[1] |
tradicinių studijų efektyvumą, suartina jas su | nuotolinėmis studijomis, | išplečia galimybes. Nuotolinės studijos tampa | |
[2] |
nagrinėjo aukštojo mokslo problemas, susijusias su | nuotolinėmis studijomis. | Nuotolinės studijos. Tiesioginis dėstytojų | |
[3] |
asmenims. 18 studijų dalykų buvo atestuoti | nuotolinėms studijoms | (2008 metais buvo atestuoti tik 4 studijų dalykai). | |
[4] |
turi teisę teikti komercines mokymo paslaugas. | Nuotolinėms studijoms | įvertinti nėra jokių specialių vertinimo | |
[5] |
Sprendžiant šias problemas, svarbus vaidmuo tenka | nuotolinėms studijoms, | kurios Didžiojoje Britanijoje turi senas tradicijas. | |
[6] |
studijavimą tradiciniu ir nuotoliniu būdu. | Nuotolinėms studijoms | organizuoti būtina įranga finansuojama iš | |
[7] |
nurodoma, kad kursas teikiamas nuotoliniu būdu. | Nuotolinėms studijoms | organizuoti naudojami visi trys studijų modeliai, | |
[8] |
įvairiems studijų dalykams laikoma specialiai | nuotolinėms studijoms | organizuoti ir virtualiai mokymosi aplinkai palaikyti | |
[9] |
elektroninė nuotolinių kursų administravimo sistema. | nuotolinėms studijos | jau pradedamos siūlyti dvi - Viešojo administravimo | |
[10] |
įžvelgiamus. Akredituojančios institucijos, vertindamos | nuotolines studijas, | analizuoja 7 pagrindines sritis :. Nuotolines | |
[11] |
reglamentuoja poįstatyminiai teisės aktai. | Nuotolines studijas | aukštajame moksle reglamentuojantys teisės | |
[12] |
modulių atestavimo tvarkos panaudojimas, diegiant | nuotolines studijas. | Aukštojo mokslo finansavimo komitetas HEFCE | |
[13] |
teisės aktai, dokumentai. Siekiant propaguoti | nuotolines studijas, | buvo įkurta nacionalinė agentūra – Švedijos | |
[14] |
Aukštojo mokslo finansavimo komitetas HEFCE | nuotolines studijas | finansuoja per Atvirąjį universitetą ir specialias | |
[15] |
studijų modernizacija parengiant ir organizuojant | nuotolines studijas. | Išplėsti nuotolinių studijų (kursų ir dalykų) | |
[16] |
statistinė ataskaita valstybiniu lygmeniu apie | nuotolines studijas | JAV publikuota 2003 m. Technologijų integracija | |
[17] |
Maloniai prašome atsakyti į klausimus apie | nuotolines studijas | Jūsų institucijoje. Kokios studentų žinių | |
[18] |
institucijos tikslai yra orientuoti plėtoti | nuotolines studijas. | kaip organizacinė institucijos struktūra sudaro | |
[19] |
sportas, teologija ir pan.), jie mažai teikia | nuotolines studijas. | kiek institucijos tikslai yra orientuoti plėtoti | |
[20] |
trunkančių studijų įdėją, prioritetiškai plėtoti | nuotolines studijas, | kurti jų infrastruktūrą, skatinti naudoti | |
[21] |
racionaliam atsakomybių pasiskirstymui, teikiant | nuotolines studijas. | Maloniai prašome atsakyti į klausimus apie | |
[22] |
užsiėmimų valandos – negali būti perkeliamas į | nuotolines studijas. | nuotolines studijas teikia 18 valstybinių aukštųjų | |
[23] |
studijas, analizuoja 7 pagrindines sritis :. | Nuotolines studijas | / nuotolinį mokymąsi ir kokybės užtikrinimą | |
[24] |
atsižvelgiant į universiteto poreikius plėtoti | nuotolines studijas. | Nuotolinių studijų. Vytauto Didžiojo universiteto | |
[25] |
dėstoma anglų kalba, kai kurie perkelti į | nuotolines studijas, | parašyti nauji vadovėliai ir metodinės knygos, | |
[26] |
atskiro nuotolinio švietimo įstatymo, daugiausia | nuotolines studijas | reglamentuoja poįstatyminiai teisės aktai. | |
[27] |
yra du pagrindiniai universitetai, kurie teikia | nuotolines studijas | :. Tai privačios švietimo institucijos, kurios, | |
[28] |
agentūra – Švedijos NET universiteto agentūra. | Nuotolines studijas | teikia 35 universitetai ir universitetinės kolegijos., | |
[29] |
kurios, be tradicinių studijų, organizuoja | nuotolines studijas, | teikia labai įvairius kvalifikacijos tobulinimo | |
[30] |
negali būti perkeliamas į nuotolines studijas. | nuotolines studijas | teikia 18 valstybinių aukštųjų mokyklų (10 | |