[1] |
studentas žinos, supras ar gebės atlikti pasibaigus | mokymo procesui.].] | | |
[2] |
visos Standarte apibrėžtos kompetencijos ;. Jų | mokymo procesą | administruoja E. Microsof Live @ edu naudojamas | |
[3] |
institutų ir universitetų, įtraukiant institutus į | mokymo procesą. | Be to, populiarinimą plėtoti mokymo procese | |
[4] |
vadybininkai turi ne tik sugebėti gerai organizuoti | mokymo procesą, | bet ir planuoti įstaigos paslaugų plėtrą, | |
[5] |
vadybininkai turi ne tik sugebėti gerai organizuoti | mokymo procesą, | bet ir planuoti įstaigos paslaugų plėtrą, | |
[6] |
anketas arba imant iš jų interviu, stebint | mokymo procesą, | egzaminus, analizuojant dokumentus, statistinę | |
[7] |
gyvenimą, jos turi natūraliai įsilieti ir į visą | mokymo procesą, | kad šis pagerėtų (Dagienė, 2003). Mokytojai | |
[8] |
institutų ir universitetų, įtraukiant institutus į | mokymo procesą. | Mokymo procesas apima grupės darbą su dėstytoju | |
[9] |
institucijos beveik nesikiša į mokymo procesą. | mokymo procese | – visos Standarte apibrėžtos kompetencijos | |
[10] |
kompetencijos ;. Pasiteisinusios priemonės diegiamos į | mokymo procesą. | Mokymo procesas, naudojantis kompiuterį mokymo | |
[11] |
sudaryti sąlygas verslininkams įsitraukti į | mokymo procesą. | mokymo procese – visos Standarte apibrėžtos | |
[12] |
ekonomikos funkcionavimui, nustatymas leistų visą | mokymo procesą | orientuoti ne į atskirų žinių kaupimą, o | |
[13] |
programas, bet ir darbuotojus, patalpas, valdymą, | mokymo procesą, | paramą klausytojams, akademinę paramą, bendradarbiavimą | |
[14] |
programas, bet ir darbuotojus, patalpas, valdymą, | mokymo procesą, | paramą klausytojams, akademinę paramą, bendradarbiavimą | |
[15] |
dokumentus, statistinę informaciją). - stebint | mokymo procesą. | Po akreditacijos kvalifikaciją suteikiančios | |
[16] |
konsultantų paramos bei jų individualaus įtraukimo į | mokymo procesą, | susijusį su darbo pasaulio bei socialinių santykių | |
[17] |
padeda rengti vadovėlius mokykloms, tobulinti | mokymo procesą. | - veiklos pasaulio atstovai, mokiniai ir mokytojai | |
[18] |
sugrupuoti į tam tikrus procesus, pavyzdžiui, | mokymo procesas, | administravimo procesas, mokinių priėmimo procesas | |
[19] |
universitetų, įtraukiant institutus į mokymo procesą. | Mokymo procesas | apima grupės darbą su dėstytoju paskaitų | |
[20] |
naudojimo teisiniai pagrindai, lyginant su kitų e. | Mokymo procesas. | Mokymo procesas. Mokinių nubyrėjimas (iškritimas | |
[21] |
procesas. Mokymo procesas ;. mokymo procesas. | Mokymo procesas. | Mokinių „ nubyrėjimas “ (iškritimas iš | |
[22] |
žinių, bet ir kultūrinį lavinimą brangsta | mokymo procesas. | Mokymo procesas ;. mokymo procesas. Mokymo procesas. | |
[23] |
vystosi, mokymo procesas turi būti dinamiškas. | Mokymo procesas | :. Mokymo procesas. mokymo procese – visos | |
[24] |
naudojimo teisiniai pagrindai, lyginant su kitų e. | Mokymo procesas. | Mokymo procesas. Mokinių nubyrėjimas (iškritimas | |
[25] |
kultūrinį lavinimą brangsta mokymo procesas. | Mokymo procesas | ;. mokymo procesas. Mokymo procesas. Mokinių | |
[26] |
procesas turi būti dinamiškas. Mokymo procesas :. | Mokymo procesas. | mokymo procese – visos Standarte apibrėžtos | |
[27] |
brangsta mokymo procesas. Mokymo procesas ;. | mokymo procesas. | Mokymo procesas. Mokinių „ nubyrėjimas “ | |
[28] |
kompetencijos ;. Pasiteisinusios priemonės diegiamos į | mokymo procesą. | Mokymo procesas, naudojantis kompiuterį mokymo | |
[29] |
kurią bus investuojama. Modulinis mokymas – | mokymo procesas, | susidedantis iš savarankiškų ir tarpusavyje | |
[30] |
jau naudojo ją mokymo procese su mokiniais. | Mokymo procesas | – tai procesas, kurio metu dėstytojas atlieka | |