NEFORMALUSIS ŠVIETIMAS

[1] grupė – atspindi sąlygas, kuriomis vyksta neformalaus švietimo paslaugų organizavimas ir teikimas. II.LG. LygiųRodyti visą konkordanso eilutę
[2] Suaugusiųjų švietimo tyrimo anketą (Kaip vertinate neformalaus švietimo programų įvairovę). II.KO. Kompensavimo principąRodyti visą konkordanso eilutę
[3] suaugusiesiems; sukuriama tiek formalaus, tiek neformalaus švietimo programų ir modulių akreditavimo tvarka; *Rodyti visą konkordanso eilutę
[4] suaugusiesiems; sukuriama tiek formalaus, tiek neformalaus švietimo programų ir modulių akreditavimo tvarka; •Rodyti visą konkordanso eilutę
[5] suaugusiesiems. Sukuriama tiek formalaus, tiek neformalaus švietimo programų ir modulių akreditavimo tvarka; –Rodyti visą konkordanso eilutę
[6] suaugusiesiems; sukuriama tiek formalaus, tiek neformalaus švietimo programų ir modulių akreditavimo tvarka; •Rodyti visą konkordanso eilutę
[7] švietimo įstatymas (1998 m.) nustatė teisę neformalaus švietimo dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminusRodyti visą konkordanso eilutę
[8] švietimo įstatymas (1998 m.) nustatė teisę neformalaus švietimo dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminusRodyti visą konkordanso eilutę
[9] suaugusiųjų švietimo įstatymas (1998) nustatė teisę neformalaus švietimo dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminusRodyti visą konkordanso eilutę
[10] privačios nuosavybės įstaigų, teikiančių neformalaus švietimo paslaugas suaugusiems skaičių. Šių paslaugųRodyti visą konkordanso eilutę
[11] iš keleto šaltinių. Kaip ir suaugusiųjų neformalaus švietimo atveju, socialinio teisingumo indekso NŪBT pagrinduRodyti visą konkordanso eilutę
[12] respondentai nurodė jog atstovauja suaugusiųjų neformalaus švietimo institucijas, ir 1 respondentas profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[13] ypatumai I.3. Visuomenės požiūris į suaugusių neformalaus švietimo svarbą (anketinė apklausa) Rodiklis atspindėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[14] kaime). I.3. Visuomenės požiūris į suaugusių neformalaus švietimo svarbą (anketinė apklausa) II. Švietimo procesoRodyti visą konkordanso eilutę
[15] jų gavimo šaltinius. Kaip antai, suaugusių neformalaus švietimo tyrimai planuojami kas 5 metai, taigi SOTE šiameRodyti visą konkordanso eilutę
[16] Pajamų ir gyvenimo sąlygų tyrimų, Suaugusių neformalaus švietimo tyrimo, Gyventojų surašymų ir kt. duomenis).Rodyti visą konkordanso eilutę
[17] apibrėžti bausmes, nes problema susijusi su neformalaus švietimo ir darbų autorystės klausimais. Ieškant teisiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[18] rodikliai. II.KO. 1. Neįgaliems vaikams skirtų neformalaus švietimo programos (galima bandyti analizuoti tokių programųRodyti visą konkordanso eilutę
[19] poreikį). II.KO.1. Neįgaliems vaikams skirtų neformalaus švietimo programų skaičius. Rodiklis atspindi kompensavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[20] nuotolinio mokymosi sistemų komponentams skiriamas neformalaus švietimo ir profesinio mokymo sistemose, kur vadovaujamasiRodyti visą konkordanso eilutę
[21] renkami kas 5 metai. III. PA.1. Kokios siūlomos neformalaus švietimo programos, jų įvairovė. Pasinaudojant įvairiaisRodyti visą konkordanso eilutę
[22] atspindintys rodikliai. III. PA.1. Kokios siūlomos neformalaus švietimo programos, jų įvairovė. III.KO. KompensavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[23] rodikliai. Aukštojo mokslo (ISCED 4+5) rodikliai. Neformalaus švietimo (atskirai vaikų ugdymo ir suaugusių švietimo)Rodyti visą konkordanso eilutę
[24] Assurance Agency for Higher Education (QAA)). Neformalaus švietimo nuotolinio mokymosi kursų kokybės standartųRodyti visą konkordanso eilutę
[25] Rodiklis atspindi kompensavimo principą per neformalaus švietimo programų egzistavimą, skirtų specialiai vaikams,Rodyti visą konkordanso eilutę
[26] visuomenės motyvaciją patiems dalyvauti ar palaikyti neformalaus švietimo idėjas bei veiklas. Atspindėtų dalyvavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[27] informaciją apie galimybes naudotis nemokamomis neformalaus švietimo paslaugomis. Šiuo atveju didėjimas vertinamasRodyti visą konkordanso eilutę
[28] Uždaviniai: 10.1. tobulinti bendrojo lavinimo, neformalaus švietimo ir specialiųjų poreikių mokinių ugdymo modelius;Rodyti visą konkordanso eilutę
[29] darbuotojų profesinį mokymą ir kontroliuoja neformalaus švietimo kokybę. Tarnyba atsakinga už darbo rinkos mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[30] įstaigos neturi legalaus statuso, veikia kaip neformalaus švietimo įstaigos, tačiau patraukia dalį studentųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins