NACIONALINĖ KVALIFIKACIJŲ SĄRANGA

[31] parametrą apibūdinančios dalies kriterijus Airijos nacionalinėje kvalifikacijų sąrangoje kompetentingumo parametro dalis strand KompetentingumoRodyti visą konkordanso eilutę
[32] Kompetentingumo parametrą apibūdinančios dalys Airijos nacionalinėje kvalifikacijų sąrangoje kompetentingumu grindžiamas studijų turinysRodyti visą konkordanso eilutę
[33] pastangų. Iki 2010 m. įsipareigojame sutvarkyti nacionalines kvalifikacijų sąrangas, įdiegtas iki EAME susiejančios kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[34] Ja siekiama, kad šalys iki 2010 m. susietų nacionalines kvalifikacijų sąrangas su EKS, o iki 2012 m. – užtikrintų, kad kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[35] švietimo ir mokymo kvalifikacijų paskirstymą per nacionalines kvalifikacijų sąrangas ir sistemas aštuoniuose EKS atskaitos lygmenyse;Rodyti visą konkordanso eilutę
[36] mokymo kvalifikacijų paskirstymas naudojant nacionalines kvalifikacijų sąrangas ir sistemas aštuoniuose EKS atskaitos lygmenyse;Rodyti visą konkordanso eilutę
[37] ECTS kreditai naudojami kuriant aukštojo mokslo nacionalines kvalifikacijų sąrangas, kuriose kreditų apibrėžtis gali būti labaiRodyti visą konkordanso eilutę
[38] pažymime, kad žengti pirmieji žingsniai kuriant nacionalines kvalifikacijų sąrangas, tačiau šis procesas dar reikalauja daug pastangų.Rodyti visą konkordanso eilutę
[39] reikšmę. Visų pirma čia reikėtų išskirti nacionalines kvalifikacijų sąrangas, kurias siekiant paskatinti mokymąsi visą gyvenimą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[40] siūlomos kompetencijų klasifikacijos, Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos ir Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[41] kvalifikacijų sąrangos projektas Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašo struktūrą sudaro šios kategorijos:Rodyti visą konkordanso eilutę
[42] derinimą įgyjant studijų rezultatus. 5. Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektas Vokietijos nacionalinės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[43] Teisės suteikimas švietimo institucijai vykdyti nacionalinės kvalifikacijų sąrangos tam tikro lygmens mokymo ar studijų programąRodyti visą konkordanso eilutę
[44] aukštojo mokslo kvalifikacijų aprašai sudaro nacionalinės kvalifikacijų sąrangos dalį, tačiau Lietuvoje šiuo keliu nesiūlomaRodyti visą konkordanso eilutę
[45] bendrieji elementai — trijų pakopų studijos; nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, susietos su bendrąja Europos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[46] Kvalifikacijų (profesinio rengimo) įstatymas nustato nacionalinės kvalifikacijų sąrangos struktūras. Jos pagrindinis tikslas yra nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[47] bei poįstatyminių teisės aktų nuostatomis), Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektu ir esama aukštojo mokslo (studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[48] kvalifikacijoms, nepriklausomai nuo jų lygmens. Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos trijose Bolonijos pakopose gali turėti lygmenisRodyti visą konkordanso eilutę
[49] ir gebėjimas mokytis savarankiškai. Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos IV ir V lygmens išsilavinimo minimumo cenzasRodyti visą konkordanso eilutę
[50] charakteristikomis, kurių neatspindi Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašymo struktūra. Aprašų struktūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[51] kvalifikacijų sistemos sukūrimas“ (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos metmenys, 2007). Lietuvos nacionalinės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[52] nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekto (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos metmenys, 2007), Dublino aprašų, TUNING projektoRodyti visą konkordanso eilutę
[53] šie kvalifikacijų lygmenų aprašai: Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektas, Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[54] 2. Lietuvos kvalifikacijų sandara ir Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektas. Lietuvos kvalifikacijų sandaros lygmenųRodyti visą konkordanso eilutę
[55] kvalifikacijų sąrangos metmenys, 2007). Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekte buvo numatyti dviejų tipų aprašaiRodyti visą konkordanso eilutę
[56] Aprašų struktūros pritaikymo trūkumai. Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekte ir Lietuvos kvalifikacijų sandarojeRodyti visą konkordanso eilutę
[57] lygmenų aprašai buvo parengti panaudojant Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekto aprašus, parengtus įgyvendinant projektąRodyti visą konkordanso eilutę
[58] kvalifikacijų sandaros aprašo (2010) ir Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekto (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[59] Projekto rengėjų sprendimas greta Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos sukurti ir Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[60] įsidarbinimo galimybes. Esame patenkinti, kad nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, suderintos su EAME susiejančia kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins