslaugų sklaidos sistema. Ne visi respondentaiRodyti visą konkordanso eilutę
[140] nuotoliniam mokymui (si) būdingų bruožų. Nuotolinio mokymo (si) turinio aprašyme turi aiškiai būti apibrėžtiRodyti visą konkordanso eilutę
[141] organizuoti mokymo (- si) procesą nuotoliniu būdu. NUOTOLINIO MOKYMO (- SI) TURINIO KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIAI.Rodyti visą konkordanso eilutę
[142] panaudojant IK mokymui (- si) nuotoliniu būdu. Nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teorija nagrinėjaRodyti visą konkordanso eilutę
[143] mokymo (- si) organizavimui nuotoliniu būdu. Nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimas – tai mokymo (-Rodyti visą konkordanso eilutę
[144] mokymo (- si) organizavimui nuotoliniu būdu. Nuotolinio mokymo (- si) turinio realizavimas – mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[145] derinti keletą mokymo (si) organizavimo būdų. Nuotolinio mokymo (si) studentai gali daugiau klausinėti, be to,Rodyti visą konkordanso eilutę
[146] eksperimentinio patikrinimo charakteristikos. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[147] tolimesniuose skyreliuose pateikiami chronologine, nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimą atitinkančia tvarka,Rodyti visą konkordanso eilutę
[148] situacijos poreikiams naujame mokymo (- si) cikle. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[149] %). Labiausiai neskatinantis dalykas dalyvauti nuotolinio mokymo (si) veikloje yra administracijos paramos nebuvimasRodyti visą konkordanso eilutę
[150] Tyrimo respondentai buvo kviečiami dalyvauti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo teoriniuose mokymuose.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins