MOKYTOJAS

[541] – jie turėjo talkinti kitiems mokytojams. mokytojų nurodė nepakankamą arba žemą lygį), tačiauRodyti visą konkordanso eilutę
[542] darbo apmokėjimo tvarkos aprašas, mokytojams. - Mokytojų, parengusių mokymo ir mokymosi priemonių (vadovėliaiRodyti visą konkordanso eilutę
[543] formaliajame švietime metodikas, tikslinės grupės yra mokytojai, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijųRodyti visą konkordanso eilutę
[544] formaliajame švietime metodikas, tikslinės grupės yra mokytojai, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijųRodyti visą konkordanso eilutę
[545] ir amžių, mokytojų - mokinių santykis) ;. Mokytojai (mokytojų skaičius ir jų pasiskirstymas pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[546] moterų ir vyrų pasirinkimui tapti mokytoju. Mokytojai (mokytojų skaičius ir jų pasiskirstymas pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[547] mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). Mokytojų - jaunojo tyrėjo vadovų, kurie buvo parengti
[548] Nepriklausomoje Lietuvoje iš pradžių pradinių mokyklų mokytojų buvo dvi kategorijos : 1) mokytojai, baigusiejiRodyti visą konkordanso eilutę
[549] aukštosios ir nepilnos aukštosios mokyklos – mokytojų institutai ; mokytojai tobulinosi įvairiuose
[550] aukštosios mokyklos – mokytojų institutai ; mokytojai tobulinosi įvairiuose kursuose.) mokytojus
[551] pripažįsta aktyvų socialinių veikėjų mokykloje ( mokytojų , mokinių) vaidmenį. Pagal “ kultūrinės
[552] kompetencijų ugdyti specialiųjų poreikių mokinius. Mokytojų , mokyklų vadovų, jų pavaduotojų, skyrių
[553] pripažįstamą kvalifikaciją, dalis procentais. Mokinių, mokytojų, dėstytojų, kurie gavo neformaliojo švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[554] (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). Mokinių, mokytojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[555] baigimo pažymėjimus, dalis procentais. Mokinių, mokytojų , kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas,
[556] įskaitant studentų, praktikantų, mokinių, mokytojų, tėvų ir besimokančių suaugusiųjų asociacijasRodyti visą konkordanso eilutę
[557] gebėjimą atliepti tiek vidinių (mokinių, mokytojų), tiek išorinių (veiklos pasaulio, visuomenės,Rodyti visą konkordanso eilutę
[558] pagal mokyklos tipą, regioną (kaimo / miesto), mokytojų atlyginimai, jų pasiskirstymas pagal lytį
[559] pagal mokyklos tipą, regioną (kaimo / miesto), mokytojų atlyginimai, jų pasiskirstymas pagal lytį irRodyti visą konkordanso eilutę
[560] skaičius, galima būtų galvoti, kad reikės mažiau mokytojų , vaikų ligų gydytojų ar kitų profesijų
[561] besimokantysis nepalaiko betarpiško kontakto su mokytoju. Pastebėtina, kad bendruomenės lyderių (mokytojų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[562] įvairių tipų mokyklų tiesiogiai ar koordinuojant mokytojų (ir suaugusiųjų) centrams dalyvauja bendruoseRodyti visą konkordanso eilutę
[563] savo technologinę ir edukacinę kompetenciją. mokytojų naudotis saugiomis el. Sudaryti sąlygas ir skatintiRodyti visą konkordanso eilutę
[564] kontekstas įtakoja individų požiūrius : kolegų, mokytojų, tėvų, giminių, kitų svarbių asmenų. mokytojas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[565] mokytojų teigia, kad jų turima skaitmeninė medžiaga yra labai blogos kokybės. mokytojų teigia,Rodyti visą konkordanso eilutę
[566] procentai konsultantų ir net 94 procentai kitų mokytojų (4 pav. Galima numanyti, kodėl kitų mokytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[567] procentas konsultantų ir 86 procentai kitų mokytojų (5 pav.) reglamentuoja mokytojų, dirbančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[568] procentas projekto konsultantų ir 86 procentai kitų mokytojų. Kad konsultantai dažniau naudojasi IKT priemonėmis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[569] mokytojų (4 pav. Galima numanyti, kodėl kitų mokytojų požiūris į priemonių naudojimą yra net dešimtadaliuRodyti visą konkordanso eilutę
[570] vertinimo komandos dydis priklauso nuo to, kiek mokytojų dirba konkrečioje mokykloje. Mokytojai turiRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins