MOKYTOJAS

[391] Mokytojo vaidmuo svarbus visuomenėje – nuo mokytojo labiausiai priklauso ateities visuomenės išsilavinimas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[392] atveju, mokyklos vadovybei esant nepatenkintai mokytojo (ar kito personalo darbuotojo) darbu, ji galiRodyti visą konkordanso eilutę
[393] mokiniai ir jaunimas iki 20 metų, mokslininkai. mokytojo ;. Profesinės kvalifikacijos pripažinimo norint
[394] atestacijos nuostatuose nustatomos keturios mokytojų kvalifikacinės kategorijos – mokytojo, vyresniojo
[395] mokytojas. matematikos magistras, mokytojas. mokytojas . mokytojo Eckharto seminaras. Nors naujoje į
[396] Iš kitos pusės, aktyvūs buvo ir mokytojai. mokytojo ;. 2) teikia galimybę visuomenei (ypač moksleiviams,
[397] stimuliuoti ir pagrįsti mokinių mokymąsi :. Mokytojo vaidmuo svarbus visuomenėje – nuo mokytojoRodyti visą konkordanso eilutę
[398] pagal kompetencijomis grindžiamą metodą. Mokytojo , išvykusio kelti kvalifikacijos, pavadavimas.
[399] mokytojui. dirbo 3537 mokytojai (palyginti : 1993 m. mokytojo) turėjo apie 70 proc. Mokytojas ne vien tik perteikiaRodyti visą konkordanso eilutę
[400] bakalauro arba profesijos bakalauro laipsnis ir profesinė kvalifikacija (mokytojo, auklėtojo, specialiojoRodyti visą konkordanso eilutę
[401] antrąjį etapą įgyjama profesinė kvalifikacija (mokytojo) baigus specialiųjų profesinių studijų programąRodyti visą konkordanso eilutę
[402] organizuojančio skyriaus vedėju, kuravusio mokytojo veiklą (toliau vadinama – kuruojantis vadovas),Rodyti visą konkordanso eilutę
[403] keturios mokytojų kvalifikacinės kategorijos – mokytojo , vyresniojo mokytojo, mokytojo metodininko ir
[404] vyresniojo mokytojo, mokytojo metodininko ir mokytojo eksperto. Mokytojui, baigusiam edukologijos
[405] anksčiau išvardytų profesijų, taip pat ir mokytojo, iš esmės užtenka bakalauro kvalifikacinioRodyti visą konkordanso eilutę
[406] pagerinti mokslinį švietimą besimokančiojo ir mokytojo - pedagogo atžvilgiu. 2 straipsnio 14 dalyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[407] bendrojo lavinimo mokyklų. Dorinio ugdymo (etikos) mokytojo (kodas S 514507) ;. Kiek vėliau Alytuje organizuotaRodyti visą konkordanso eilutę
[408] dalijamąją medžiagą. Dorinio ugdymo (etikos) mokytojo (kodas S 514507) ;. ISAK - 1578), mokytojams,Rodyti visą konkordanso eilutę
[409] labiau didinti reikalavimus norintiems dirbti mokytojo darbą būtų netikslinga. Vadovėlis talkinaRodyti visą konkordanso eilutę
[410] išlieka labai svarbiu mokymosi proceso dalyviu. • Mokytojo / dėstytojo vaidmuo mokymo procese bei jam reikalingosRodyti visą konkordanso eilutę
[411] pripažintiems turinčiais pedagogo ar dalyko mokytojo profesinę kvalifikaciją. Nauja mokytojų darboRodyti visą konkordanso eilutę
[412] studijų krypties bakalauro laipsnis ir (arba) mokytojo (auklėtojo, pedagogo) kvalifikacija ;. ESF programavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[413] įstatymu, taip pat įsakymais, apibrėžiančiais mokytojo kvalifikacinius reikalavimus. Tokiu atveju, mokyklosRodyti visą konkordanso eilutę
[414] grįžusios ir „ pupsiukėm “ pasirašinėjančios mokytojos, taip ir nutinka. Plane vertinga būtų numatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[415] dirbti mokytoju. Dirbti mokytoju turi teisę :. Mokytoju negali dirbti asmuo :. Mokytojas turi teisęRodyti visą konkordanso eilutę
[416] dirbti mokytoju. Dirbti mokytoju turi teisę :. Mokytoju negali dirbti asmuo :. Mokytojas turi teisęRodyti visą konkordanso eilutę
[417] mokytoju pagal šias programas turi teisę :. Mokytoju negali dirbti asmuo :. Teisė dirbti mokytoju.Rodyti visą konkordanso eilutę
[418] prasideda dar studijuojant, rengiantis tapti mokytoju. Lietuvoje, rengiant mokytojus, šiuo metu praktikuojamasRodyti visą konkordanso eilutę
[419] daro įtaką moterų ir vyrų pasirinkimui tapti mokytoju. Mokytojai (mokytojų skaičius ir jų pasiskirstymasRodyti visą konkordanso eilutę
[420] individualiai ar kartu su grupe konsultuodamiesi su mokytoju. Atsižvelgdami į konkrečios mokymo grupėsRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins