MOKSLO KŪRINYS

[211] Berlyno deklaracijos nuostatas, atvira prieiga prie mokslo kūrinių yra sąlygojama reikalavimo, numatančio kūrinioRodyti visą konkordanso eilutę
[212] ne tik e. Vieša, laisva, atvira prieiga prie mokslo kūrinių yra realia alternatyva monopolistinę įtampąRodyti visą konkordanso eilutę
[213] mokslinę veiklą (žr.), rodo, jog daugiausia mokslo kūrinių yra publikuojama nurodant universiteto ar mokslinioRodyti visą konkordanso eilutę
[214] teisių paskirstymo sistemą, atvirą prieigą prie mokslo kūrinių, įvertinti galimą Lietuvos jurisdikcijos kūrybinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[215] kūrinio autoriaus valios dėl atviros prieigos prie mokslo kūrinių išraiškai) Lietuvoje pastebima, kad eLABa nesuteikiamosRodyti visą konkordanso eilutę
[216] įvertinus, kad Lietuvoje atviros prieigos prie mokslo kūrinių idėja neturi jokių faktinių, teisinių raiškų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[217] autoriaus požiūris į viešą prieigą prie mokslo kūrinių, į mokslo idėjų ir mokslo tyrimų rezultatųRodyti visą konkordanso eilutę
[218] teisių subjektais, atvirosios prieigos prie mokslo kūrinių, į kuriuos jiems suteiktos, perduotos arba yraRodyti visą konkordanso eilutę
[219] autorių požiūris į prieigą prie jų kūrinių. mokslo kūrinių formuoja prieigos prie e. mokslo kūrinių perRodyti visą konkordanso eilutę
[220] sistemoje, aptariama besiklostanti prieigos prie e. mokslo kūrinių, dokumentų teisinio užtikrinimo tradicija, leidžiantiRodyti visą konkordanso eilutę
[221] komunikacijos kaitos veiksniai : atvira prieiga prie mokslo kūrinių. dokumento - mokslo kūrinio, kaip mokslo komunikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[222] autorių teisių apsauga bei vieša prieiga prie mokslo kūrinių. David, 2008 ir kt.) duomenys rodo, jog moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[223] mokslininkų nuostatas dėl atviros prieigos prie mokslo kūrinių, darytinos tokios prielaidos :. 1) visų pirma,Rodyti visą konkordanso eilutę
[224] autoriaus valios išraiškai, atvira prieiga prie mokslo kūrinių būtų galima ir naudojant eLABa teikiamas skaitmeninėsRodyti visą konkordanso eilutę
[225] savo mokslinį darbą. Darytina prielaida, kad mokslo kūrinių autorius, supažindinus su jų teisėmis ir galimaRodyti visą konkordanso eilutę
[226] turtinių teisių perdavimo modelių analizė (žr. Mokslo kūrinių autorių turtinių teisių perdavimas) atskleidė,Rodyti visą konkordanso eilutę
[227] nagrinėjami asmeninių neturtinių ir turtinių mokslo kūrinių autorių teisių apsaugos ypatumai, pristatomiRodyti visą konkordanso eilutę
[228] apibrėžiančios asmenines neturtines ir turtines mokslo kūrinių autorių teises, įstatyminius išimtinių turtiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[229] Tyrimo rezultatai rodo, kad daugiau nei trečdalis mokslo kūrinių autorių nurodo, jog jiems nesvarbu, kam priklausoRodyti visą konkordanso eilutę
[230] galimybę stebėti mokslo situaciją, tačiau,. Mokslo kūrinių, autorių, požiūris į kūrybinės visumos (angl.Rodyti visą konkordanso eilutę
[231] užtikrinimo galimybės Lietuvos teisėje lemia šių mokslo kūrinių autorių (bei kitų autorių teisių subjektų)Rodyti visą konkordanso eilutę
[232] atliepiančios valios išraiškos realizavimą. mokslo kūrinių autorių turtinių teisių subjektais, atvirosiosRodyti visą konkordanso eilutę
[233] mokslo kūrinių. Ketvirtajame tyrime pristatomas mokslo kūrinių autorių, publikuojančių straipsnius LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[234] visumos licencijas. Ketvirtajame tyrime pristatomas mokslo kūrinių autorių, publikuojančių straipsnius LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[235] požiūrį į mokslo komunikaciją : prieigą prie mokslo kūrinių, autorių teisių apsaugą. Pirmoji klausimųRodyti visą konkordanso eilutę
[236] ir galima mokslo kūrinių apsauga, padidėtų mokslo kūrinių autorių domėjimasis vieša prieiga prie moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[237] taikomos autorių teisės normos, nustatančios mokslo kūrinių autorių teisių apsaugos principus, reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[238] teisės analizė neleidžia išskirti ir įvardyti mokslo kūrinių autorių išimtinių turtinių teisių apsaugosRodyti visą konkordanso eilutę
[239] teisės analizė neleidžia išskirti ir įvardyti mokslo kūrinių autorių išimtinių turtinių teisių apsaugosRodyti visą konkordanso eilutę
[240] mokslo komunikacijos kontekste 1) išanalizuoti mokslo kūrinių autorių teisių apsaugos, paskirstymo kaitą,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins