[271] |
proc. Mokytojas ne vien tik perteikia žinias, | mokytojas | – tai mokymosi organizatorius, mokymosi galimybių | |
[272] |
tvarką. Mokytojas ne vien tik perteikia žinias, | mokytojas | – tai mokymosi organizatorius, mokymosi galimybių | |
[273] |
terminuotas sutartis. Mokymosi pasiekimus vertina | mokytojas, | švietimo teikėjas, mokyklos steigėjas, Švietimo | |
[274] |
pagrįstus sprendimus. Mokymosi pasiekimus vertina | mokytojas, | švietimo teikėjas, mokyklos steigėjas, Švietimo | |
[275] |
paklausą darbo rinkoje. Mokymosi pasiekimus vertina | mokytojas, | švietimo teikėjas, mokyklos steigėjas, Švietimo | |
[276] |
paklausą darbo rinkoje. Mokymosi pasiekimus vertina | mokytojas, | švietimo teikėjas, mokyklos steigėjas (valstybinės | |
[277] |
filologijos magistras vertėjas, mokytojas vertėjas, | mokytojas | vertėjas, referentas, mokytojas “ ;. „ 05 | |
[278] |
filologijos magistras vertėjas, mokytojas vertėjas, | mokytojas | vertėjas, referentas, mokytojas “ ;. „ 05 | |
[279] |
filologijos bakalauras filologijos magistras vertėjas, | mokytojas | vertėjas, mokytojas vertėjas, referentas, mokytojas | |
[280] |
filologijos bakalauras filologijos magistras vertėjas, | mokytojas | vertėjas, mokytojas vertėjas, referentas, mokytojas | |
[281] |
tyrėjo vadovai. Jaunojo tyrėjo vadovas – | mokytojas, | vadovaujantis jaunuolių tiriamajai veiklai. | |
[282] |
kvalifikacinių kategorijų suteikimo tvarką. | Mokytojas | ne vien tik perteikia žinias, mokytojas – | |
[283] |
tikslų ir nuo atskiros pamokos ugdymo tikslų. | Mokytojas, | siekdamas bendrųjų ugdymo tikslų, atsižvelgia | |
[284] |
priemonės). Siekdamas bendrųjų ugdymo tikslų, | mokytojas | turi visišką laisvę pasirinkti tinkamus ugdymo | |
[285] |
negali dirbti asmuo :. Mokytojas turi teisę :. | Mokytojas | privalo :. 6) bendradarbiauti su kitais mokytojais, | |
[286] |
turi teisę :. Mokytoju negali dirbti asmuo :. | Mokytojas | turi teisę :. Mokytojas privalo :. 2) nustatyta | |
[287] |
anksčiau buvęs tik žinių perteikėjas, šiandien | mokytojas | – tai mokymosi organizatorius, mokymosi galimybių | |
[288] |
įvertinimas ir kvalifikacinės kategorijos suteikimas. | Mokytojas, | kuris pirmą kartą atestuojasi, privalo išklausyti | |
[289] |
derinius, kurtis autentišką darbo stilių. | Mokytojas | turi teisę siūlyti savo individualias programas, | |
[290] |
darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus. | Mokytojas | formalizuoja įvertinimą pasirinkta forma – | |
[291] |
mokytoju. Tik turėdamas aukštą savivertę, | mokytojas | galės priimti besimokančiuosius, turėti teigiamą | |
[292] |
(stebėjimo, pokalbių, aptarimų ir kt.) rezultatus, | mokytojas | koreguoja savo darbo metodus, turinį, keliamus | |
[293] |
procese su mokiniais. Pagal šiuos reikalavimus, | mokytojas, | siekdamas įgyti edukacinę IKT taikymo kompetenciją, | |
[294] |
bakalauras filologijos magistras vertėjas, | mokytojas | vertėjas, mokytojas vertėjas, referentas, | |
[295] |
filologijos magistras vertėjas, mokytojas vertėjas, | mokytojas | vertėjas, referentas, mokytojas “ ;. „ | |
[296] |
metodus ; rengti individualias ugdymo programas. | Mokytojas | pasirenka ugdymo metodus priklausomai nuo dalyko | |
[297] |
rengiant mokytojus. Profesijos mokytojas – | mokytojas, | vykdantis teorinį arba (ir) praktinį profesinį | |
[298] |
tvarka. mokytojo) turėjo apie 70 proc. Profesijos | mokytojas | – mokytojas, vykdantis teorinį arba (ir) praktinį | |
[299] |
(palyginti : 1993 m. mokytojo) turėjo apie 70 proc. | Mokytojas | ne vien tik perteikia žinias, mokytojas – | |
[300] |
atitikimo visuomenės poreikiams požiūriu. | Mokytojas | – asmuo, ugdantis mokinius pagal formaliojo | |