[481] |
kvalifikaciją, dalis (proc. 9 Moksleivių, studentų, | mokytojų, | dėstytojų, kurie gavo neformaliojo švietimo | |
[482] |
profesinis mokymas). 8 Moksleivių, studentų, | mokytojų | , dėstytojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą | |
[483] |
pažymėjimus, dalis (proc. 10 Moksleivių, studentų, | mokytojų | , dėstytojų, kurie mokėsi pagal formaliojo | |
[484] |
atskirties asmenys. 8 Moksleivių, studentų, | mokytojų, | dėstytojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą | |
[485] |
švietimo programas, skaičius iš kurių :. - | mokytojai | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas | |
[486] |
burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, | mokytojų, | tėvų, mokyklų, švietimo valdymo lygmenų | |
[487] |
burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, | mokytojų, | tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklų, švietimo | |
[488] |
burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, | mokytojų, | tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklų, švietimo | |
[489] |
Liaudies universitetus Lietuvoje pradėjo steigti | mokytojų, | šaulių būreliai, specialios švietimo draugijos, | |
[490] |
nėra, tačiau yra nedidelė grupė specialistų ( | mokytojų | , socialinių pedagogų, darželių auklėtojų), | |
[491] |
pagrindines sritis : 1) daugiau dėmesio skirti | mokytojų | IKT kompetencijų plėtojimui (nurodė 67 proc. | |
[492] |
dalyvių mano, kad reikėtų daugiau dėmesio skirti | mokytojų | IKT kompetencijų plėtojimui, mokyklų IKT aplinkai | |
[493] |
tobulinimui. o Jame reikėtų daugiau dėmesio skirti | mokytojų | IKT kompetencijų plėtojimui. Nuotolinis mokymas | |
[494] |
IKT. o Jame reikėtų daugiau dėmesio skirti | mokytojų | IKT kompetencijų plėtojimui. mokytojų (15 | |
[495] |
pagrindines sritis : 1) daugiau dėmesio skirti | mokytojų | IKT kompetencijų plėtojimui (nurodė 67 proc. | |
[496] |
proc. o Jame reikėtų daugiau dėmesio skirti | mokytojų | IKT kompetencijų plėtojimui. Mokytojai palankiai | |
[497] |
ugdymo srities pasiekimų vertinimo sistemą. | Mokytojų, | švietimo padalinių darbuotojų, vadovų mokymas | |
[498] |
švietimo programas “. - rezultato rodiklis „ | Mokytojų | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie | |
[499] |
švietimo programas “. - rezultato rodiklis „ | Mokytojų | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie | |
[500] |
švietimo programas “. - rezultato rodiklis „ | Mokytojų | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie | |
[501] |
švietimo programas “. - rezultato rodiklis „ | Mokytojų | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie | |
[502] |
reikšmė įtraukiama apskaičiuojant rodiklio „ | Mokytojų, | dėstytojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo | |
[503] |
reikšmė įtraukiama apskaičiuojant rodiklio „ | Mokytojų, | dėstytojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo | |
[504] |
Politinio konteksto rodiklius yra siūloma rinkti | mokytojų, | mokinių, studentų bei jų tėvų apklausų | |
[505] |
interpretuojant ir panaudojant vertinimo rezultatus. | Mokytojų, | švietimo padalinių darbuotojų, vadovų rengimas | |
[506] |
atliktas disciplinos tyrimas mokyklose : remiantis | mokytojų | apklausa, išsiaiškinta, kaip dažnai vaikai | |
[507] |
procentas konsultantų ir 86 procentai kitų | mokytojų | (5 pav.) reglamentuoja mokytojų, dirbančių | |
[508] |
minėtuose universitetuose arba regioniniuose | mokytojų | kvalifikacijos tobulinimo centruose. Literatūra | |
[509] |
skaičius, tenkantis vienam mokytojui, yra racionalus. | Mokytojų, | dirbančių pagal neterminuotas darbo sutartis | |
[510] |
mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas. | Mokytojų | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie | |