[121] |
viso apklausoje dalyvavo 119 mokytojų. Kartais | mokytojai | pateikė informaciją apie kitas profesinio mokymo | |
[122] |
tautybę. Mokyklose įdarbinami vokiečių kalbos | mokytojai, | kilę iš imigrantų šeimų ir mokantys keletą | |
[123] |
neformaliojo švietimo programas, skaičius, iš jų :. | mokytojai | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). Bendrojo | |
[124] |
švietimo programas, skaičius, iš jų :. - | mokytojai | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). 8 | |
[125] |
švietimo programas, skaičius, iš jų :. - | mokytojai | (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). Mokytojų | |
[126] |
renginių cikluose dalyvaujantys mokiniai ir jų | mokytojai | iš Mažeikių, Marijampolės ir Kauno. Šių | |
[127] |
mokytojai, besimokantieji besimokantieji. Jų | mokytojai, | vadinami daraktoriais, būdavo baigę pradinę | |
[128] |
išbandymas ir diegimas, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokyklų vadovai, švietimo konsultantai, apskričių | |
[129] |
išbandymas ir diegimas, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokyklų vadovai, švietimo konsultantai, apskričių | |
[130] |
išbandymas, diegimas ir sklaida, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos | |
[131] |
formaliajame švietime metodikas, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų | |
[132] |
formaliajame švietime metodikas, tikslinės grupės yra | mokytojai, | mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų | |
[133] |
jo kvalifikacinė kategorija yra įskaitoma. | Mokytojai, | nusprendę išlikti profesijoje, siekia įgyti | |
[134] |
per 2 metus nuo šio įstatymo įsigaliojimo. | Mokytojai | per šio straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytą | |
[135] |
per 2 metus nuo šio įstatymo įsigaliojimo. | Mokytojai | , ugdantys pagal ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio | |
[136] |
užduotį. Iš kitos pusės, aktyvūs buvo ir | mokytojai | . mokytojo ;. 2) teikia galimybę visuomenei | |
[137] |
aukštosios mokyklos – mokytojų institutai ; | mokytojai | tobulinosi įvairiuose kursuose. Pedagoginei | |
[138] |
aukštosios mokyklos – mokytojų institutai ; | mokytojai | tobulinosi įvairiuose kursuose.) mokytojus | |
[139] |
mokslo ministerija ir jos įgaliotos institucijos. | Mokytojai | planuoja ir vertina mokinių pažangą bei pasiekimus | |
[140] |
kokybės iniciatyvas, taikomas institucijoje, | mokytojai | supranta vidaus auditą, kvalifikacijos kėlimą, | |
[141] |
metu ; kuriamos kokybės priežiūros grupės ; | mokytojai | suvokia, kad reikia tobulinti savo veiklą, tačiau | |
[142] |
žmonių ištekliai pagal atskiras grupes – | mokytojai, | vadovybė. Kvalifikacijų ir profesinio mokymo | |
[143] |
institucijos žmonių ištekliai pagal atskiras grupes - | mokytojai, | vadovybė. Profesinės kvalifikacijos pripažinimo | |
[144] |
pajamas, socialinę klasę arba etninę grupę. | Mokytojai | turi būti pasiruošę atsižvelgti į šių | |
[145] |
mokytojų, kurie turėtų nemažą patirtį gamyboje. | Mokytojai | dirba pilnu etatu. Mokytojai dirba pagal terminuotas | |
[146] |
pasirinkti pedagoginės veiklos būdus ir formas. | Mokytojai | taiko tokius mokymo metodus, kurie ugdo mokinių | |
[147] |
patirtį gamyboje. Mokytojai dirba pilnu etatu. | Mokytojai | dirba pagal terminuotas sutartis. Mokymosi pasiekimus | |
[148] |
inovacijas skleidžia progresyvi dvasininkija, | mokytojai, | konsultantai, vietinė valdžia ir žiniasklaida. | |
[149] |
visuomenėje gerbiamos specialybės dideli – | mokytojai, | dėstytojai ir mokslininkai (žemiausio statuso | |
[150] |
aukštųjų mokyklų studentai, dėstytojai, | mokytojai, | besimokantieji besimokantieji. Jų mokytojai, | |