NUOTOLINIS MOKYMAS*

[1] kursus, skaičių, mokinių atsiliepimus apie nuotolinį mokymą. Be to, siekiant pritraukti kuo daugiau besimokančiųjų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[2] besimokančiųjų, būtina taikyti lanksčias studijų formas, nuotolinį mokymą. Individualizuotus švietimo poreikius geriausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[3] perimti modernią švietimo patirtį, plėtoti nuotolinį mokymą, kūrybingai jungti formaliojo ir neformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[4] informacijos apie 31 Europos šalies švietimo sistemas, nuotolinį mokymą, kvalifikacijų pripažinimą, darbo galimybesRodyti visą konkordanso eilutę
[5] kursus, skaičių, mokinių atsiliepimus apie nuotolinį mokymą. Mokslinių interesų sritys : tyrimų edukologijojeRodyti visą konkordanso eilutę
[6] paiešką, sudaro sąlygas plėtoti tęstinį, nuotolinį mokymą, neformalųjį švietimą, demokratizuoti visąRodyti visą konkordanso eilutę
[7] elektroninę vyriausybę, nuotolinę mediciną, nuotolinį mokymą, paiešką ir gelbėjimą, turizmą ir laisvalaikį,Rodyti visą konkordanso eilutę
[8] (- si) turinio projektavimo teorijų analizę. Nuotolinį mokymą (- si) veikia makro -, ir mikro - mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[9] dalyvavę dėstytojai turi nemažai informacijos apie nuotolinį mokymą (si), gali jį vertinti. Remiantis statistiniaisRodyti visą konkordanso eilutę
[10] organizavimo klausimai (Pukelis 1998). Kalbant apie nuotolinį mokymą (- si) Lietuvoje, svarbiausi dokumentai, reglamentuojantysRodyti visą konkordanso eilutę
[11] mokymo (- si) turinio projektavimas. Kalbant apie nuotolinį mokymą (- si), kompleksiškai siejama keletas moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[12] kurie išreiškė poreikį gilinti žinias apie nuotolinį mokymą (- si) (92 proc. respondentų abejojo arba nemanė,Rodyti visą konkordanso eilutę
[13] plėtra dar nėra pakankama ir kai kurie apie nuotolinį mokymą (si) neturi susidarę aiškios nuomonės. SkirtingųRodyti visą konkordanso eilutę
[14] respondentai teigė, jog jiems trūksta žinių apie nuotolinį mokymą (- si) (92 proc. Tyrimo metu identfikuota, jogRodyti visą konkordanso eilutę
[15] strateginė plėtra ir sukaupta patirtis. Kalbant apie nuotolinį mokymą (si) Lietuvoje, svarbiausi dokumentai, reglamentuojantysRodyti visą konkordanso eilutę
[16] rengimo reformą, nors ir nesiorientuojant į nuotolinį mokymą (si). Nuotolinis mokymas (is) daugeliu atvejųRodyti visą konkordanso eilutę
[17] jas iš tradicinio mokymo (- si) situacijos į nuotolinį mokymą (- si) bei mokymo (- si) turinio projektavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[18] (si) žinių ir kompetencijų perkėlimą į nuotolinį mokymą (si) (Mizoguchi, Bourdeau 2000). Nuotolinis mokymasRodyti visą konkordanso eilutę
[19] projektą. Turint omenyje šio tyrimo kontekstą – nuotolinį mokymą (- si) – tai galima traktuoti kaip pasekmę,Rodyti visą konkordanso eilutę
[20] skirtingas švietimo institucijas, kuriose organizavo nuotolinį mokymą (- si) :. Neabejotina respondentų dauguma buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[21] sistemos, nors daugelis institucijų organizuoja nuotolinį mokymą (- si). Tyrimas atliktas siekiant išsiaiškintiRodyti visą konkordanso eilutę
[22] suvokia savo vaidmenis ir atsakomybes organizuojant nuotolinį mokymą (- si) i, kuriuos vaidmenis jie gebėtų atlikti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] metaforą. Jeigu planuojant ir organizuojant nuotolinį mokymą (si) pagrindinis dėmesys skiriamas technologijoms,Rodyti visą konkordanso eilutę
[24] (si) procese. Jeigu planuojant ir organizuojant nuotolinį mokymą (si) pagrindinis dėmesys skiriamas technologijoms,Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinį mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. NuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[26] reikalingas dėstytojams, norintiems organizuoti nuotolinį mokymą (- si) (FENTO 2005). Tradicinio mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[27] nuotolinio mokymo (- si) turinį arba organizuoti nuotolinį mokymą (- si). respondentų abejojo arba nemanė, jogRodyti visą konkordanso eilutę
[28] nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinį mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. NuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[29] nuotolinio mokymo (- si) turinio tinkamumo organizuoti nuotolinį mokymą (- si) bei išpildyti vartotojų poreikius. ProjektuojantRodyti visą konkordanso eilutę
[30] nuotolinio mokymo (- si) turinį arba organizuoti nuotolinį mokymą (- si). - nuotolinio mokymo (- si) paramos teikimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins