[541] |
– jie turėjo talkinti kitiems mokytojams. | mokytojų | nurodė nepakankamą arba žemą lygį), tačiau | |
[542] |
darbo apmokėjimo tvarkos aprašas, mokytojams. - | Mokytojų, | parengusių mokymo ir mokymosi priemonių (vadovėliai | |
[543] |
formaliajame švietime metodikas, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų | |
[544] |
formaliajame švietime metodikas, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų | |
[545] |
ir amžių, mokytojų - mokinių santykis) ;. | Mokytojai | (mokytojų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal | |
[546] |
moterų ir vyrų pasirinkimui tapti mokytoju. | Mokytojai | (mokytojų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal | |
[547] |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). | Mokytojų | - jaunojo tyrėjo vadovų, kurie buvo parengti | |
[548] |
Nepriklausomoje Lietuvoje iš pradžių pradinių mokyklų | mokytojų | buvo dvi kategorijos : 1) mokytojai, baigusieji | |
[549] |
aukštosios ir nepilnos aukštosios mokyklos – | mokytojų | institutai ; mokytojai tobulinosi įvairiuose | |
[550] |
aukštosios mokyklos – mokytojų institutai ; | mokytojai | tobulinosi įvairiuose kursuose.) mokytojus | |
[551] |
pripažįsta aktyvų socialinių veikėjų mokykloje ( | mokytojų | , mokinių) vaidmenį. Pagal “ kultūrinės | |
[552] |
kompetencijų ugdyti specialiųjų poreikių mokinius. | Mokytojų | , mokyklų vadovų, jų pavaduotojų, skyrių | |
[553] |
pripažįstamą kvalifikaciją, dalis procentais. Mokinių, | mokytojų, | dėstytojų, kurie gavo neformaliojo švietimo | |
[554] |
(bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). Mokinių, | mokytojų, | kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas, | |
[555] |
baigimo pažymėjimus, dalis procentais. Mokinių, | mokytojų | , kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas, | |
[556] |
įskaitant studentų, praktikantų, mokinių, | mokytojų, | tėvų ir besimokančių suaugusiųjų asociacijas | |
[557] |
gebėjimą atliepti tiek vidinių (mokinių, | mokytojų), | tiek išorinių (veiklos pasaulio, visuomenės, | |
[558] |
pagal mokyklos tipą, regioną (kaimo / miesto), | mokytojų | atlyginimai, jų pasiskirstymas pagal lytį | |
[559] |
pagal mokyklos tipą, regioną (kaimo / miesto), | mokytojų | atlyginimai, jų pasiskirstymas pagal lytį ir | |
[560] |
skaičius, galima būtų galvoti, kad reikės mažiau | mokytojų | , vaikų ligų gydytojų ar kitų profesijų | |
[561] |
besimokantysis nepalaiko betarpiško kontakto su | mokytoju. | Pastebėtina, kad bendruomenės lyderių (mokytojų, | |
[562] |
įvairių tipų mokyklų tiesiogiai ar koordinuojant | mokytojų | (ir suaugusiųjų) centrams dalyvauja bendruose | |
[563] |
savo technologinę ir edukacinę kompetenciją. | mokytojų | naudotis saugiomis el. Sudaryti sąlygas ir skatinti | |
[564] |
kontekstas įtakoja individų požiūrius : kolegų, | mokytojų, | tėvų, giminių, kitų svarbių asmenų. mokytojas. | |
[565] |
mokytojų teigia, kad jų turima skaitmeninė | medžiaga | yra labai blogos kokybės. mokytojų teigia, | |
[566] |
procentai konsultantų ir net 94 procentai kitų | mokytojų | (4 pav. Galima numanyti, kodėl kitų mokytojų | |
[567] |
procentas konsultantų ir 86 procentai kitų | mokytojų | (5 pav.) reglamentuoja mokytojų, dirbančių | |
[568] |
procentas projekto konsultantų ir 86 procentai kitų | mokytojų. | Kad konsultantai dažniau naudojasi IKT priemonėmis, | |
[569] |
mokytojų (4 pav. Galima numanyti, kodėl kitų | mokytojų | požiūris į priemonių naudojimą yra net dešimtadaliu | |
[570] |
vertinimo komandos dydis priklauso nuo to, kiek | mokytojų | dirba konkrečioje mokykloje. Mokytojai turi | |