NUOTOLINĖS STUDIJOS

[61] dėstytojų ir studentų bendravimas (auditorijose) nuotolinėse studijose sudaro tik mažą dalį studijoms skirto laiko.Rodyti visą konkordanso eilutę
[62] dėstytojų ir studentų bendravimas (auditorijose) nuotolinėse studijose sudaro tik mažą dalį studijoms skirto laiko.Rodyti visą konkordanso eilutę
[63] metodus, atstumas darbui tampa nebeesminiu veiksniu, nuotolinėse studijose vis lengviau panaudojamos tradicinės mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[64] (kursų ir dalykų) pasiūlą. Neakivaizdinių, nuotolinių studijų, eksternų studijų rezultatų vertinimas galiRodyti visą konkordanso eilutę
[65] studijų modernizacija parengiant ir organizuojant nuotolines studijas. Išplėsti nuotolinių studijų (kursų ir dalykų)Rodyti visą konkordanso eilutę
[66] dėstytojų kvalifikacijos tobulinimas. Išplėsti nuotolinių studijų (kursų ir dalykų) pasiūlą. Neakivaizdinių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[67] modeliai, tačiau dažniausiai naudojamas mišrus nuotolinių studijų modelis. Sprendžiant šias problemas, svarbusRodyti visą konkordanso eilutę
[68] skirtumus tarp „ tradicinių studijų “ ir „ nuotolinių studijų “ padaro sunkiai įžvelgiamus. AkredituojančiosRodyti visą konkordanso eilutę
[69] gebėjimų vertinimo priemonės taikomos, teikiant nuotolinių studijų. Šie studijų dalykai rengiami atsižvelgiantRodyti visą konkordanso eilutę
[70] atsižvelgiant į universiteto poreikius plėtoti nuotolines studijas. Nuotolinių studijų. Vytauto Didžiojo universitetoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins