NUOTOLINIS MOKYMAS*

Apibrėžtis

Mokymo (-si) forma, kai besimokantysis ir mokytojas yra nutolę erdvės arba (ir) laiko požiūriu.

Pavyzdžiai

Kaip teigia autoriai, nuotolinio mokymo (-si) turinio kokybė iš esmės skiriasi nuo kitų įprastų pedagoginių procesų vertinimų dėl tam tikrų, tik nuotoliniam mokymui (-si) būdingų bruožų.
Nuotolinio mokymo (-si) turinio aprašyme turi aiškiai būti apibrėžti namų darbų ir užduočių atlikimo terminai
Dėstytojų ir besimokančiųjų patirties ir nuomonių analizės metu išsiaiškinta atskirų nuotolinio mokymo (-si) turinio kokybės vertinimo veiksnių reikšmė.
Šio tyrimo metu visi dėstytojai, dalyvavę eksperimente, pritaikę nuotolinio mokymo (-si) turinio reflektyvaus kokybės vertinimo modelį, parengia nuotolinio mokymo (-si) kursus
Nuotolinio mokymo (-si) turinio projektavimo teorija nagrinėja mokymo (-si) turinio projektavimą mokymo (-si) organizavimui nuotoliniu būdu.
Nuotolinis mokymas (-is) – mokymo (-si) forma, kai besimokantysis nepalaiko betarpiško kontakto su mokytoju.
Nuotolinio mokymos (si) plėtra būtina, kad Lietuvoje būtų sukurtas efektyvesnis mokymosi procesas bei užtikrintas lankstesnis suaugusiųjų mokymo (si) veiklos organizavimas – taigi nuotolinis mokymas tampa strateginiu švietimo sistemos siekių įgyvendinimo įrankiu

Dažnumas

  • nuotolinio mokymo 388
  • nuotolinį mokymą 36
  • nuotolinis mokymas 26
  • nuotoliniame mokyme 3
  • nuotoliniam mokymo 1
  • nuotoliniai mokymo 1
  • nuotoliniam mokymui 1
  •  
Bendrasis dažnumas: 456

Atitikmenys

Anglų k.: distance learning

Vokiečių k.: Fernunterricht

Prancūzų k.: enseignement à distance

Kolokatai

Kairieji kolokatai Dešinieji kolokatai
PROJEKTUOJANTnuotolinio mokymo /(si) 
PRITAIKIUSnuotolinio mokymo 
NUSTATYTInuotolinio mokymo 
APIEnuotolinio mokymo 
DĖLnuotolinio mokymo 
APIEnuotolinį mokymą 
Įnuotolinio mokymo 
PROJEKTUOTInuotolinio mokymo 
ĮVERTINAnuotolinio mokymo 
IŠSIAIŠKINTInuotolinio mokymo 
GRINDŽIANTnuotolinio mokymo 
ĮVERTINTŲnuotolinio mokymo 
MODELIUnuotolinio mokymo 
NAUDOTInuotolinio mokymo 
ORGANIZUOTInuotolinį mokymą 
PROJEKTAVIMĄnuotolinio mokymo 
RENGIANTnuotolinio mokymo 
VEIKIAnuotolinio mokymo 
KURTInuotolinio mokymo 
PAGRĮSTŲnuotolinio mokymo 
PROJEKTUOJANTYSnuotolinio mokymo 
VEIKIANČIŲnuotolinio mokymo 
Įnuotolinį mokymą 
IRnuotolinio mokymo 
ĮVERTINTInuotolinio mokymo 
KINTAnuotolinio mokymo 
PARENGTInuotolinio mokymo 
PATIKRINTInuotolinio mokymo 
POREIKIUSnuotolinio mokymo 
REFLEKTYVAUSnuotolinio mokymo 
SUVOKIMOnuotolinio mokymo 
ATLIKUSnuotolinio mokymo 
FORMŲnuotolinio mokymo 
KONTEKSTINIUSnuotolinio mokymo 
PARENGĖnuotolinio mokymo 
TURINĮnuotolinio mokymo 
AUTORIAInuotolinio mokymo 
EGZISTUOJANČIUSnuotolinio mokymo 
MODELĮnuotolinio mokymo 
NUOnuotolinio mokymo 
PANAUDOJIMĄnuotolinio mokymo 
PARENGTASnuotolinio mokymo 
PRADEDANTnuotolinio mokymo 
SRITYJEnuotolinio mokymo 
SUPAŽINDINTInuotolinio mokymo 
VISŲnuotolinio mokymo 
YPAČnuotolinio mokymo 
 nuotolinio mokymoKURSUS
 nuotolinio mokymo (si)TURINIO
 nuotolinio mokymo (si)TURINIO
 nuotolinio mokymo (si)TURINĮ
 nuotolinio mokymo (si)KOKYBĖS
 nuotolinio mokymo (si)TURINYS
 nuotolinio mokymo (si)ELEMENTUS
 nuotolinio mokymo (si)ORGANIZAVIMO
 nuotolinio mokymo (si)DALYVIŲ
 nuotolinio mokymo (si)KURSUS
 nuotolinio mokymo (si)TURINIU
 nuotolinio mokymo (si)ELEMENTŲ
 nuotolinį mokymą (si)KAIP
 nuotolinio mokymo (si)KURSUOSE
 nuotolinio mokymo (si)GALIMYBES
 nuotolinio mokymo (si)PLĖTRĄ
 nuotolinio mokymo (si)PROCESO
 nuotolinis mokymas (sis)YRA
 nuotolinis mokymas (sis)IR
 nuotolinis mokymas (sis)MOKYMO
 nuotolinio mokymo (si)ORGANIZAVIMĄ
 nuotolinio mokymo (si)PARAMOS
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins