ŠVIETIMO SRITIS

Apibrėžtis

1. Švietimo klasifikacijos pagal profesinės veiklos pobūdį kategorija (pvz., verslo ir administravimo sritis, gamybos ir perdirbimo sritis); 2. Švietimo sistemos lygmuo (pvz., profesinio rengimo sritis, aukštojo mokslo sritis); 3. Švietimo sistemos dalis, išsiskirianti pagal mokymo ar mokymosi būdą, mokinių amžių ar kitą požymį (pvz., nuotolinio mokymo sritis, suaugusiųjų mokymo sritis, neformaliojo mokymo sritis).

Pavyzdžiai

Mokymo/studijų programos, atsižvelgiant į jų turinį, grupuojamos pagal švietimo sritis (Lietuvos švietimo klasifikacija).
2007–2013 metų programavimo laikotarpiu turėtų būti labiau atliepiami neformaliojo neprofesinio suaugusiųjų švietimo srities poreikiai, tenkinami bendresni sektorių darbuotojų, o ne specifiniai atskirų įmonių tęstinio mokymo poreikiai.
Mokymosi pasiekimų vertinimą ir pripažinimą Norvegijoje vykdo skirtingų švietimo sričių (aukštesniojo vidurinio išsilavinimo ir aukštojo mokslo) institucijos bei socialiniai dalininkai iš darbo pasaulio.
Apskrities ar savivaldybės visuomenės dalyvavimui skatinti formuojant apskrities, savivaldybės švietimo politiką, veikti šios politikos vykdymą gali būti steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, profesinio mokymo ir kitos atskirų švietimo sričių tarybos.
Tarp pasirinkusių profesinį mokymą populiariausios buvo verslo ir administravimo bei inžinerijos ir inžinerinių profesijų švietimo sritys, aukštąjį mokslą – verslo ir administravimo švietimo sritis.

Dažnumas

  • švietimo sritis 65
  • švietimo srityje 35
  • švietimo sritį 2
  • švietimo sričių 15
  • švietimo srityse 7
  • švietimo sritys 9
  • švietimo srities 12
  • švietimo sričiai 3
Bendrasis dažnumas: 148

Atitikmenys

Anglų k.: education area

Vokiečių k.: Bildungszweig

Prancūzų k.: domaine d'études

Dalykinė sritis

švietimo klasifikacija

Kolokatai

Kairieji kolokatai Dešinieji kolokatai
PAGALšvietimo sritis 
SUAUGUSIŲJŲšvietimo srityje 
PROFESIJŲšvietimo sritys 
(TOS) PAČIOSšvietimo srities 
NUOTOLINIOšvietimo srityje 
 švietimo sritisSUTAMPA
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins