[61] |
dėstytojų ir studentų bendravimas (auditorijose) | nuotolinėse studijose | sudaro tik mažą dalį studijoms skirto laiko. | |
[62] |
dėstytojų ir studentų bendravimas (auditorijose) | nuotolinėse studijose | sudaro tik mažą dalį studijoms skirto laiko. | |
[63] |
metodus, atstumas darbui tampa nebeesminiu veiksniu, | nuotolinėse studijose | vis lengviau panaudojamos tradicinės mokymo | |
[64] |
(kursų ir dalykų) pasiūlą. Neakivaizdinių, | nuotolinių studijų, | eksternų studijų rezultatų vertinimas gali | |
[65] |
studijų modernizacija parengiant ir organizuojant | nuotolines studijas. | Išplėsti nuotolinių studijų (kursų ir dalykų) | |
[66] |
dėstytojų kvalifikacijos tobulinimas. Išplėsti | nuotolinių studijų | (kursų ir dalykų) pasiūlą. Neakivaizdinių, | |
[67] |
modeliai, tačiau dažniausiai naudojamas mišrus | nuotolinių studijų | modelis. Sprendžiant šias problemas, svarbus | |
[68] |
skirtumus tarp „ tradicinių studijų “ ir „ | nuotolinių studijų | “ padaro sunkiai įžvelgiamus. Akredituojančios | |
[69] |
gebėjimų vertinimo priemonės taikomos, teikiant | nuotolinių studijų. | Šie studijų dalykai rengiami atsižvelgiant | |
[70] |
atsižvelgiant į universiteto poreikius plėtoti | nuotolines studijas. | Nuotolinių studijų. Vytauto Didžiojo universiteto | |