NEFORMALUSIS ŠVIETIMAS

[61] programas; 4) Vyriausybės nustatyta tvarka gauti neformaliajam švietimui skirtą valstybės paramą ir apmokamas papildomasRodyti visą konkordanso eilutę
[62] statistiniai rodikliai socialinio teisingumo vertinimui neformaliajame švietime ir ugdyme Kaip buvo minėta, dėl duomenų stokosRodyti visą konkordanso eilutę
[63] iš esmės panašūs tiek formaliajame, tiek neformaliajame švietime ir remiasi andragogikos principais. SuaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[64] tiek aukštajame moksle, tiek ir suaugusiųjų neformaliajame švietime. Nuotolinių studijų populiarumas ir perspektyvosRodyti visą konkordanso eilutę
[65] plėtoti savo gebėjimus. ••SOTE suaugusių neformaliajame švietime reiškia lygias galimybes plėtoti savo įgūdžiusRodyti visą konkordanso eilutę
[66] išskirtinius gabumus ar nuopelnus. ••SOTE neformaliajame švietime pirmiausia yra svarbus dėl tos priežasties,Rodyti visą konkordanso eilutę
[67] veiklas. Atspindėtų dalyvavimo ar nedalyvavimo neformaliajame švietime kliuvinius. Duomenis būtų galima gauti specialausRodyti visą konkordanso eilutę
[68] Mokymosi bei jam sudaromų galimybių (formaliajame, neformaliajame švietime bei galimybės mokytis savaime) reikšmėpabrėžiamaRodyti visą konkordanso eilutę
[69] srityje. Reikiamybė pripažinti formaliajame, neformaliajame švietime bei savišvietos būdu įgytas kompetencijasRodyti visą konkordanso eilutę
[70] leidžiančių identifikuoti tiek asmenų dalyvavimą neformaliajame švietime, tiek tokio dalyvavimo rodiklių (pvz., tyrimeRodyti visą konkordanso eilutę
[71] trūksta informacijos apie asmenų dalyvavimą neformaliajame švietime, ugdyme, todėl ši informacija buvo gaunama išRodyti visą konkordanso eilutę
[72] mokytojai, dėstytojai, suaugusieji, dalyvaujantys neformaliajame švietime, ikimokyklinio amžiaus vaikai ir kt.). 2. ŠvietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[73] mokytojai, dėstytojai, suaugusieji, dalyvaujantys neformaliajame švietime, ikimokyklinio amžiaus vaikai ir kt.). 2. ŠvietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[74] periodiškumas – kasmet. III.PR.(LG)2. Dalyvaujantys neformaliajame švietime pagal priežastis, palyginus su visais gyventojaisRodyti visą konkordanso eilutę
[75] tyrimą, dalis. II. PR. (LG).2. Dalyvaujantys neformaliajame švietime pagal priežastis, palyginus su visais gyventojaisRodyti visą konkordanso eilutę
[76] Didesnė dalis kaimo gyventojų nei miesto dalyvauja neformaliajame švietime, taip pat kaip teigiamą pokytį galima vertinti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[77] formaliam švietimui. Matuojamos ir išlaidos neformaliam švietimui, fiksuojamas neformalių mokymo centrų skaičius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[78] profesinio mokymo įstaigų kursuose); išlaidos neformaliam švietimui; neformalių mokymo centrų Skaičius, juos lankančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[79] Skaičiavimo periodiškumas – kas metai. II.PR.5. Neformaliam švietimui skiriama mokinio krepšelio dalis (proc.)* RodiklisRodyti visą konkordanso eilutę
[80] skaičius papildomo ugdymo įstaigose. II.PR.5. Neformaliam švietimui skiriama mokinio krepšelio dalis (proc.)* II.PA.Rodyti visą konkordanso eilutę
[81] Socialinio teisingumo rodiklių suaugusiųjų neformaliame švietime paskirtis, duomenų gavimo būdai, šaltiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[82] Socialinio teisingumo rodikliai suaugusiųjų neformaliame švietime Rodiklių grupės pavadinimas Rodiklių sritisRodyti visą konkordanso eilutę
[83] Stebimas visuomenės požiūrio ir nedalyvavimo neformaliame švietime priežasčių pokyčiai. Skaičiavimo periodiškumasRodyti visą konkordanso eilutę
[84] daugiau) asmenų dalyvavimą profesiniame mokyme ir neformaliame švietime, Lietuvos darbo biržai pavesta kasmet teiktiRodyti visą konkordanso eilutę
[85] rezultatų rodikliai – atspindi dalyvavimo neformaliame švietime lygį. III.LG. Lygių galimybių principą atspindintysRodyti visą konkordanso eilutę
[86] rezultatų rodikliai – atspindi dalyvavimo neformaliame švietime lygį. III.LG. Lygių galimybių principą atspindintysRodyti visą konkordanso eilutę
[87] kad toks rodiklis pilnai neatspindi dalyvavimo neformaliame švietime situacijos). Kita vertus, 2007 m. namų ūkiųRodyti visą konkordanso eilutę
[88] klausimynus klausimais apie asmenų dalyvavimą neformaliame švietime ir šio dalyvavimo kliūtis. Kadangi Gini indeksoRodyti visą konkordanso eilutę
[89] darbdavių. Tačiau vyriausybė skatina dalyvavimą neformaliame švietime per mokesčių sistemą. Besimokantys atleidžiamiRodyti visą konkordanso eilutę
[90] Oficialiai įvedus Lietuvoje krikščionybę, vyravo neformaliojo švietimo forma, apimanti visus socialinius sluoksnius.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins