[211] |
Gintaro Steponavičiaus diskusija su abiturientais, | mokytojais, | tėvais, visais, kurie domisi permainomis aukštajame | |
[212] |
Gintaro Steponavičiaus diskusija su abiturientais, | mokytojais, | tėvais, visais, kurie domisi permainomis aukštajame | |
[213] |
pedagoginio minimumo programą) tapo privaloma visiems | mokytojams, | dirbantiems pagal profesinio mokymo programas | |
[214] |
pedagoginio minimumo programą) tapo privaloma visiems | mokytojams, | dirbantiems pagal profesinio mokymo programas | |
[215] |
ugdymą organizuojančių skyrių vedėjams, | mokytojams, | profesijos mokytojams, pagalbos mokiniui ir mokyklai | |
[216] |
tiesiogiai su mokymu klasėje susijusių valandų, | mokytojams | papildomai įskaičiuojamos valandos už mokinių | |
[217] |
auklėjimo namuose ;. * mokytojų – 18 valandų ;. | Mokytojams | pereinant iš vienos mokymo įstaigos į kitą, | |
[218] |
specialistams, lietuviškų mokyklų užsienyje | mokytojams | kompetencijų ugdyti užsienyje gyvenančių | |
[219] |
lavinimo mokyklų moksleiviams, jų tėvams, | mokytojams, | o taip pat visiems, kuriems rūpi įsigyti paklausią, | |
[220] |
padėti mokyklai ir kitam švietimo teikėjui, | mokytojams, | mokiniams, visiems Lietuvos Respublikos piliečiams | |
[221] |
padėti mokyklai ir kitam švietimo teikėjui, | mokytojams, | mokiniams, visiems Lietuvos Respublikos piliečiams | |
[222] |
švietimo padalinių darbuotojai. - suteikti | mokytojams, | mokyklų vadovams, jų pavaduotojams, skyrių | |
[223] |
poreikiams pritaikytas ugdymo programas. - suteikti | mokytojams, | mokyklų vadovams, jų pavaduotojams, skyrių | |
[224] |
jų : dėstytojai (aukštojo mokslo studijos). | Mokytojams | buvo labai svarbi kolegų patirtis rengiant mokinius | |
[225] |
visuomenei (ypač moksleiviams, studentams, | mokytojams | ) susipažinti su Lietuvos kultūros paveldu | |
[226] |
švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius | mokytojams, | moksleiviams, studentams ir ugdymo įstaigų | |
[227] |
dalyvių. * Sunkiausia rasti darbo statybininkams, | mokytojams, | transporto inžinieriams. • remti su bendraisiais | |
[228] |
suteikti papildomų kompetencijų specialistams, | mokytojams, | mokyklų vadovams, jų pavaduotojams, skyrių | |
[229] |
padalinių ir švietimo pagalbos specialistai. | Mokytojams | trūksta kompetencijų, reikalingų mokyti specialiųjų | |
[230] |
pažangos ir pasiekimų vertinimo sampratą, | mokytojams, | vertinant specialiųjų poreikių mokinių pasiekimus | |
[231] |
ministro įsakymas dėl kvalifikacinių reikalavimų | mokytojams, | dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, | |
[232] |
atestacijos nuostatai ; Kvalifikacinių reikalavimų | mokytojams, | dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, | |
[233] |
ministro įsakymas dėl kvalifikacinių reikalavimų | mokytojams, | dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, | |
[234] |
organizuojančių skyrių vedėjams, mokytojams, profesijos | mokytojams, | pagalbos mokiniui ir mokyklai specialistams. | |
[235] |
tarifinių atlygių mokami 5 – 20 proc. * | mokytojams | , dirbantiems bendrojo lavinimo, profesinėse, | |
[236] |
pateikimo būdus, turi laikytis tokių principų :. | Mokytojams | yra skirtos mokytojo knygos. Vertinimo tikslas | |
[237] |
mėnesinės algos dydžio tarifinio atlygio priedą ( | mokytojams | – už 18 pedagoginio darbo valandų per savaitę) | |
[238] |
švietimo ir mokslo ministro 2007 m. ISAK - 1578), | mokytojams | , ku | |
[239] |
susijusį skaitmeninio švietimo turinį ir skatinti | mokytojus | kūrybiškai naudoti skaitmenines technologijas | |
[240] |
skaitmenines technologijas bei išteklius. – platinti | mokytojams, | mokantiems suaugusiuosius kalbų, skirtus mokymo | |