[1] |
grupė – atspindi sąlygas, kuriomis vyksta | neformalaus švietimo | paslaugų organizavimas ir teikimas. II.LG. Lygių | |
[2] |
Suaugusiųjų švietimo tyrimo anketą (Kaip vertinate | neformalaus švietimo | programų įvairovę). II.KO. Kompensavimo principą | |
[3] |
suaugusiesiems; sukuriama tiek formalaus, tiek | neformalaus švietimo | programų ir modulių akreditavimo tvarka; * | |
[4] |
suaugusiesiems; sukuriama tiek formalaus, tiek | neformalaus švietimo | programų ir modulių akreditavimo tvarka; • | |
[5] |
suaugusiesiems. Sukuriama tiek formalaus, tiek | neformalaus švietimo | programų ir modulių akreditavimo tvarka; – | |
[6] |
suaugusiesiems; sukuriama tiek formalaus, tiek | neformalaus švietimo | programų ir modulių akreditavimo tvarka; • | |
[7] |
švietimo įstatymas (1998 m.) nustatė teisę | neformalaus švietimo | dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminus | |
[8] |
švietimo įstatymas (1998 m.) nustatė teisę | neformalaus švietimo | dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminus | |
[9] |
suaugusiųjų švietimo įstatymas (1998) nustatė teisę | neformalaus švietimo | dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminus | |
[10] |
privačios nuosavybės įstaigų, teikiančių | neformalaus švietimo | paslaugas suaugusiems skaičių. Šių paslaugų | |
[11] |
iš keleto šaltinių. Kaip ir suaugusiųjų | neformalaus švietimo | atveju, socialinio teisingumo indekso NŪBT pagrindu | |
[12] |
respondentai nurodė jog atstovauja suaugusiųjų | neformalaus švietimo | institucijas, ir 1 respondentas profesinio mokymo | |
[13] |
ypatumai I.3. Visuomenės požiūris į suaugusių | neformalaus švietimo | svarbą (anketinė apklausa) Rodiklis atspindėtų | |
[14] |
kaime). I.3. Visuomenės požiūris į suaugusių | neformalaus švietimo | svarbą (anketinė apklausa) II. Švietimo proceso | |
[15] |
jų gavimo šaltinius. Kaip antai, suaugusių | neformalaus švietimo | tyrimai planuojami kas 5 metai, taigi SOTE šiame | |
[16] |
Pajamų ir gyvenimo sąlygų tyrimų, Suaugusių | neformalaus švietimo | tyrimo, Gyventojų surašymų ir kt. duomenis). | |
[17] |
apibrėžti bausmes, nes problema susijusi su | neformalaus švietimo | ir darbų autorystės klausimais. Ieškant teisinių | |
[18] |
rodikliai. II.KO. 1. Neįgaliems vaikams skirtų | neformalaus švietimo | programos (galima bandyti analizuoti tokių programų | |
[19] |
poreikį). II.KO.1. Neįgaliems vaikams skirtų | neformalaus švietimo | programų skaičius. Rodiklis atspindi kompensavimo | |
[20] |
nuotolinio mokymosi sistemų komponentams skiriamas | neformalaus švietimo | ir profesinio mokymo sistemose, kur vadovaujamasi | |
[21] |
renkami kas 5 metai. III. PA.1. Kokios siūlomos | neformalaus švietimo | programos, jų įvairovė. Pasinaudojant įvairiais | |
[22] |
atspindintys rodikliai. III. PA.1. Kokios siūlomos | neformalaus švietimo | programos, jų įvairovė. III.KO. Kompensavimo | |
[23] |
rodikliai. Aukštojo mokslo (ISCED 4+5) rodikliai. | Neformalaus švietimo | (atskirai vaikų ugdymo ir suaugusių švietimo) | |
[24] |
Assurance Agency for Higher Education (QAA)). | Neformalaus švietimo | nuotolinio mokymosi kursų kokybės standartų | |
[25] |
Rodiklis atspindi kompensavimo principą per | neformalaus švietimo | programų egzistavimą, skirtų specialiai vaikams, | |
[26] |
visuomenės motyvaciją patiems dalyvauti ar palaikyti | neformalaus švietimo | idėjas bei veiklas. Atspindėtų dalyvavimo | |
[27] |
informaciją apie galimybes naudotis nemokamomis | neformalaus švietimo | paslaugomis. Šiuo atveju didėjimas vertinamas | |
[28] |
Uždaviniai: 10.1. tobulinti bendrojo lavinimo, | neformalaus švietimo | ir specialiųjų poreikių mokinių ugdymo modelius; | |
[29] |
darbuotojų profesinį mokymą ir kontroliuoja | neformalaus švietimo | kokybę. Tarnyba atsakinga už darbo rinkos mokymo | |
[30] |
įstaigos neturi legalaus statuso, veikia kaip | neformalaus švietimo | įstaigos, tačiau patraukia dalį studentų | |