MOKYMO MEDŽIAGA*

[1] besimokančiojo sąveika su informacijos šaltiniais (mokymo medžiaga), kurios metu papildomos (praturtinamos) jau turimosRodyti visą konkordanso eilutę
[2] medžiagos ;. • aiškios instrukcijos, kaip naudotis mokymo medžiaga ;. Paprastai jų metu studentų įgyjamos žiniosRodyti visą konkordanso eilutę
[3] siekiama kurti, išbandyti ir praktiškai pritaikyti mokymo medžiagą, kursus ir naujus pedagoginius metodus, kurieRodyti visą konkordanso eilutę
[4] siekiama kurti, išbandyti ir praktiškai pritaikyti mokymo medžiagą, mokymo kursus ir naujus pedagoginius metodus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[5] siekiama kurti, išbandyti ir praktiškai pritaikyti mokymo medžiagą, mokymo kursus, naujus pedagoginius metodus irRodyti visą konkordanso eilutę
[6] tie patys dėstytojai ir naudoja tą pačią mokymo medžiagą “, – pastebėjo dr. Daugiašaliais „ ComeniusRodyti visą konkordanso eilutę
[7] tie patys dėstytojai ir naudoja tą pačią mokymo medžiagą, – pastebi dr. Pastarieji didžiąja dalimiRodyti visą konkordanso eilutę
[8] būti siekiama kurti, išbandyti ir įgyvendinti mokymo medžiagą, strategijas ir naujus pedagoginius metodus, kurieRodyti visą konkordanso eilutę
[9] žingsniams atlikti – mokymo (si) metodams parinkti, mokymo medžiagai paruošti, mokymo priemonėms nustatyti, taipRodyti visą konkordanso eilutę
[10] vertinimo ataskaitoje pateiktais teiginiais. • mokymo medžiagos ;. • aiškios instrukcijos, kaip naudotis mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[11] inspektorius gali paprašyti užsiėmimų plano, mokymo medžiagos ir pan. Mokymo ir mokymosi stebėjimo metu inspektoriusRodyti visą konkordanso eilutę
[12] „ Comenius “ projektais siekiama skatinti mokymo medžiagos, metodikos ir kitų inovacijų kūrimo ar perdavimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins