[31] |
parametrą apibūdinančios dalies kriterijus Airijos | nacionalinėje kvalifikacijų sąrangoje | kompetentingumo parametro dalis strand Kompetentingumo | |
[32] |
Kompetentingumo parametrą apibūdinančios dalys Airijos | nacionalinėje kvalifikacijų sąrangoje | kompetentingumu grindžiamas studijų turinys | |
[33] |
pastangų. Iki 2010 m. įsipareigojame sutvarkyti | nacionalines kvalifikacijų sąrangas, | įdiegtas iki EAME susiejančios kvalifikacijų | |
[34] |
Ja siekiama, kad šalys iki 2010 m. susietų | nacionalines kvalifikacijų sąrangas | su EKS, o iki 2012 m. – užtikrintų, kad kvalifikacijos | |
[35] |
švietimo ir mokymo kvalifikacijų paskirstymą per | nacionalines kvalifikacijų sąrangas | ir sistemas aštuoniuose EKS atskaitos lygmenyse; | |
[36] |
mokymo kvalifikacijų paskirstymas naudojant | nacionalines kvalifikacijų sąrangas | ir sistemas aštuoniuose EKS atskaitos lygmenyse; | |
[37] |
ECTS kreditai naudojami kuriant aukštojo mokslo | nacionalines kvalifikacijų sąrangas, | kuriose kreditų apibrėžtis gali būti labai | |
[38] |
pažymime, kad žengti pirmieji žingsniai kuriant | nacionalines kvalifikacijų sąrangas, | tačiau šis procesas dar reikalauja daug pastangų. | |
[39] |
reikšmę. Visų pirma čia reikėtų išskirti | nacionalines kvalifikacijų sąrangas, | kurias siekiant paskatinti mokymąsi visą gyvenimą, | |
[40] |
siūlomos kompetencijų klasifikacijos, Vokietijos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | ir Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[41] |
kvalifikacijų sąrangos projektas Vokietijos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašo struktūrą sudaro šios kategorijos: | |
[42] |
derinimą įgyjant studijų rezultatus. 5. Vokietijos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projektas Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų | |
[43] |
Teisės suteikimas švietimo institucijai vykdyti | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | tam tikro lygmens mokymo ar studijų programą | |
[44] |
aukštojo mokslo kvalifikacijų aprašai sudaro | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | dalį, tačiau Lietuvoje šiuo keliu nesiūloma | |
[45] |
bendrieji elementai — trijų pakopų studijos; | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, | susietos su bendrąja Europos kvalifikacijų | |
[46] |
Kvalifikacijų (profesinio rengimo) įstatymas nustato | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | struktūras. Jos pagrindinis tikslas yra nustatyti | |
[47] |
bei poįstatyminių teisės aktų nuostatomis), | Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projektu ir esama aukštojo mokslo (studijų | |
[48] |
kvalifikacijoms, nepriklausomai nuo jų lygmens. | Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | trijose Bolonijos pakopose gali turėti lygmenis | |
[49] |
ir gebėjimas mokytis savarankiškai. Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | IV ir V lygmens išsilavinimo minimumo cenzas | |
[50] |
charakteristikomis, kurių neatspindi Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašymo struktūra. Aprašų struktūros | |
[51] |
kvalifikacijų sistemos sukūrimas“ (Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | metmenys, 2007). Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų | |
[52] |
nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekto (Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | metmenys, 2007), Dublino aprašų, TUNING projekto | |
[53] |
šie kvalifikacijų lygmenų aprašai: Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projektas, Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų | |
[54] |
2. Lietuvos kvalifikacijų sandara ir Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projektas. Lietuvos kvalifikacijų sandaros lygmenų | |
[55] |
kvalifikacijų sąrangos metmenys, 2007). Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projekte buvo numatyti dviejų tipų aprašai | |
[56] |
Aprašų struktūros pritaikymo trūkumai. Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projekte ir Lietuvos kvalifikacijų sandaroje | |
[57] |
lygmenų aprašai buvo parengti panaudojant Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projekto aprašus, parengtus įgyvendinant projektą | |
[58] |
kvalifikacijų sandaros aprašo (2010) ir Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | projekto (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų | |
[59] |
Projekto rengėjų sprendimas greta Lietuvos | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | sukurti ir Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[60] |
įsidarbinimo galimybes. Esame patenkinti, kad | nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, | suderintos su EAME susiejančia kvalifikacijų | |