MOKYTOJAS

[511] mokėsi pagal formaliojo švietimo programas. Mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas, kurieRodyti visą konkordanso eilutę
[512] viso 4692 pedagoginiai darbuotojai ; iš jų mokytojų – 1794, profesijos mokytojų – 2328. PirmuosiusRodyti visą konkordanso eilutę
[513] likti be atostoginių. 1 kriterijus - profesijos mokytojų arba kandidatų į profesijos mokytojus (toliauRodyti visą konkordanso eilutę
[514] kvalifikacijos tobulinimo nuostatai (2007) ; Profesijos mokytojų atestacijos nuostatai ; Pedagogų atestacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[515] komisijų veiklos nuostatai ; Darbo rinkos profesijos mokytojų atestacijos nuostatai ; Pedagogų ir ugdymo įstaigųRodyti visą konkordanso eilutę
[516] organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, profesijos mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[517] „ IKT diegimo profesiniame mokyme profesijos mokytojų rengimo programa “ metu įsigytų MKP ir VMARodyti visą konkordanso eilutę
[518] oligofrenopedagogų, tiflopedagogų), profesijos mokytojų , trenerių, papildomojo ugdymo pedagogų mėnesiniai
[519] kvalifikaciją. Kaip jau minėta 060103 dalyje, profesijos mokytojų vaidmuo labai pasikeitė : anksčiau buvęs tikRodyti visą konkordanso eilutę
[520] mokymas atlikti savo vaidmenį įsivertimo procese. Mokytojų, švietimo padalinių darbuotojų, vadovų rengimasRodyti visą konkordanso eilutę
[521] IKT kompetencijų plėtojimui (nurodė 67 proc. mokytojų. Mokytojai noriai naudoja mokomąsias kompiuterinesRodyti visą konkordanso eilutę
[522] naudoja IKT savo darbe, o ES vidurkis yra 74 proc. mokytojų teigia, kad jų turima skaitmeninė medžiaga
[523] tyrėjo vadovui (vykdomi teoriniai ir praktiniai mokytojų mokymai aukštosiose mokyklose bei mokslo institutuose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[524] tyrėjo vadovui (vykdomi teoriniai ir praktiniai mokytojų mokymai aukštosiose mokyklose bei mokslo institutuose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[525] studijų poreikiams nustatyti, kartu plėtoti mokytojų / dėstytojų kvalifikacijos tobulinimą ; 2)Rodyti visą konkordanso eilutę
[526] skirti mokytojų IKT kompetencijų plėtojimui. mokytojų (15 pav. Kalbėdami apie projekto tęsinį, tyrimoRodyti visą konkordanso eilutę
[527] lygmenyje. Šia prasme labai svarbu būtų plėsti mokytojų / dėstytojų mainų programas. • Mokytojus
[528] ugdymąsi bendrojo ugdymo klasėse, taip pat mokytojų, mokyklų vadovų profesinės kompetencijos tobulinimas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[529] žinoma, mokytojas yra mokytojas (21 m. Pasak mokytojų, jau praktikos metu išryškėja, kas dirbs :Rodyti visą konkordanso eilutę
[530] savivaldybių biudžeto, o kai kurie pačių mokytojų asmeniškai. Mokyklų vadovų, jų pavaduotojųRodyti visą konkordanso eilutę
[531] asociacijoms, nevyriausybinėms organizacijoms, mokytojų rengimo institucijoms, universitetams ir visiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[532] mokyklomis, nevyriausybinėmis organizacijomis. Mokytojų / dėstytojų judėjimas ir mainai. InternetoRodyti visą konkordanso eilutę
[533] nustatyti mokytojų, neformaliojo švietimo mokytojų , meninio ugdymo mokytojų, auklėtojų, specialiųjų
[534] mokykloje mokinys yra labiau priklausomas nuo mokytojų, vadovėlių, pateikiamos informacijos. MokyklojeRodyti visą konkordanso eilutę
[535] gali kitais metais darbo sutarties nepratęsti. Mokytojų darbą vertina ne tik mokyklos vadovai, bet irRodyti visą konkordanso eilutę
[536] bendrojo lavinimo mokyklose dar yra nemažai mokytojų, kurie blogiau besimokančius gąsdina sakydami,Rodyti visą konkordanso eilutę
[537] dalyko mokytojo profesinę kvalifikaciją. Nauja mokytojų darbo apmokėjimo sistema taikoma valstybiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[538] pasiskirstymas pagal savivaldybę, kuriai tenka nauda. Mokytojų - jaunojo tyrėjo vadovų, kurie buvo parengtiRodyti visą konkordanso eilutę
[539] dalyvavusių akademinės visuomenės narių, mokytojų, profesinių sąjungų atstovų, valstybėje priimamiRodyti visą konkordanso eilutę
[540] specialiuosiuose vaikų globos ir auklėjimo namuose ;. * mokytojų – 18 valandų ;. Mokytojams pereinant iš vienosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins