[121] |
Tolimesnes mokslines diskusijas ir išvadas, atlikus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo | |
[122] |
IKT pagalba pavyzdžių stoka ir kt.. Atlikus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[123] |
vertinimo modelio pritaikomumo tyrimą. Atlikus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teorijų apžvalgą | |
[124] |
teorijomis, šio tyrimo kontekste buvo atrinkti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo kokybės vertinimo | |
[125] |
teorijomis, šio tyrimo kontekste buvo atrinkti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo kokybės vertinimo | |
[126] |
modelį. Atlikus 25 atsitiktine tvarka atrinktų | nuotolinio mokymo | (- si) kursų ekspertinį vertinimą, nustatyta, | |
[127] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelį, atskiriems | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniams | |
[128] |
kokybės reflektyvaus vertinimo modelį, atskiriems | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksniams | |
[129] |
nuomonių analizės metu išsiaiškinta atskirų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių reikšmė. | |
[130] |
nuomonių analizė, įvertinant :. - atskirų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių reikšmės | |
[131] |
turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės reflektyvaus vertinimo modelio | |
[132] |
turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės reflektyvaus vertinimo modelio | |
[133] |
turiniu, o jų analizės rezultatai atskleidžia | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės reflektyvaus vertinimo modelio | |
[134] |
įgyvendinamo technologijų dėka, atvejams, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. Mokymo (- si) | |
[135] |
besimokančiojo mokymosi pasiekimus. Kaip teigia autoriai, | nuotolinio mokymo | (si) turinio kokybės vertinimas iš esmės skiriasi | |
[136] |
besimokančiojo mokymosi pasiekimus. Kaip teigia autoriai, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybė iš esmės skiriasi nuo | |
[137] |
turinio kokybės veiksnių nustatymu, ir baigiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[138] |
turinio kokybės veiksnių nustatymu, ir baigiant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[139] |
susipažinimą su paslaugos ir pasiūlos analize bei | nuotolinio mokymo | (- si) paslaugų sklaidos sistema. Ne visi respondentai | |
[140] |
nuotoliniam mokymui (si) būdingų bruožų. | Nuotolinio mokymo | (si) turinio aprašyme turi aiškiai būti apibrėžti | |
[141] |
organizuoti mokymo (- si) procesą nuotoliniu būdu. | NUOTOLINIO MOKYMO | (- SI) TURINIO KOKYBĖS VERTINIMO VEIKSNIAI. | |
[142] |
panaudojant IK mokymui (- si) nuotoliniu būdu. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teorija nagrinėja | |
[143] |
mokymo (- si) organizavimui nuotoliniu būdu. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimas – tai mokymo (- | |
[144] |
mokymo (- si) organizavimui nuotoliniu būdu. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimas – mokymo (- si) | |
[145] |
derinti keletą mokymo (si) organizavimo būdų. | Nuotolinio mokymo | (si) studentai gali daugiau klausinėti, be to, | |
[146] |
eksperimentinio patikrinimo charakteristikos. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[147] |
tolimesniuose skyreliuose pateikiami chronologine, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą atitinkančia tvarka, | |
[148] |
situacijos poreikiams naujame mokymo (- si) cikle. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės reflektyvaus vertinimo | |
[149] |
%). Labiausiai neskatinantis dalykas dalyvauti | nuotolinio mokymo | (si) veikloje yra administracijos paramos nebuvimas | |
[150] |
Tyrimo respondentai buvo kviečiami dalyvauti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo teoriniuose mokymuose. | |