MOKYTOJAS

[601] atlyginimai, jų pasiskirstymas pagal lytį ir amžių, mokytojų - mokinių santykis) ;. Mokytojai (mokytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[602] atlyginimai, jų pasiskirstymas pagal lytį ir amžių, mokytojų - mokinių santykis) ;. Saugumas mokyklose (2006Rodyti visą konkordanso eilutę
[603] kvalifikacijos tobulinimo pertvarkos programa (2006) Mokytojų atestacijos nuostatai ; Valstybinių ir savivaldybiųRodyti visą konkordanso eilutę
[604] kompetencijai. Iš viso apklausoje dalyvavo 119 mokytojų. Kartais mokytojai pateikė informaciją apieRodyti visą konkordanso eilutę
[605] (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). 11 Mokytojų, dėstytojų, kurie mokėsi pagal neformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[606] (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). 11 Mokytojų, dėstytojų, kurie mokėsi pagal neformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[607] skaičius žymai išsiplėtė, viršijęs net 100 mokytojų. Juose dalyvauja mokytojai, metodininkai, aukštųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[608] aukštą jį mokslą kaip tokį, kuris vyksta mokytojui, studentui, programai, institucijai arba kursoRodyti visą konkordanso eilutę
[609] skaičius, tenkantis vienam mokytojui. dirbo 3537 mokytojai (palyginti : 1993 m. mokytojo) turėjo apie 70Rodyti visą konkordanso eilutę
[610] mokiniais. Ar mokinių skaičius, tenkantis vienam mokytojui, yra racionalus. Mokytojų, dirbančių pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[611] mokiniais. Ar mokinių skaičius, tenkantis vienam mokytojui, yra racionalus. Rekomenduojama atsižvelgti įRodyti visą konkordanso eilutę
[612] Pagal Aprašą numatoma finansuoti veikla – mokytojui ir mokiniui (jaunajam tyrėjui) lengvai pasiekiamosRodyti visą konkordanso eilutę
[613] Pagal Aprašą numatoma finansuoti veikla – mokytojui ir mokiniui (jaunajam tyrėjui) lengvai pasiekiamosRodyti visą konkordanso eilutę
[614] mokytojus, skirti lėšų programoms tobulinti. Mokytojui buvo mokama už etatą, kurį sudarys kontaktinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[615] Informacinių technologijų naudojimas teikia mokytojui kokybiškai geresnių galimybių stimuliuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[616] – Centras) yra pagalbą švietimo teikėjui, mokytojui, mokiniui teikianti švietimo įstaiga, įgyvendinantiRodyti visą konkordanso eilutę
[617] - Centras) yra pagalbą švietimo teikėjui, mokytojui, mokiniui teikianti švietimo įstaiga, įgyvendinantiRodyti visą konkordanso eilutę
[618] permainomis aukštajame moksle. Vadovėlis talkina mokytojui rengiant dalijamąją medžiagą. Dorinio ugdymoRodyti visą konkordanso eilutę
[619] darbą būtų netikslinga. Vadovėlis talkina mokytojui rengiant dalijamąją medžiagą., savianalizėsRodyti visą konkordanso eilutę
[620] darbo metodus, turinį, keliamus reikalavimus. Mokytojui talkina mokytojo asistentas – studentas praktikantas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[621] mokslinių darbų atlikimo klausimais), pagalba mokytojui – jaunojo tyrėjo vadovui (vykdomi teoriniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[622] mokslinių darbų atlikimo klausimais), pagalba mokytojui – jaunojo tyrėjo vadovui (vykdomi teoriniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[623] :. Mokymo metodinė medžiaga skirta padėti mokytojui mokyti mokinį atlikti praktines užduotis ir
[624] gebėjimas „ skaityti piešinius “ padeda mokytojui lengviau bendrauti su mokinių grupe, prognozuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[625] savanoriai tėvai, kitas mokytojas. Mokytojui talkina mokytojo asistentas – studentas praktikantas, savanoriaiRodyti visą konkordanso eilutę
[626] institucija arba tiesiog pats mokytojas. Kiekvienam mokytojui buvo leidžiama praktiškai išbandyti nagrinėjamasRodyti visą konkordanso eilutę
[627] išmokimo srityje galima išskirti keturias jaunam mokytojui ypač svarbias kategorijas : sąveiką su mokiniais,Rodyti visą konkordanso eilutę
[628] pirmiausia turi būti gabus ir imlus, tačiau ir mokytojui reikia ne tik gerų teorinių žinių, bet irRodyti visą konkordanso eilutę
[629] kategorijos – mokytojo, vyresniojo mokytojo, mokytojo metodininko ir mokytojo eksperto. Mokytojui,
[630] atvykusių komandų dalyvius ir jų vadovus ( mokytojus ). Komandų vadovai (mokytojai) finalinių ir
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins