[391] |
Mokytojo vaidmuo svarbus visuomenėje – nuo | mokytojo | labiausiai priklauso ateities visuomenės išsilavinimas, | |
[392] |
atveju, mokyklos vadovybei esant nepatenkintai | mokytojo | (ar kito personalo darbuotojo) darbu, ji gali | |
[393] |
mokiniai ir jaunimas iki 20 metų, mokslininkai. | mokytojo | ;. Profesinės kvalifikacijos pripažinimo norint | |
[394] |
atestacijos nuostatuose nustatomos keturios | mokytojų | kvalifikacinės kategorijos – mokytojo, vyresniojo | |
[395] |
mokytojas. matematikos magistras, mokytojas. | mokytojas | . mokytojo Eckharto seminaras. Nors naujoje į | |
[396] |
Iš kitos pusės, aktyvūs buvo ir mokytojai. | mokytojo | ;. 2) teikia galimybę visuomenei (ypač moksleiviams, | |
[397] |
stimuliuoti ir pagrįsti mokinių mokymąsi :. | Mokytojo | vaidmuo svarbus visuomenėje – nuo mokytojo | |
[398] |
pagal kompetencijomis grindžiamą metodą. | Mokytojo | , išvykusio kelti kvalifikacijos, pavadavimas. | |
[399] |
mokytojui. dirbo 3537 mokytojai (palyginti : 1993 m. | mokytojo) | turėjo apie 70 proc. Mokytojas ne vien tik perteikia | |
[400] |
bakalauro arba profesijos bakalauro laipsnis ir | profesinė | kvalifikacija (mokytojo, auklėtojo, specialiojo | |
[401] |
antrąjį etapą įgyjama profesinė kvalifikacija | (mokytojo) | baigus specialiųjų profesinių studijų programą | |
[402] |
organizuojančio skyriaus vedėju, kuravusio | mokytojo | veiklą (toliau vadinama – kuruojantis vadovas), | |
[403] |
keturios mokytojų kvalifikacinės kategorijos – | mokytojo | , vyresniojo mokytojo, mokytojo metodininko ir | |
[404] |
vyresniojo mokytojo, mokytojo metodininko ir | mokytojo | eksperto. Mokytojui, baigusiam edukologijos | |
[405] |
anksčiau išvardytų profesijų, taip pat ir | mokytojo, | iš esmės užtenka bakalauro kvalifikacinio | |
[406] |
pagerinti mokslinį švietimą besimokančiojo ir | mokytojo | - pedagogo atžvilgiu. 2 straipsnio 14 dalyje | |
[407] |
bendrojo lavinimo mokyklų. Dorinio ugdymo (etikos) | mokytojo | (kodas S 514507) ;. Kiek vėliau Alytuje organizuota | |
[408] |
dalijamąją medžiagą. Dorinio ugdymo (etikos) | mokytojo | (kodas S 514507) ;. ISAK - 1578), mokytojams, | |
[409] |
labiau didinti reikalavimus norintiems dirbti | mokytojo | darbą būtų netikslinga. Vadovėlis talkina | |
[410] |
išlieka labai svarbiu mokymosi proceso dalyviu. • | Mokytojo | / dėstytojo vaidmuo mokymo procese bei jam reikalingos | |
[411] |
pripažintiems turinčiais pedagogo ar dalyko | mokytojo | profesinę kvalifikaciją. Nauja mokytojų darbo | |
[412] |
studijų krypties bakalauro laipsnis ir (arba) | mokytojo | (auklėtojo, pedagogo) kvalifikacija ;. ESF programavimo | |
[413] |
įstatymu, taip pat įsakymais, apibrėžiančiais | mokytojo | kvalifikacinius reikalavimus. Tokiu atveju, mokyklos | |
[414] |
grįžusios ir „ pupsiukėm “ pasirašinėjančios | mokytojos, | taip ir nutinka. Plane vertinga būtų numatyti | |
[415] |
dirbti mokytoju. Dirbti mokytoju turi teisę :. | Mokytoju | negali dirbti asmuo :. Mokytojas turi teisę | |
[416] |
dirbti mokytoju. Dirbti mokytoju turi teisę :. | Mokytoju | negali dirbti asmuo :. Mokytojas turi teisę | |
[417] |
mokytoju pagal šias programas turi teisę :. | Mokytoju | negali dirbti asmuo :. Teisė dirbti mokytoju. | |
[418] |
prasideda dar studijuojant, rengiantis tapti | mokytoju. | Lietuvoje, rengiant mokytojus, šiuo metu praktikuojamas | |
[419] |
daro įtaką moterų ir vyrų pasirinkimui tapti | mokytoju. | Mokytojai (mokytojų skaičius ir jų pasiskirstymas | |
[420] |
individualiai ar kartu su grupe konsultuodamiesi su | mokytoju. | Atsižvelgdami į konkrečios mokymo grupės | |