[361] |
ŠMM, taip pat Lietuvos vaikų ir jaunimo centro | neformaliojo švietimo | organizatorė Jolanta Markevičienė. Pastarosios | |
[362] |
tyrimų instituto atliktas profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | efektyvumo vertinimas (Okunevičiūtė-Neverauskienė | |
[363] |
informavimą apie mokymosi visą gyvenimą ir | neformaliojo švietimo | galimybes ir planuojant investicijas į suaugusiųjų | |
[364] |
skatina bendradarbiavimą tarp formaliojo ir | neformaliojo švietimo | institucijų, organizuoja kvalifikacijos tobulinimo | |
[365] |
skatina bendradarbiavimą tarp formaliojo ir | neformaliojo švietimo | institucijų, organizuoja kvalifikacijos tobulinimo | |
[366] |
nutraukimo ar pertraukos priežastis formaliojo ir | neformaliojo švietimo | įstaigose Klasifikatoriaus tipas Žinybinis | |
[367] |
mokyklų, globos įstaigų, papildomojo ugdymo ir | neformaliojo švietimo | įstaigų direktoriams, direktorių pavaduotojams | |
[368] |
mokyklos (išskyrus aukštąsias mokyklas ir | neformaliojo švietimo | mokyklas) savivaldos institucija mokytojų profesiniams | |
[369] |
mokyklos (išskyrus aukštąsias mokyklas ir | neformaliojo švietimo | mokyklas) savivaldos institucija mokytojų profesiniams | |
[370] |
mokyklų skirstymą į rūšis: formaliojo ir | neformaliojo švietimo | mokyklas. Kiekvienos rūšies mokyklos skirstomos | |
[371] |
švietimo ir mokslo ministro raštišką sutikimą ir | neformaliojo švietimo | mokyklas. 2. Nevalstybinės aukštosios mokyklos | |
[372] |
valstybinės kalbos mokymasis. 2. Bendrojo lavinimo ir | neformaliojo švietimo | mokykloje, kurios veiklos nuostatuose, atsižvelgiant | |
[373] |
lietuvių kalbos mokymasis. 2. Bendrojo lavinimo ir | neformaliojo švietimo | mokykloje, kurios veiklos nuostatuose, atsižvelgiant | |
[374] |
daugiausia problemų yra darbininkų rengimo ir | neformaliojo švietimo | organizavimo srityje. Kokybiniame tyrime apklausti | |
[375] |
Daugiausia problemų yra darbininkų rengimo ir | neformaliojo švietimo | organizavimo srityje. Probleminę šios srities | |
[376] |
iniciatyvas bei programas. 12. Nepaisant formaliojo ir | neformaliojo švietimo | pastangų, šiuo metu vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų | |
[377] |
Nacionaliniu lygmeniu už valstybinės formaliojo ir | neformaliojo švietimo | politikos formavimą ir įgyvendinimą atsakinga | |
[378] |
Nacionaliniu lygmeniu už valstybinės formaliojo ir | neformaliojo švietimo | politikos formavimą ir įgyvendinimą atsakinga | |
[379] |
sistemos subjektų bendradarbiavimą, formaliojo ir | neformaliojo švietimo | priemonėmis gerinant Lietuvos ir užsienio lietuvių | |
[380] |
UŽDAVINIAI 14. Programos tikslai: 1) formaliojo ir | neformaliojo švietimo | priemonėmis gerinti Lietuvos ir užsienio lietuvių | |
[381] |
stipriai patobulinant vykdomas formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas, sustiprinti švietimo veiklos aptarnavimo | |
[382] |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas bei gavo neformaliojo švietimo programos | |
[383] |
įsidarbinimui. Tyrime dalyvavo profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas baigę asmenys ir darbdaviai, įdarbinę | |
[384] |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas bei gavo neformaliojo švietimo programos | |
[385] |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas bei gavo neformaliojo švietimo programos | |
[386] |
įstatymus, mokymo teikėjai gali vykdyti formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas. Valstybės tarnautojų mokymo teikėjai | |
[387] |
pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas; asmenys per 2 metus nuo darbo mokytoju | |
[388] |
darbuotojų įtraukimą į profesinio mokymo ir | neformaliojo švietimo | programas. 10. Kvalifikacijų sistemos kūrimas | |
[389] |
Suaugusiųjų, kurie mokėsi pagal formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas, skaičius Švietimo ir mokslo ministerija | |
[390] |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo ir | neformaliojo švietimo | programas bei gavo neformaliojo švietimo programos | |