[391] |
Informacija apie mokyklose vykdomas formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo | |
[392] |
pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas; 5) asmuo, įgijęs vidurinį išsilavinimą | |
[393] |
plėtojamos vykdant podiplomines studijas ir | neformaliojo švietimo | programas. Universitete sėkmingai veikia neformaliojo | |
[394] |
pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas; 2) asmuo, baigęs profesinio mokymo | |
[395] |
pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas; 2) asmuo, įgijęs aukštąjį arba | |
[396] |
įsidarbinimo galimybes. Baigusių profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas asmenų apklausos yra svarbus informacijos | |
[397] |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas bei gavo neformaliojo švietimo programos | |
[398] |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas bei gavo neformaliojo švietimo programos | |
[399] |
privaloma. 8. Mokykla gali: 1) vykdyti formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas; 2) steigėjo arba mokyklos nuostatuose | |
[400] |
susijusiomis su mokymusi pagal formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas (naudojimasis bibliotekomis, švietimo | |
[401] |
virėjų programos). Baigusių profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas asmenų įsidarbinimas ir greita profesinė | |
[402] |
Informacija apie mokyklose vykdomas formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo | |
[403] |
įdarbinę asmenis, baigusius profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas. Tyrimas parodė, kad profesinio mokymo | |
[404] |
iki 78,0 proc.) baigusių profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas asmenų vertina kaip pakankamą pasirengimą | |
[405] |
infrastruktūra tiesiogiai mokymuisi pagal formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas (mokiniai, studentai, mokytojai, dėstytojai, | |
[406] |
infrastruktūra tiesiogiai mokymuisi pagal formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas (mokiniai, studentai, mokytojai, dėstytojai, | |
[407] |
pakankamą pradinio, pagrindinio, vidurinio ir | neformaliojo švietimo | programų teikėjų tinklą, užtikrinantį asmenų | |
[408] |
gali dalyvauti iš esmės visos formaliojo ir | neformaliojo švietimo | sektorių organizacijos, įstaigos ir asociacijos, | |
[409] |
diegiami tokio vystymosi principai formaliojo ir | neformaliojo švietimo | sistemoje. 25.3. Informacinės visuomenės plėtra. | |
[410] |
darnaus vystymosi principų diegimas formaliojo ir | neformaliojo švietimo | sistemoje Programa Mokyklų tobulinimo programa | |
[411] |
diegiami tokio vystymosi principai formaliojo ir | neformaliojo švietimo | sistemoje. 25.3. Informacinės visuomenės plėtra. | |
[412] |
įgijimo, kvalifikacijos tobulinimo formaliojo ir | neformaliojo švietimo | sistemose). Dokumentas numato, kad profesijos | |
[413] |
2008) metu buvo įvertinta profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | socialinė nauda pagal pagrindinius tyrimo kriterijus: | |
[414] |
visas su mokinių veikla susijusias formaliojo ir | neformaliojo švietimo | sritis (pilietiškumo pagrindų dalyko mokymas, | |
[415] |
kapitalą, nes vaidina svarbų vaidmenį formaliojo ir | neformaliojo švietimo | srityje. Jame taip pat raginama remti sportą | |
[416] |
neformaliojo švietimo programų įgyvendinimo, | neformaliojo švietimo | programų akreditavimo ir mokytojų kvalifikacijos | |
[417] |
norintiems įteisinti žinias ir įgūdžius įgytus | neformaliojo švietimo | sistemoje ir kvalifikacijos egzamino organizavimą | |
[418] |
norintiems įteisinti žinias ir įgūdžius įgytus | neformaliojo švietimo | sistemoje ir kvalifikacijos egzamino organizavimą | |
[419] |
suaugusiems įteisinti žinias ir įgūdžius, įgytus | neformaliojo švietimo | sistemoje arba savarankiškai. Pagal egzistuojančią | |
[420] |
suaugusiems įteisinti žinias ir įgūdžius, įgytus | neformaliojo švietimo | sistemoje arba savarankiškai. Pagal egzistuojančią | |