[1] |
kursus, skaičių, mokinių atsiliepimus apie | nuotolinį mokymą. | Be to, siekiant pritraukti kuo daugiau besimokančiųjų, | |
[2] |
besimokančiųjų, būtina taikyti lanksčias studijų formas, | nuotolinį mokymą. | Individualizuotus švietimo poreikius geriausiai | |
[3] |
perimti modernią švietimo patirtį, plėtoti | nuotolinį mokymą, | kūrybingai jungti formaliojo ir neformaliojo | |
[4] |
informacijos apie 31 Europos šalies švietimo sistemas, | nuotolinį mokymą, | kvalifikacijų pripažinimą, darbo galimybes | |
[5] |
kursus, skaičių, mokinių atsiliepimus apie | nuotolinį mokymą. | Mokslinių interesų sritys : tyrimų edukologijoje | |
[6] |
paiešką, sudaro sąlygas plėtoti tęstinį, | nuotolinį mokymą, | neformalųjį švietimą, demokratizuoti visą | |
[7] |
elektroninę vyriausybę, nuotolinę mediciną, | nuotolinį mokymą, | paiešką ir gelbėjimą, turizmą ir laisvalaikį, | |
[8] |
(- si) turinio projektavimo teorijų analizę. | Nuotolinį mokymą | (- si) veikia makro -, ir mikro - mokymo (- si) | |
[9] |
dalyvavę dėstytojai turi nemažai informacijos apie | nuotolinį mokymą | (si), gali jį vertinti. Remiantis statistiniais | |
[10] |
organizavimo klausimai (Pukelis 1998). Kalbant apie | nuotolinį mokymą | (- si) Lietuvoje, svarbiausi dokumentai, reglamentuojantys | |
[11] |
mokymo (- si) turinio projektavimas. Kalbant apie | nuotolinį mokymą | (- si), kompleksiškai siejama keletas mokslo | |
[12] |
kurie išreiškė poreikį gilinti žinias apie | nuotolinį mokymą | (- si) (92 proc. respondentų abejojo arba nemanė, | |
[13] |
plėtra dar nėra pakankama ir kai kurie apie | nuotolinį mokymą | (si) neturi susidarę aiškios nuomonės. Skirtingų | |
[14] |
respondentai teigė, jog jiems trūksta žinių apie | nuotolinį mokymą | (- si) (92 proc. Tyrimo metu identfikuota, jog | |
[15] |
strateginė plėtra ir sukaupta patirtis. Kalbant apie | nuotolinį mokymą | (si) Lietuvoje, svarbiausi dokumentai, reglamentuojantys | |
[16] |
rengimo reformą, nors ir nesiorientuojant į | nuotolinį mokymą | (si). Nuotolinis mokymas (is) daugeliu atvejų | |
[17] |
jas iš tradicinio mokymo (- si) situacijos į | nuotolinį mokymą | (- si) bei mokymo (- si) turinio projektavimo | |
[18] |
(si) žinių ir kompetencijų perkėlimą į | nuotolinį mokymą | (si) (Mizoguchi, Bourdeau 2000). Nuotolinis mokymas | |
[19] |
projektą. Turint omenyje šio tyrimo kontekstą – | nuotolinį mokymą | (- si) – tai galima traktuoti kaip pasekmę, | |
[20] |
skirtingas švietimo institucijas, kuriose organizavo | nuotolinį mokymą | (- si) :. Neabejotina respondentų dauguma buvo | |
[21] |
sistemos, nors daugelis institucijų organizuoja | nuotolinį mokymą | (- si). Tyrimas atliktas siekiant išsiaiškinti | |
[22] |
suvokia savo vaidmenis ir atsakomybes organizuojant | nuotolinį mokymą | (- si) i, kuriuos vaidmenis jie gebėtų atlikti, | |
[23] |
metaforą. Jeigu planuojant ir organizuojant | nuotolinį mokymą | (si) pagrindinis dėmesys skiriamas technologijoms, | |
[24] |
(si) procese. Jeigu planuojant ir organizuojant | nuotolinį mokymą | (si) pagrindinis dėmesys skiriamas technologijoms, | |
[25] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti | nuotolinį mokymą | (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. Nuotolinio | |
[26] |
reikalingas dėstytojams, norintiems organizuoti | nuotolinį mokymą | (- si) (FENTO 2005). Tradicinio mokymo (- si) | |
[27] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį arba organizuoti | nuotolinį mokymą | (- si). respondentų abejojo arba nemanė, jog | |
[28] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti | nuotolinį mokymą | (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. Nuotolinio | |
[29] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti | nuotolinį mokymą | (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. Projektuojant | |
[30] |
nuotolinio mokymo (- si) turinį arba organizuoti | nuotolinį mokymą | (- si). - nuotolinio mokymo (- si) paramos teikimo | |