NEFORMALUSIS ŠVIETIMAS

[361] ŠMM, taip pat Lietuvos vaikų ir jaunimo centro neformaliojo švietimo organizatorė Jolanta Markevičienė. PastarosiosRodyti visą konkordanso eilutę
[362] tyrimų instituto atliktas profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo efektyvumo vertinimas (Okunevičiūtė-NeverauskienėRodyti visą konkordanso eilutę
[363] informavimą apie mokymosi visą gyvenimą ir neformaliojo švietimo galimybes ir planuojant investicijas į suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[364] skatina bendradarbiavimą tarp formaliojo ir neformaliojo švietimo institucijų, organizuoja kvalifikacijos tobulinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[365] skatina bendradarbiavimą tarp formaliojo ir neformaliojo švietimo institucijų, organizuoja kvalifikacijos tobulinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[366] nutraukimo ar pertraukos priežastis formaliojo ir neformaliojo švietimo įstaigose Klasifikatoriaus tipas ŽinybinisRodyti visą konkordanso eilutę
[367] mokyklų, globos įstaigų, papildomojo ugdymo ir neformaliojo švietimo įstaigų direktoriams, direktorių pavaduotojamsRodyti visą konkordanso eilutę
[368] mokyklos (išskyrus aukštąsias mokyklas ir neformaliojo švietimo mokyklas) savivaldos institucija mokytojų profesiniamsRodyti visą konkordanso eilutę
[369] mokyklos (išskyrus aukštąsias mokyklas ir neformaliojo švietimo mokyklas) savivaldos institucija mokytojų profesiniamsRodyti visą konkordanso eilutę
[370] mokyklų skirstymą į rūšis: formaliojo ir neformaliojo švietimo mokyklas. Kiekvienos rūšies mokyklos skirstomosRodyti visą konkordanso eilutę
[371] švietimo ir mokslo ministro raštišką sutikimą ir neformaliojo švietimo mokyklas. 2. Nevalstybinės aukštosios mokyklosRodyti visą konkordanso eilutę
[372] valstybinės kalbos mokymasis. 2. Bendrojo lavinimo ir neformaliojo švietimo mokykloje, kurios veiklos nuostatuose, atsižvelgiantRodyti visą konkordanso eilutę
[373] lietuvių kalbos mokymasis. 2. Bendrojo lavinimo ir neformaliojo švietimo mokykloje, kurios veiklos nuostatuose, atsižvelgiantRodyti visą konkordanso eilutę
[374] daugiausia problemų yra darbininkų rengimo ir neformaliojo švietimo organizavimo srityje. Kokybiniame tyrime apklaustiRodyti visą konkordanso eilutę
[375] Daugiausia problemų yra darbininkų rengimo ir neformaliojo švietimo organizavimo srityje. Probleminę šios sritiesRodyti visą konkordanso eilutę
[376] iniciatyvas bei programas. 12. Nepaisant formaliojo ir neformaliojo švietimo pastangų, šiuo metu vaikų, jaunimo ir suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[377] Nacionaliniu lygmeniu už valstybinės formaliojo ir neformaliojo švietimo politikos formavimą ir įgyvendinimą atsakingaRodyti visą konkordanso eilutę
[378] Nacionaliniu lygmeniu už valstybinės formaliojo ir neformaliojo švietimo politikos formavimą ir įgyvendinimą atsakingaRodyti visą konkordanso eilutę
[379] sistemos subjektų bendradarbiavimą, formaliojo ir neformaliojo švietimo priemonėmis gerinant Lietuvos ir užsienio lietuviųRodyti visą konkordanso eilutę
[380] UŽDAVINIAI 14. Programos tikslai: 1) formaliojo ir neformaliojo švietimo priemonėmis gerinti Lietuvos ir užsienio lietuviųRodyti visą konkordanso eilutę
[381] stipriai patobulinant vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, sustiprinti švietimo veiklos aptarnavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[382] studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir neformaliojo švietimo programas bei gavo neformaliojo švietimo programosRodyti visą konkordanso eilutę
[383] įsidarbinimui. Tyrime dalyvavo profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programas baigę asmenys ir darbdaviai, įdarbinęRodyti visą konkordanso eilutę
[384] studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir neformaliojo švietimo programas bei gavo neformaliojo švietimo programosRodyti visą konkordanso eilutę
[385] studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir neformaliojo švietimo programas bei gavo neformaliojo švietimo programosRodyti visą konkordanso eilutę
[386] įstatymus, mokymo teikėjai gali vykdyti formaliojo ir neformaliojo švietimo programas. Valstybės tarnautojų mokymo teikėjaiRodyti visą konkordanso eilutę
[387] pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programas; asmenys per 2 metus nuo darbo mokytojuRodyti visą konkordanso eilutę
[388] darbuotojų įtraukimą į profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programas. 10. Kvalifikacijų sistemos kūrimasRodyti visą konkordanso eilutę
[389] Suaugusiųjų, kurie mokėsi pagal formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, skaičius Švietimo ir mokslo ministerijaRodyti visą konkordanso eilutę
[390] studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir neformaliojo švietimo programas bei gavo neformaliojo švietimo programosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins