[361] |
turi teisę :. Mokytoju negali dirbti asmuo :. | Mokytojas | turi teisę :. Mokytojas privalo :. 6) bendradarbiauti | |
[362] |
turi teisę :. Mokytoju negali dirbti asmuo :. | Mokytojas | turi teisę :. Mokytojas privalo :. 2) nustatyta | |
[363] |
mokytojų, tėvų, giminių, kitų svarbių asmenų. | mokytojas. | Tai, kad trečiosios pakopos studijas tęsia | |
[364] |
ir aplinkotyros magistras aplinkosaugininkas, | mokytojas | , technologas aplinkosaugininkas, technologas | |
[365] |
ir aplinkotyros magistras aplinkosaugininkas, | mokytojas | , technologas aplinkosaugininkas, technologas | |
[366] |
vietoje – mokytojai, mokyklos administracija. | Mokytojas. | Mokytojas. Mokytojas – asmuo, ugdantis ir mokantis | |
[367] |
ištarti žodžiai tikrai buvo malonūs : „ dėkui | mokytojau, | kad pakvietėt prie lentos, pagaliau išmokau, | |
[368] |
alizės ir veiklos tobulinimo anketas. | Mokytojų | atestacijos nuostatuose nustatomos keturios | |
[369] |
514507) ;. Kiek vėliau Alytuje organizuota vieno | mokytojo | iš Kvebeko profesinė stažuotė, o 2010 - 2011 | |
[370] |
vardas, pavardė, gimimo metai, tikslus profesinės | mokymo | įstaigos pavadinimas ir komandos vadovo (mokytojo) | |
[371] |
vardas, pavardė, gimimo metai, tikslus profesinės | mokymo | įstaigos pavadinimas ir komandos vadovo (mokytojo) | |
[372] |
apmokėjimas nustatomas Vyriausybės nustatyta tvarka. | mokytojo) | turėjo apie 70 proc. Profesijos mokytojas – | |
[373] |
edukacinę IKT taikymo kompetenciją, turi :. | Mokytojo, | plėtojančio IKT kompetenciją, rekomenduotini | |
[374] |
stebėsenos metu leido užfiksuoti tam tikrus | mokytojo | pirmųjų veiklos metų mokykloje dėsningumus, | |
[375] |
savanoriai tėvai, kitas mokytojas. Mokytojui talkina | mokytojo | asistentas – studentas praktikantas, savanoriai | |
[376] |
turinį, keliamus reikalavimus. Mokytojui talkina | mokytojo | asistentas – studentas praktikantas, savanoriai | |
[377] |
daugėja mokytojų, turinčių suaugusiųjų | mokytojo | (andragogo) kvalifikaciją ar įgijusių andragoginių | |
[378] |
sistemoje, inicijuoti kaitą mokyklose ir stiprinti | mokytojo | prestižą visuomenėje. Sukaupti duomenys stebėsenos | |
[379] |
laikytis tokių principų :. Mokytojams yra skirtos | mokytojo | knygos. Vertinimo tikslas – padėti mokiniui | |
[380] |
aukštosiose mokyklose bei mokslo institutuose, skirti | mokytojo, | kaip jaunojo tyrėjo vadovo kompetencijoms ugdyti, | |
[381] |
švietimo sistemoje mokytojo vaidmuo keičiasi, | mokytojas | vis tiek išlieka labai svarbiu mokymosi proceso | |
[382] |
teikti laikinas arba vienkartines paslaugas pagal | mokytojo, | profesijos mokytojo, auklėtojo, specialiojo | |
[383] |
teikti laikinas arba vienkartines paslaugas pagal | mokytojo, | profesijos mokytojo, auklėtojo, specialiojo | |
[384] |
socialinio pedagogo, mokytojo, profesijos mokytojo, | mokyklos | psichologo ir auklėtojo, Teisingumo ministerija | |
[385] |
: specialiojo pedagogo, socialinio pedagogo, | mokytojo, | profesijos mokytojo, mokyklos psichologo ir auklėtojo, | |
[386] |
darbovietėje. Kuriant žinių visuomenę, keičiamas pats | mokytojo | vaidmuo : mokytoją – žinių turėtoją ir | |
[387] |
teikti laikinas arba vienkartines paslaugas pagal | mokytojo, | profesijos mokytojo, auklėtojo, specialiojo | |
[388] |
teikti laikinas arba vienkartines paslaugas pagal | mokytojo, | profesijos mokytojo, auklėtojo, specialiojo | |
[389] |
patirtį, pasiekimus ir pažangą ; nustatyti | mokytojo, | mokyklos darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus. | |
[390] |
patirtį, pasiekimus ir pažangą ; nustatyti | mokytojo, | mokyklos darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus. | |