[1] |
dalykus ir sąvokas į klases pagal tai, kokia | mokslo šaka | jas tiria. Lietuvos Respublikoje mokslo sritys | |
[2] |
matematikos mokslo centrų (MII ir VU) išvedė šią | mokslo šaką | į pasaulines aukštumas. Įprastiniai projektai | |
[3] |
(klausimyne mokslininkas yra prašomas nurodyti | mokslo šaką, | kurioje dirba, apdorojant duomenis nurodytos | |
[4] |
prioritetinės MTEP kryptys apima praktiškai visas | mokslo šakas, | dėl ko turimas potencialas nėra koncentruojamas | |
[5] |
prioritetinės MTEP kryptys apima praktiškai visas | mokslo šakas, | dėl ko turimas potencialas nėra koncentruojamas | |
[6] |
technologijos mokslus. Pažvelgus į pajamų dydį pagal | mokslo šakas | matyti, kad doktorantų pajamos yra gana panašios. | |
[7] |
metodai turi daugybę sąlyčio taškų su kitomis | mokslo šakomis, | visų pirma – socialinių mokslų. Citavimo | |
[8] |
išradimų kiekį, leido vystytis inovatyvioms | mokslo šakoms, | tokioms kaip biotechnologijų pramonė, taip | |
[9] |
tarpdalykiniai ir tarpinstituciniai ryšiai. | Mokslo šakos. | Atitinkamos srities kompetencijos leistų geriau | |
[10] |
klasifikaciją, į kurią papildomai įtraukiamos šios | mokslo šakos | : H 5901 - Baltų kalbos ; H 5902 - Lietuvių | |
[11] |
temų, mokslo žurnalų etc, leidžia nustatyti | mokslo šakos | susiliejimo, radimosi, aktualumo etc. požymius, | |
[12] |
geriau atlikti šiuolaikinę MTEP veiklą visose | mokslo šakose, | kurios orientuotos į žinių visuomenės ir | |
[13] |
respondentų) vykdo mokslinius tyrimus kitose | mokslo šakose, | o socialiniai mokslai yra tik viena iš mokslinių | |
[14] |
pripažinimą turinčiuose žurnaluose. Tuo tarpu kitose | mokslo šakose | VU MIF kolektyvo rodikliai geresni, tačiau abiejose | |
[15] |
paplitimo teritoriją, atskleidžia ryšius tarp | mokslo šakų, | mokslo publikacijų, mokslo srities temų, mokslo | |
[16] |
radimosi, aktualumo etc. požymius, padeda numatyti | mokslo šakų, | sričių temų perspektyvas. Tyrimo rezultatai | |
[17] |
ir tiksliųjų mokslų tyrimų metodai, nyksta | mokslų šakas, | kryptis ir net sritis skiriančios ribos, stiprėja | |
[18] |
temas, tradiciškai siejamas su atskiromis HSM | mokslų šakomis, | o jungiamieji blokai turėtų atliepti didžiausius | |
[19] |
panašios. Moterų skaičius yra mažesnis visose | mokslų šakose, | net tradiciškai laikomose moteriškose disciplinose, | |
[20] |
tarpdalykiniai ir tarpinstituciniai ryšiai. Kai kuriose | mokslų šakose | (pavyzdžiui, kai kuriose matematikos šakose) | |
[21] |
tiksliųjų mokslų metodų taikymas, nyksta | mokslų šakų, | krypčių ir net sričių ribos, stiprėja tarpdalykiniai | |